2016. január 31., vasárnap

Manikűrök az elmúlt hétről



Jöjjön a hétzáró bejegyzés: összegyűjtöttem egy bejegyzésbe azokat a manikűröket, amelyeket a héten készítettem és mondhatni elégedett voltam velük annyira, hogy megmutassam Nektek. Egy manikűr nem szerepel a bejegyzésben, mivel azt a csütörtöki LFP bejegyzésben már megmutattam (ha nem láttátok, itt tudjátok megnézni). 








Ezen a héten is alkalmaztam azt az ötletet, amelyet múlt héten találtam ki, vagyis hogy minden manikűrömbe belecsempészek egy-egy olyan lakkot is, amelyet mostanában hanyagoltam. A lakkjaim száma a blog kezdete óta hihetetlen módon "megduzzadt" és ilyenkor általában a kedvenceket veszem elő gyakrabban. Mindemellett lakk-stopot is hirdettem önmagam számára: néhány hónapig nem vásárolok új körömlakkot, csupán pótolom azokat, amelyek elfogytak és nincs hasonlóm (fedőlakk, nyomdalakk). 




Az első manikűröm a héten egy lilás manikűr volt: három körmömre az Avon Gel Finish Purplicious körömlakkja került, majd erre a Max Factor Max Effect Fantasy Fire fedőlakkja. Emlékszem, anno sokat mentem e lakk után: kinéztem magamnak, ám a mi kis városunkban nincs olyan állvány, amin ez is kapható, így egy Glamour napok során sikerült beszereznem Győrben (ami külön öröm, mert teljes áron valószínűleg nem is vettem volna meg...).
A minta alá egy újoncot, az ILNP Pare Route lakkját használtam, majd erre nyomdáztam a Moyra Stamping Polish SP04-es lila nyomdalakkjával. A minta az egyik nagy kedvencem a Pueen Encore SE04B lemezéről, nagyon sokszor használom. 













Másnap egy lila-rózsaszín kombo manikűr készült: megtartottam a nyomdázáshoz a Moyra Stamping Polish SP04-es lila nyomdalakkját, a lila a manikűrben ezúttal a Rimmel Space Dust Moon Walker homoklakkja lett, amely régebben szintén nagy vágyam volt, aztán szinte alig használtam (ejnye-bejnye). 
A minta alapja a Rival de Loop Young Holo Nails Dreamland lakkja lett, amit az előzővel ellentétben nagyon sokat használok, már alig van az üvegben :) A virágminta a Born Pretty Store BPL-029-es lemezéről származnak. 
















A harmadik alkotás tipikusan egy olyan, amelyet egy-két éve még el sem tudtam volna képzelni a körmeimen: egy zöld manikűr! Sok idő telt el azóta, hogy semmiféle zöld színt nem viseltem el magamon. A zöld ingemhez zöld körömlakkot választottam, és a swatch stickek festegetésekor nagyon meglepődtem, hogy több zöld körömlakkom van, mint kék :)




Alapként a Banditától kapott Anny Hello Hollywood lakkot használtam, majd erre nyomdáztam a China Glaze Tongue & Chic körömlakkjával. Nyomdázáshoz rendeltem ezt a hatalmas üveg lakkot, ám valahogy mégis ritkán kerül elő. Ehhez a tavaszias manikűrhöz viszont nagyon illett, így vele nyomdáztam a tavaszi hajtások mintáját, melyet a Born Pretty Store BPL-026-os lemezén találtam. 
Nem akartam, hogy teljesen egyszínű legyen a manikűr, így néhány piros virág is felkerült: a Konad piros lakkja és a BPL-029-es lemez segítségével. 










Mindenképp folytatni fogom, hogy a ritkán előkerülő lakkokat is felhasználjam a manikűrökhöz, jó látni, hogy milyen sok szép lakkom van, így pedig a lelkiismeret-furdalásom is csillapodhat :)


Azt hiszem, nekem az első volt a kedvencem a héten (valamint a csipkés manikűr). Nektek melyik tetszett legjobban?

10 megjegyzés:

  1. Az első manikűr szívfájdítóan szép, a nyomdázott virágminta/telibe festett bordó körmök és a fehéres szín csodálatos kontrasztot alkotnak egymással. Viselném a sírig, olyan közel áll a szívemhez! :)

    Az utolsó pedig az ANNY lakk miatt tetszik, és hogy csempésztél hozzá pirosat, rendkívül különleges látványt nyújt! :)
    Az ANNY zöld másodpéldánya még nálam is megvan, kedvenc zöldjeim között, főhelyen! :)
    Örömmel látom, hogy szívesen használod és jól áll!

    VálaszTörlés
  2. Az első manid a kedvencem, abból is az Avon lakk színe (még úgy is, hogy saját magamnak ezt a színt nem tudom elképzelni).
    Irigyellek, hogy egy héten ennyiszer jut időd a festésre, nyomdázásra, körmöcskézésre.

    VálaszTörlés
  3. Az elmúlt két hónapban én is próbáltam a rég nem használt lakkjaimat is újra belecsempészni egy-egy manikűrbe. :)
    Nagyin tetszenek az alkotásaid, kedvencem az első. :3 Nekem a Fantasy Fire dube-jaként kikiáltott Moyra lakkom van meg. Én is pofátlanul ritkán használom. Azt hiszem, ideje picit elővennem őt is. :)

    VálaszTörlés
  4. Oooo az első mani de gyönyörű! Meg kell hagyni a másik kettő is természetesen! :)

    VálaszTörlés
  5. Csinosak lettek, az első a kedvencem. :3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép mindhárom, nekem is az első a kedvenc egyébként, de a másik kettő is mutatós lett. :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem most mind egyformán tetszik. :D Nagyon szépek!! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Nagyon szépek!!! Kicsit off, de szeretném megkérdezni, hogy nem tudsz-e olyan címet/közösséget, akit érdekelne depend márkájú gellakk készletem lámpával 9 színlakkal fél áron, nem használom ki, így szeretném eladni gyorsan. Köszi és bocsi, hogy ilyennel zavarlak :).

    Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Réka!
      A Facebookon én egy körmös csoportot ismerek, ahol ilyesmivel tudsz próbálkozni:
      Körömlakk adás-vétel, csere-bere
      Szerintem próbáld meg ott, hátha.

      Törlés