2015. november 24., kedd

Utolsó őszi mani idén



No nem azért utolsó őszi, mert részemről lezártnak tekintem az idei őszt (pedig igen), hanem holnap kezdődnek a téli körmös kihívások, amelyekben szeretnék részt venni, így még gyorsan megmutatnék Nektek egy őszi levélkés manikűrt, amelyet tegnap készítettem. 







Az egyik kedvenc őszi lakkom a Moyra Audrey árnyalata, szerintem mindent képvisel, ami az ősz: a barnás színvilágot, a meleg csillogást. Őszintén szólva alkothatna több ilyen hasonló színt is a cég! :)





"Jó szokásomhoz híven" a körömnyomda után nyúltam. Próbálkoztam mostanában többször kézzel festegetni, de be kell ismernem, hogy az eredményt tekintve sokkal jobban érzem magam, ha nyomdáztam...






A minta a BornPrettyStore BPL-024 számú lemezéről származik, ősszel nagy kedvencem volt, igen gyakran nyúltam ezért a lemezért és majdnem mindig ezt a mintát használtam. A levelek színeit pedig az MdU Copper és Bronze színei adták. Sajnos az Emberem nagyon megszenvedi azokat a perceket, amikor ezeket a nyomdalakkokat használom, mert rettenetesen büdösek, de az eredményért megéri :)







Ti felkészültetek már a télre, a téli manikűrökre?

14 megjegyzés:

  1. Csodálatosan szép, meleg, őszi színek, és nagyon kifinomult összhatás. Az új körömformád imádnivaló! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)
      Utólag vicces, hogy mennyit vacilláltam anno a formaváltáson, de most nagyon örülök neki! :D

      Törlés
  2. Ezek az MdU lakkok fenomenálisak!!!! Gyönyörű az összkép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon szuperek az MdU lakkok! Csak a szaguk ne lenne olyan erős :)

      Törlés
  3. Nagyon szép!! Én már jégvirágokat nyomdáztam, mikor megláttam, hogy úgy kell elcsúszkálni melóba...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, most már inkább azoknak van aktualitásuk :)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett ez a manikűr! Ezt a Moyra lakkot én is használtam idén ősszel. :) A télre és a kihívásokra készülök már én is. Kíváncsi vagyok, te mit alkottál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Nálam ez a szín tipikusan őszi szín, de például a párja (Avril) már inkább téli szín :)

      Törlés
  5. Sziasztok!

    Új vagyok még itt, nemrég találtam rátok és látva a csodálatos alkásaitokat, úgy döntöttem újra előveszem én is a nyomdakészletemet :)

    Anno Konrados készlettel kezdetem.... és kb ugyanolyan lelkesedéssel hagytam vele fel, amint megláttam a karcokat a lemezeken :( Visszagondolva jó nagy beetetés volt, mert ahol mutatták, mennyire könnyű vele bánni, ott mindig csillogott villogott a lemez (gondolom időnként lecserélték). Én meg hazavittem, 2x lehúztam és már karcos volt, pedig nem egy olcsó mulatság volt akkoriban (sem) , ráadásul túl nagy a körmöm és nem sikerült mindig a megfelelő helyre nyomnom a szilikongumit és csámpás lett a minta :P
    Aztán láttam a rossmannban is ilyen készleteket, újra elcsábultam, újra elővettem otthon és újabb kudarc :(

    Újabb lelkesedést most kezdek érezni, mert nem is tudtam hogy körömmatricát is lehet vele készíteni :)
    Tegnap már ki is próbáltam :)


    Szeretném megkérdezni, hogy valaki próbált már körömnyomdához lemezt saját maga lézer gravíroztatni?
    Ha igen, akkor milyen sikerrel járt, hol és mennyibe került?
    :)

    (kövezzetek meg, de még mindig drágának találom, hogy egy lemezen van 7-8 ábra és arról is csak egy tetszik :D akkor már csináltatnék egy kicsit nagyobbat és olyat amilyen ábrák / minták eleve tetszenek :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem tudom olvastad-e, de a körömnyomdalemezeket nem érdemes a hozzájuk adott fémes lehúzóval használni, hanem műanyag kártyával. Az is karcolja egy icipicit, de messze nem annyira, mint a fémes lehúzó.
      A Konad lemezek anno valóban nagyond rágák voltak, szerintem ma már lehet elfogadható árú lemezeket vásárolni annál olcsóbban is. A Rossmannban szerintem az Essence lemezeit láthattad, nos azok valóban nem a legjobb minőségűek, de egy metálos lakkal azokból is lehet szépet kihozni (pl a Moyra Metal lakkjaival).
      Én még nem próbáltam saját körömnyomdalemezt gravíroztatni, mert ahhoz ugye adni kellene a szépen megrajzolt mintákat is. Ebben nem hiszem, hogy túl sokan tudnának Neked segíteni, ha mindenképp tudni szeretnéd, szerintem Petla Petrát kellene megkérdezni, az övé az első magyar körömnyomdamárka.
      Véleményem szerint nem lehet ez túl olcsó mulatság, én nem kezdenék bele ilyesmibe. Inkább rendelnék akciósan a BornPrettyStore lemezeiből, a jelenleg kaphatóak már egész jó minőségűek, ha nem is használod minden mintáját, akkor sem drágák. Vagy érdemes megnézni a Moyra lemezeit, azokon is van sok minta (kb 20 talán, vagy mégtöbb) és 1.500 ft-ba kerülnek.

      Törlés
  6. Annyira szép körmöket készítesz!! Csodásabbnál csodásabb színek és velük harmonizáló minták. Ez az őszi kompozíció valami fenomenális!
    Köszönöm, hogy megosztod velünk, mert sokat merítek az ötleteidből! :)

    VálaszTörlés
  7. Annyira szép körmöket készítesz!! Csodásabbnál csodásabb színek és velük harmonizáló minták. Ez az őszi kompozíció valami fenomenális!
    Köszönöm, hogy megosztod velünk, mert sokat merítek az ötleteidből! :)

    VálaszTörlés