2015. szeptember 26., szombat

Koreai wishlist



Azt hiszem engem is kezd elkapni a "koreai láz". Jelenleg két koreai termék található a rutinomban, a Pure Vitamin C21,5 Advanced Serum nevű 21,5%-os C vitaminos szérum, valamint a Cosrx BHA Blackhead Power Liquid hámlasztót, ebben a bejegyzésben írtam róluk részletesen. 
Ezeket a termékeket rendszeresen használom, olyannyira megkedveltem őket, hogy egyre jobban érdeklődöm a többi koreai termék iránt. Természetesen itt is nyitott szemmel kell járni, figyelni, hogy melyik terméknek megfelelő az összetétele, de számomra úgy tűnik, hogy nagyon sok izgalmas termékkel találkozhatunk a "koreai polcokon", ráadásul jóval kedvezőbb áron, mint itthon. 
Az utóbbi hetekben folyamatosan bővült a kívánságlistám, ami mostanra egész hosszúra terebélyesedett, ezért úgy gondoltam, jó ötlet lesz megosztani Veletek (minden terméket linkeltem is). 










Chica Y Chico Astazet 4.0

Ő került fel először a listámra, amikor Vikinél olvastam róla, mivel mindenre felfigyelek, amiben sok az antioxidáns vagy erős anti aging hatása van. Ez a krém astaxanthint tartalmaz, ami egy olyan antioxidáns, amely 500-szor erősebb az E vitaminnál és 1000-szer erősebb a C vitaminnál. A krémnek fényvédő tulajdonsága is van és képes a folthalványításra - igazán impozáns nem?
Este szándékozom használni a hámlasztó és az esti hidratáló között. 





Cosrx Galactomyces 95 White Power Essence

Jelenleg egy másik fermentált összetevőt tartalmazó terméket használok (Innisfree Soybean Energy Essence), már beépült a rutinomba, viszont szívesen kipróbálnék más, hasonló hatású terméket és erről is sok jót olvastam/hallottam mostanában Vikinél és Ildinél. Szerintük ez a termék hidratál, puhít, simává és feszessé teszi a bőrt, a ráncok megelőzésében szuper fegyver. 
Ezt az esszenciát reggelre, a C vitaminos szérum után szeretném használni majd. 





Cosrx AHA 7 Whitehead Power Liquid

Aki ismeri a bőrtípusom, most talán felkapja a fejét, hogy AHA hámlasztót az én bőrömre? Nos igen, bár nem feltétlenül az arcbőrömre! Már egy ideje gondolkodom rajta, hogy több gondot kellene fordítanom a nyakam és a dekoltázsom bőrének ápolására. Ez az AHA hámlasztó igen kedvező áron kapható, így biztosan bátrabban kenném ezt az említett területekre. 





Ciracle Red Spot Sun Cream SPF 27

Kaptam egy kis mintát ebből Ilditől és teljesen beleszerettem! A bőröm érzékenysége miatt kizárólag fizikai fényvédőt használhatok az arcomra, abból viszont nehéz olyat találni, ami jól hidratál ám mégsem túl nehéz formulájú és nem hagy fehér réteget az arcomon. A minta alapján úgy tűnik, ez épp olyan lesz, így ideális fényvédő lenne télre. 




Benton Snail Bee High Content Lotion

Bár eleinte idegenkedtem az ilyen különleges összetevőktől, mint a csiganyál, de nemsokára elfogy az éjszakai hidratálóm, és ennek a terméknek szuperek az összetevői! Elsősorban a hidratálás miatt szeretném és ahogy látom, több kiváló hidratáló is található benne, többek között az egyik személyes kedvencem, az urea is, valamint számos nyugtató, gyulladáscsökkentő összetevő is. 






C20 Natural Vitamin 21,5 Enhancing Sheet Mask

Régebben gyakran használtam fátyolmaszkokat, de amióta arra is figyelnem kell, hogy illatmentes legyen a termék, nem találtam megfelelőt. Amióta ez a C vitaminos maszk megjelent a köztudatban, furdalja az oldalam a kíváncsiság, vajon mennyit segítene a bőrömön egy ilyen?
A napi rutinomba nem tudnám beilleszteni, de hetente-kéthetente egyszer szívesen feltennék egy ilyet!



Alig várom, hogy a fentiek közül néhány terméket mielőbb kipróbálhassak, így valószínűleg hamarosan meg is rendelem őket.


Nektek mi szerepel a kívánságlistátokon? 

2 megjegyzés:

  1. Na küldhettem volna neked a többiből is. :) Valahogy volt egy olyan érzésem, hogy szeretni fogod ezt a fényvédőt. Ha rendelsz Benton lotiont, akkor érdemes egy füst alatt mintát venned a Steam Creamből is. Az egy zsíros krém, de szerintem szuper szemkrémnek, meg ha nagyon kiszáradt a bőröd, arra is jó. Én meg azt Vikitől kaptam, és nagyon jó, meg a Benton Snail Bee-nek van ám szövetfátyol maszkja is. ;-) Az is klassz! Amúgy ezeket a maszkokat ha jól tudom, a koreaiak is csak heti egyszer használják.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, dehogyis! Nem olyan drágák ezek a Cosrx cuccok, ráadásul a BHA bejött, a többi sem lehet rossz, kipróbálom őket :)
      A Bentonból elsőre rendeltem mintákat (a lotionból és a krémből is), októberben fogy el az éjszakai maszkom, kipróbálom a mintákat és ha beválik, akkor megrendelem nagyban is.
      Nézegettem a koreai rutint, agyaltam rajta, hogy ezek tényleg minden nap még maszkoznak is? De akkor jól sejtettem, hogy nem minden nap :)
      Szerintem én már így is alaposan kilógok az átlagból, hogy reggel este a krém előtt még 3féle szérumot is használok :)

      Törlés