2015. augusztus 31., hétfő

Szégyenpadon augusztusban



Az elfogyottas bejegyzés írása közben felmerült bennem, hogy nem túl hasznos abból a szempontból, hogy jórészt a kedvencek szerepelnek benne, amelyekből 1-2 havonta elfogy egy adag. Azonban azok a termékek, amelyeket nagyon nem szeretek, nem is fogynak el nálam, így természetesen kimaradnak. Általában nem szeretek pocsékolni, így amit csak lehet, elhasználok, gyakran adok még egy-két esélyt egy-egy terméknek, de ha valamit nagyon nem szeretek, nem erőltetem a dolgot, inkább odaadom valakinek, aki elhasználja (kidobni nem szeretek semmit). 
Ezért úgy döntöttem, hogy amennyiben a hó végén eszembe jut néhány ilyen termék, akkor egy külön bejegyzésben megemlítem őket. Lássuk, mik kerültek augusztusban szégyenpadra.






Oriflame Silk Sun Glow önbarnító testápoló

Ő az első, mivel gyakorlatilag miatta indítottam ezt a bejegyzés-sorozatot. Több esélyt is kapott: félretettem, hogy utálom, majd amikor nyár végén már minden önbarnítóm elfogyott, de még mindig meleg volt és rövidnadrágos idő, gondoltam nem veszek újat, csak elhasználom ezt… Majd nagyon gyorsan rájöttem, hogy nem véletlenül tettem én ezt félre már kétszer. 
Csillámtengerrel teletömött, testápolónak csúfolt valami, ami csak ragad, kellemetlen érzetet hagy maga után, de barnaságot vagy hidratáltságot cseppet sem. Illatosított, de minek (na jó, ez elég szubjektív, de nekem nem tetszik ez az illat), szóval az a szomorú helyzet, hogy nem találok benne semmi pozitívumot. A használata után másnap a bőröm nem lesz barnább, mint volt, viszont cserébe rettentően szomjazik egy normális hidratáló után. A csillámok a bőrön nem igazán kivehetőek. Kivéve, ha hozzáérünk például egy egyszínű fekete (vagy akár fehér) anyaghoz, no mert akkor azonnal előkerül az összes csillám és összemaszatolja a ruhát…
Nem szeretem, nagyon nem… Ma már abban is biztos vagyok, hogy több esélyt nem fog kapni. Viszem magammal a következő bloggertalira (ugye lesz ilyen, csajok?!), hátha valaki jobban fogja szeretni, mint én. 



Balea Silber-Glanz hamvasító sampon

Az úgy kezdődött, hogy kipróbáltam a Balea hajvilágosító spray-ét nyáron aminek következtében úgy láttam, hogy elvesztette azt a szép hamvas színét, mint amilyen előtte volt. Nem hatalmas a változás, csak kicsit világosabb a színe, mint amikor a nap kiszívja, illetve mintha picit sárgásabb lenne, mint volt. 
Amikor olvastam erről a samponról, gondoltam szuper lesz, megmosom egyszer kétszer ezzel a hajam és helló ismét hamvasság. Nos, sejthetitek, nem így történt. Maga a sampon jól tisztít, erre nem lehet panasz, ám azért szerepel itt, mert a legfontosabbat nem teljesíti, egy cseppet sem hamvasított semmit a hajamon. Nem ítélkezek elhamarkodottan, elhasználtam az egész flakont, de semmi színbéli változást nem vettem észre. 
Elnézve a Krémmániás véleményeket, nem vagyok egyedül a csalódottságommal. Aki hamvas hajat szeretne, használjon inkább Florillumot, sokkal hatékonyabb (én is ezt fogom tenni).


Volt valamilyen csalódásotok az elmúlt időszakban?

9 megjegyzés:

  1. Nekem a catrice made to stay insidie eye ceruzaja...mondjuk nem éreztem konkrétan, hogy csalódtam benne, de nagyon felbosszantott, hogy milyen rossz termék...és fele ennyiért tudtam volna jobbat venni vízvonalra, sőt jóval Olcsóbban sokkal jobb minőségű termékeket is leltem illetve használtam már...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az tényleg borzalmas, én már ki is dobtam...

      Törlés
  2. Na ezért félek én az önbarnítóktól én is kifogtam már sajnos is borzalmakat:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne add fel, a többi önbarnítóval nekem jó tapasztalataim vannak!
      Pl Balea önbarnító tej, Paula's Choice önbarnítói

      Törlés
  3. Nekem hamvasító festékem van itthon, tudtad, hogy van ilyen is? 11.11 Alfaparf. Ki kell keverni 1 rész festéket 2 rész 3-as vagy 6-os oxival, kell hozzá tenni sampont vagy balzsamot, és csak 10 percet fent hagyni. (Többet nem, különben ősz leszel. :D ) Gyönyörű frissen festett színe lesz a hajnak tőle, minden sárgát kiüt belőle. ;-) Ha meg festékhez kevered pluszban, még hamvasabb szőkét eredményez. De mióta eperszőkére váltottam, nincs rá szükségem. Nekem az jobban bejön, mert sok a vörös pigment a hajamban, és mindig besárgultam a hamvas szőkék után. Most van egy kis rezes fénye is a hajamnak, de azért nem rézvörös, és nem sárgul egyáltalán. Szóval most gyanítom, maradok ennél egy ideig, már csak azért is, mert a mostani festékem eredeti áron 3.000 Ft, de én egy ezresért vettem darabját akcióban, akkor mindjárt két dobozzal, ami nekem 8 festésre elég. :D Valami csak jó a rövid haj. :P Mindenesetre ha Te is sárgulsz, nem rossz ötlet tartani egy profi fodrászkellékes hamvasítót otthon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hallottam a hamvasító festékekről, de nem akarom festeni a hajam, így az az opció kimarad.
      Nem sárga ám a hajam, csak picit kevésbé hamvas, mint volt :) Nem akarok károsító dolgokat rákenni, inkább csak a kíméletes oldalt végigpróbálni, hogy mi válik be.

      Törlés
    2. Ohh én azt hittem, hogy amúgy is festeted! :) Nagyon szép a hajszíned!

      Törlés
  4. A Schauma hamvasító samponja a legjobb! Miután elfogyott megvettem én is ezt a Baleasat, mondván olcsóbb.. de semmit sem ér, szemernyit sem hamvasít az én hajamon sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Schaumát még nem próbáltam, most vettem Florillumot, az bevált máskor is, de lehet kíváncsiságból kipróbálom majd ezt a sampont is.

      Törlés