2016. április 10., vasárnap

Manikűrök az elmúlt napokból



Hoztam néhány manikűrt, amelyeket megörökítettem az elmúlt időszakban. Van olyan közöttük, amit már láthattatok az Instagram fiókomban is, illetve olyan "új" manikűr is, amit nem mutattam meg még máshol sem. A hétköznapokon sokféle manikűr készül: néhány érdemes a megörökítésre, néhányat többször újra is alkotok, másokat inkább csak gyorsan elfelejtek az esti lemosás után :)








Ez a manikűr tetszett az Instagram követőimnek is, és őszintén szólva én magam is szerettem, holott így utólag már más fedőlakkot kennék rá :)
Egy lila monokróm lakkozás készült, melynek alapja két Catrice lakk volt: a 30 Lilactric és a 64 It's Time for Lovender, ez utóbbit a dupla nyomdázás alsó mintájához is használtam. A minta a mostanában gyakran használt BornPrettyStore lemezeim közül került ki, mégpedig a BPL-026 levélmintákat tartalmazót választottam. A sötétebbik nyomdamintához az MdU 14 Violet lakkját használtam. Nagyon haragudtam e nyomdalakkra, mivel kettévált a lakk anyaga, ami nagyban megnehezítette a használatát.
Fedőlakként az Essence Holographics fedőlakkját használtam, ám be kellett ismernem, ezek a holo szemcsék nem olyan kifinomultak, mint amit szerettem volna, így ezek a szemcsék nekem inkább bántották a szemem, mint szerettem... 









Nálam akkor kezdődik a tavasz, amikor elkezdek vágyódni a halvány rózsaszín körömlakkok iránt. A következő manikűr tipikusan ilyen, egy kis tavaszi finomság. Moyra lakkokkal készült: alapként a 955-ös Fabienne lakkot kentem fel, majd az előző manikűrnél is használt lemezt használva egy visszafogott dupla nyomdázás került rá. Először a 92-es lakkal nyomdáztam - már majdnem megváltam ettől a lakktól, mert arra sem emlékeztem, hogy használtam-e valaha, most pedig az egyik kedvenc nyomdalakkommá lépett elő, nagyon tetszik a visszafogottsága! Majd a 927-es Lisette barnás rózsaszín lakkal nyomdáztam még egy mintát. 













Azt hiszem az Instagramon láttam egy inspiráló manikűrt, annak hatására készült ez a színátmenetes manikűr. Az alaphoz az Essence Winter Wonderful The Frosted nevű fehér lakkját és a Catrice Love, Peach & Harmony ütögettem fel a körmeimre, majd a Banditától kapott Penny talk hasonmással nyomdáztam virágmintát.
Talán nem meglepő, de ehhez a manikűrhöz is BPS lemezt használtam, mégpedig a BPL-029-est. Mostanában gyakran nyúlok e lemezek után, mivel a minták mérete tökéletesek a körmeimre: elég szélesek és hosszúak, bármilyen körömhosszomon jól látszódnak a minták (ezzel szemben például a MoYou kisebb mintái hajszálnyival ugyan, de túl kicsik, a nagy minták viszont túl nagyok és nem látszanak rendesen a körmeimen). 










Ami közös minden manikűrömben: alapként az Eveline 8in1 Total action körömerősítőjét használom, fedőként pedig az Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakkját kenem minden manikűrömre. Nálam ez a tuti kombó: a manikűrjeim bombabiztosak! Hét közben általában minden nap újralakkozom a körmeimet,  de hétvégéken 3 napig is ugyanazt a lakkozást viselem, mindenféle lepattogzás nélkül, ami nagy szó annak, akinek a körmein régen 12 órát sem bírt ki egy lakkozás...



Melyik a kedvencetek a fentiek közül?

4 megjegyzés:

  1. Mind nagyon szép, de bavallom az első valami nagyon szupi lett. :)

    VálaszTörlés
  2. Igazából mindegyik tetszik, nagyon nehéz választani, mert stílusban hasonlók. Nekem nem bírja a napi lakkozást a körmöm, akkor törik, úgyhogy kétnaponta van lakkozás, hétvégén meg 3 napos a mani. Lehet, megint Eveline-t kellene vennem, kis erősítésnek.

    VálaszTörlés
  3. Az első és az utolsó tetszik a leginkább. Az első a szép lágy lilák összhangja miatt, az utolsónál pedig izgalmas a színátmenet, és tökéletesen passzol hozzá a nyomdalakk színe, mintája.

    VálaszTörlés
  4. A második és harmadik a kedvencem. :3

    VálaszTörlés