2015. szeptember 28., hétfő

Manikűrvadász 20. forduló



Sajnos a legutóbbi fordulóból kimaradtam a figyelmetlenségem miatt, de most nem maradtam le a jelentkezési határidőről, így következzen a Manikűrvadász 20. fordulója! 
IsaBella kezdeményezését szerintem már mindenki ismeri: a forduló háziasszonya, aki ezúttal Niki volt kisorsolja a párokat, akik egymás blogjáról levadásznak egy-egy manikűrt majd elkészítik azt. 








Az én párom ezúttal a forduló háziasszonya, Niki volt, egy pillangós manikűrt választottam tőle, emlékeim szerint ez már akkor is tetszett, amikor először megláttam :)


az eredeti, Niki alkotása


Az én művem pedig ilyen lett:





Szokásomhoz híven körömnyomdával oldottam meg a dolgot, a pillangó szárnyának erezetét a BM-424-es lemezről nyomdáztam. 









Nos, ilyen lett az én alkotásom, szerettem ezt a manit és alig várom, hogy lássam, melyik manikűröm választotta Thimmyke! :)



Nézzétek meg a többiek alkotásait is!

41 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett :) Különösen tetszik ez az új körömformád. Nekem általában mindenkin a kocka tetszik, de a te esetedben ez sokkal jobban áll :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Általában másokon nekem is a kocka tetszik és én is meglepődöm magamon, hogy most ez tetszik, de nagyon jól érzem magam ezzel a formával :)

      Törlés
  2. Szebb lett, mint az eredeti. :D Nagyon tetszik *.*

    Niki, a házigazda

    VálaszTörlés
  3. A színe nem igazán tetszik, de ettől függetlenül nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zöld az általam is legritkábban használt szín, így megértem a dolgot! :)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, nagyon ügyes vagy Pancsi! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett és csodás ez az Anny lakk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Igen, szerintem igazán különleges szín :)

      Törlés
  6. milyen szépséges színe van *-*
    nagyon tetszik!! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  7. Whao! Leesett az állam! Az egyik kedvencem lett ebből a fordulóból! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nagyon örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  8. Gyönyörű, igényes, precíz, mit is mondhatnék még? Csodaszép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavakat!
      Bár be kell vallanom, körömnyomdával könnyű precíznek lenni :)

      Törlés
  9. :D hűűű :D igazán szépre sikeredett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  10. Szemkápráztatóan szép manikűrt alkottál PAncsi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  11. Nagyon tetszik, a körömforma meglepett, de szuper az is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      No igen, ez a forma még nem sokat szerepelt a blogon :)

      Törlés
  12. Nagyon szép, precíz, olyan éjjelilepkés színvilágú :) Gyönyörű! A körömforma engem is meglepett, nekem is a kocka a favoritom általában, de néha kell egy kis változatosság.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)
      Pontosan így érzek én is, kellett valami újdonság és ezt most nőiesebbnek érzem, mint a kockát.

      Törlés
  13. Fenséges lett a manikűröd, nagyon megtetszett!

    VálaszTörlés