2016. június 27., hétfő

Manikűrvadász 26. forduló



Juhhéjj, itt a Manikűrvadász következő fordulója!
Ezt a fordulót ezúttal Thimmyke "rendezte", rá hárultak a háziasszonyi feladatok.








Páromul ezúttal egy igazán különleges blogot kaptam, amelyet szerintem egyetlen körömdíszítés iránt érdeklődő lánynak nem kell bemutatni. Ciiska gyönyörű-szépeket alkot, nagyon nehéz dolgom volt a manikűr kiválasztásánál, mivel szívem szerint minimum a fél blogot újraalkottam volna! 
Nagyon tetszettek a frissen felkerült nyárias manikűrjei is, de előre eldöntöttem, hogy olyan manit fogok választani Tőle, amelynél a körmöm formája hasonlít az én jelenlegi körömformámhoz. Mindig is nagyon tetszett ez a körömformája (is), nagyon szép, nőies - kicsit az ő hatására is reszeltem hasonlóra a körmeimet. 


A nagy vacillálás után végül ezt a manikűrt választottam: 





Az én "művem" pedig ilyen lett:





Nem vagyok vele teljesen elégedett, mivel a képeken is látszik, hogy a Moyra Ornaments lemeze nem volt igazán jó választás, messze nem tökéletes sajnos ez a lemez, illetve nincs túl jóban a fekete nyomdalakkommal sem. 
Valószínűleg a későbbiekben újraalkotom majd más lemezzel ezt a manikűrt, mert az ötlet nagyon tetszik! :)






Nézzetek be a többiekhez is!




10 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, igazán szépek ezek a színek együtt, pedig magamtól eszembe sem jutna őket összepárosítani. :-)

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi voltam, hogy mit választasz, szerintem nagyon jól néz ki a manikűröd! :) Köszönöm szépen a kedves szavakat! <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a manikűröd, és meglepően jól működnek együtt ezek a színek! :)

    VálaszTörlés
  4. Tetszik mindkettő, különösen a dupla nyomdázás!

    VálaszTörlés