2015. október 29., csütörtök

Első Halloween körmök idén



A minap sikerült elkészítenem az első Halloween témájú manikűrömet. Nem bonyolítottam túl, csak egy egyszerű nyomdázás lett, de ha már sikerült megörökíteni, gondoltam megmutatom:








Az alap az Essence egy régebbi lakkja, a Caramel brownie árnyalat volt, amit még télen vásároltam, de csak most került elő. Szürkés sötétbarna szín, amely tele van hideg ezüstös csillámokkal - bár jobb szeretem a melegebb színvilágú lakkokat, szuper ez a szín, biztosan fogom még használni idén!
A nyomdázáshoz a Mundo de Unas Geranium nevű lakkját használtam. Ezt csupán azért tartom érdemesnek megjegyezni, mert számomra meglepő módon az Orange szín egyáltalán nem látszódott ezen az alapon, szinte teljesen beleolvadt az alapszínbe. Így teljesen megnyugodtam, mert mikor megérkezett az utolsó Nailland rendelésem, kicsit csalódott voltam, hogy az Orange és a Geranium színek igen hasonlóak egymáshoz, de ezek szerint abszolút jogos volt mindkét lakk megvásárlása, hiszen más-más alappal működnek jól együtt.





Sajnos csupán két értékelhető képet sikerült készítenem, még hozzá kell szoknom és igazítanom a fotózási szokásaimat a téli időszámításhoz. 
A körmeim most sajnos elég rövidkék, mivel letörött a mutatóujjam körme, így most türelmesen várom, hogy hosszabbak legyenek egy picivel :)


Ti készítettetek tökös / Halloween témájú manikűröket?

2 megjegyzés:

  1. Csinos! Hát nem lehet könnyű fotózni ilyenkor, de a lényeg látszik!

    VálaszTörlés
  2. A fotózással újabban nekem is meggyűlik a bajom. A mani viszont a probléma ellenére is kivehető nálad. :) Nagyon tetszik az alapszín. Én idén nem tökös manit készítettem, hanem egy cuki pókosat. :)

    VálaszTörlés