2015. július 2., csütörtök

Zöldségek a körmeimen




Nem, nem beszélek zöldségeket (vagy mégis?), inkább csak zöld színek voltak a körmeimen :)
Nem tudom mi ütött belém nemrég, nagyon ritkán fordul elő velem, hogy zöld színt szeretnék az összes körmömre. No persze úgy más, ha valami különlegesebb finish kerül fel, most is ez történt, mégpedig egy holo lakk, a Moyrától.




 
 
Gyakran hordok ilyen kombinációt, hogy 2-2 körmömre kerül csupán minta, no de akkor azokra viszont minimum dupla nyomdázás! :)

 
 



A zöld Moyra holo lakkra először egy zöld színű Avon Gel Finish lakkal nyomdáztam (sajnos név nincs az üvegen, emlékeim szerint Green Envy volt a fantázianeve, de jelenleg nem látom a katalógusban). Erre pedig fehér virágokat nyomdáztam
 



A nyomdázáshoz a Pueen 24B nyomdalemezeit használtam, a zöld levelekhez az 55-ös, a virágokhoz pedig az 59-es számú lemezt.





A használt körömlakkok:




Ti szeretitek a zöld manikűröket?

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!! Nekem is megvan ez a Moyra, elő kellene venni :) Hát nem utálom a zöldet, de annyira ritkán festem a körmeimet zöldre, szegény lakkok csak vannak a dobozban. Többnyire kiegészítő színként használom őket, alapnak vagy nyomdázni szoktam velük. Annyira tetszik ez a mani, meg kellene csinálnom valami hasonló mintával.
    Egyszer ültem az orvosnál egy kislány meg felkiáltott mellettem, hogy a néninek zöld a körme!, alig néztek meg. Az anyja próbálta csitítani :) De hát igaza volt :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett ez a lakkozás! :) Én szeretem a Moyrának ezt a kollekcióját. Ennek ellenére csak ritkán kerül a körmömre. Azt hiszem, követnem kell Audrey példáját és elővennem őket. ^^

    VálaszTörlés
  3. Szépséges ez a lakk! És a mani is szép lett :)

    VálaszTörlés