2016. március 16., szerda

Tavaszváró kihívás - Virágok



Bár a korábbi fordulókban nem tudtam részt venni, de semmiképp sem szerettem volna teljesen kihagyni ezt a kihívást, így most becsatlakoznék Thimmyke tavaszváró körmös kihívásába :)







Bár az időjárás odakint cseppet sem tavaszias, nekem viszont már a körmeimen is itt a tavasz: búcsút mondtam a sötét színeknek, és világos, pasztell színekre vágyom itt is. 
Emellett folytatom a korábban elkezdett projektet: minden manikűrömbe becsempészek egy olyan alkotóelemet, amit mostanában hanyagoltam. Az utóbbi hetekben a körömlakkok elhasználására koncentráltam: elhasználtam az utolsó cseppeket a nagyon szeretett lakkokból és kiselejteztem a régi, már nem kedvelt lakkokat (pontosabban egy DIY projekthez használtam el őket, hogy ne legyen hasztalan "létük"). A Moyra 92-es számú metálos jellegű lakkját már épp ki akartam szanálni, amikor feltűnt az állagán, hogy talán lehetne vele nyomdázni. Több sem kellett, néhány perc múlva már lakkoztam is a körmeim :)







Alapként is egy Moyra lakkot használtam, mégpedig a Fabienne-t, ami tökéletes példája annak, hogy miért is kellett lakk-stopot használnom: már hónapok óta a fiókban lapult és még egyszer sem használtam, holott nagyon tetszik. Épp hétvégén láttam egy posztot néhány új, szép krémes finisű rózsaszín lakkról, már épp futni akartam a boltba megnézni őket, amikor eszembe jutott, hogy talán érdemes lenne benézni a fiókba és felfedezni néhány ott lapuló szépséget. 




A virágok a "nyomdázólakknak" köszönhetően igen visszafogottra sikerültek, de nagyon tetszett, sokat nézegettem ezt a manikűrt a körmeimen. A minta egyébként a BornPrettyStore 24-es számú lemezéről származik: mostanában nagyon sokat használom a cég lemezeit, ezek a nagy lemezek szerintem igazán jól sikerültek, érdemes bevásárolni belőlük az akciók során (a teljes árukat én azért egy kissé sokallom). 








A használt lakkok és lemez:
Moyra Gel look No. 955 Fabienne
Moyra körömlakk No. 92 körömlakk
BPL-024 körömnyomdalemez
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk


Nézzétek meg a többiek alkotásait is!




6 megjegyzés:

  1. Nagyon csini. Én is így vagyok, hogy elkezdtem már tavaly külön tenni és elhasználni azokat a lakkokat, amiben kevesebb, mint a fele volt már csak. Hajjaj, van jó pár lakk, amit fel sem kentem, csak birtokolni akartam. Aztán kicsit magamba szálltam, hogy te jó ég, mennyi lakkom van, el kellene használni őket. A drágábbakat kitettem a polcra :) Így lett a fél Nureyev és Cathy elhasználva, ill. Spirit of the Moors, mostani 3 nagy kedvencem. A nagy BPS lemezek szerintem is jók, minden minta működik!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, visszafogott és elegáns :) Én is próbálom azokat a lakkokat elhasználni, amik vannak, mielőtt újabbakat és újabbakat szereznék be ugyanabból az árnyalatból.

    VálaszTörlés
  3. Szép, üde, tavaszi virágos manikűr, brutálisan szép ez a Moyra, amelyet a nyomdázáshoz használtál, és meglepően hatásos kombináció lett.
    Imádom ezt a manit.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Fimon színek, igazi tavaszias manikűr! (-:

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik ez a visszafogott, de gyönyörű manikűr! *_*

    VálaszTörlés