2016. április 21., csütörtök

LFP - Inspired by fashion



Kis késéssel hozom az aktuális Lakkozz! Fotózz! Posztolj! bejegyzésem is. A mai témánkat Andi választotta. 
Eleinte más jellegű manikűrben gondolkodtam, kutatgattam a 2016-os divattrendek között, azonban végül meggondoltam magam és olyan mintát választottam, ami nemcsak 2016-ban trendi, hanem nagyon régóta....











Remélem nem unjátok még, de a különböző állatmintákat nagyon szeretem, ráadásul ezzel nem vagyok egyedül, hiszen évek (vagy talán évtizedek) óta nem megy ki a divatból.
Hogy legyen némi változatosság, ezúttal azonban nem az igen kedvelt leopárd mintát választottam, hanem inkább egy csíkos tigriscsíkminta-szerűséget. 





Ezt a mintát télen és nyáron is szeretem: télen elsősorban feketével párosítom, nyáron pedig fehérrel.






Alaplakként egy nude holo lakkot használtam, amire dupla nyomdázás került: először feketével, majd egy metálos-bronz színű lakkal, amit önmagában nem szeretek, mert gyengén fed, feketére nyomdázva viszont nagyon szép eredményt ad. 









A használt lakkok és lemez:
Eveline Total action 8 in 1 körömerősítő (alaplakként)
Rival de Loop Hollywood Fever körömlakk 03 Walk of Fame
Lora Quick dry körömlakk Fekete (nyomdalakk)
Look by Bipa körömlakk Nr 10 Bronze changer (nyomdalakk)
Infinity Nails Nr 12
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk



Nektek mi a kedvenc mintátok?


Nézzetek be a többiekhez is, érdemes!







4 megjegyzés:

  1. De jó lett, nagyon tetszik! Pedig nem vagyok odáig az állatmintákért, de ez a manikűr...szuper :)

    VálaszTörlés
  2. Nem vagyok én sem állatminta fan, de tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem van egy felsőm, aminek állatmintás az ujja, blézerrel hordom, szerintem nagyon kihívó az állatminta, nem is szeretem magamon. Máson persze közömbös, a mani is szépen meg van csinálva, hibátlan.

    VálaszTörlés