2015. július 30., csütörtök

Tengeri manikűr a BP-L017-es nyomdalemezzel



Ha már alaposan beharangoztam, megmutatom az új körömformámat (aki esetleg nem látta volna még Instagramon), valamint ejtenék néhány szót a Born Pretty Store nyári/tengeri témájú körömnyomdalemezéről. 







Már hetek (sőt, talán hónapok óta) motoszkált a fejemben a váltás, legalábbis ami a körömformát illeti. Évek óta kocka formájú körmeim vannak, nem igazán akartam ebből engedni. Anno, amikor még műkörmöm volt, egyszer engedtem átreszelni mandula formájúra, ha jól emlékszem talán két napig bírtam, majd reszeltem is le... 
Az utóbbi időben egyre jobban elkezdtek tetszeni az ívesebb formájú körmök, de magamon sokáig nem tudtam elképzelni és mintha ez valami nagy dolog lenne, féltem belevágni, mert mi van ha mégsem tetszik... Végül nevettem egy jót magamon, hogy miért kell ennyit problémázni egy olyan apróságon, mint hogy milyen formájúak a körmeim, majd vettem egy nagy levegőt és szó szerint belevágtam (a körmeim sarkait egy erős körömcsipesszel vágtam le). 
Rég nézegettem utoljára ennyit a körmeimet! :)  A reggeli ébredéskor végigsimítottam őket (pontosabban az éleik hiányát), sas szemmel vizslattam, hogy szimmetrikusra sikerültek-e...
Majd úgy döntöttem, ez tényleg tetszik, maradhat. Valószínűleg nem ez lesz a végleges forma, mert nagyon megtetszettek Ciiska gyönyörűszép körmei, de most picit növesztem még őket, majd csak később reszelem át a végleges(nek gondolt) formára. Most úgy érzem, ez a forma jóval nőiesebb, kecsesebb, de majd meglátjuk, hogy ez a vélekedés meddig tart :)




No és lássuk a manikűrt is!
Ha nyár, akkor jöhetnek a kék körmök, főleg, mert az Embernek időnként eszembe jut reklamálni, hogy használjam a Tőle kapott kék lakkomat. Így a manikűr alapja a szépséges Kiko lakkom lett, amire az Essence holo topperét kentem fel (ami az én ízlésemnek túl sűrű, takarhatná kevésbé az alapszínt). Két körmömre fehér alap (a Lovely matt fehér lakkja), majd szintén a holo fedőlakk került, utána következhetett a nyomdázás. A harmónia jegyében a Mundo de Unas türkiz színű nyomdázólakkját használtam az egyik körmömre, a kagylókat pedig a Moyra bronz színű metál lakkjával készítettem. 












A használt lakkok:
Avon Nail Experts Gel Strength Base Coat
Kiko Perfect Gel körömlakk
Lovely Matt White körömlakk
Essence Effect Nail Polish Holo graphics
Moyra Metal Effect No. 301.
Mundo de Unas nyomdázó lakk Nr. 5. Turquoise
Essence Better Than Gel Nails High gloss fedőlakk
Avon körömlakkszárító spray (pipettás üvegcsébe áttöltve)





A Born Pretty Store BP-L017-es lemezét nem is olyan rég rendeltem, mivel csak nyár elején láttam meg Angelnél. Szerencsére gyorsan meg is érkezett, így a nyári manikűrökhöz már fel is tudtam használni (láthattátok már ebben a manikűrben is). 
A Born Pretty Store nagyon belehúzott az utóbbi időben, már ami a nyomdalemezeket illeti: folyamatosan jelennek meg az újabbnál újabb lemezek. Érdemes figyelni az akcióikat, mert a lemezek teljes ára nem sokkal marad el a MoYou lemezekétől, amit én egy picit sokallok, azonban folyamatosan vannak kedvezmények egy-egy lemezre, amikor igazán megéri megrendelni őket.
Mivel sokan használnak normál lakkokat a nyomdázáshoz, jó tudni, hogy tapasztalataim szerint a lemez mintái nem elég mélyek ahhoz, hogy egy sima körömlakkal is jól működjön. Nekem még az Essence nyomdázólakkjaival sem lesz olyan szép a minta, mint amilyet elvárnék, ám a Moyra sűrű Metal effekt lakkjaival nagyon szép lesz eredményt ad, a Mundo de Unas nyomdázólakkokkal pedig tökéletes! Ezért érdemes ezekhez a lemezekhez jó minőségű nyomdázólakkokat használni, hogy igazán szép manikűrt kapjunk a nyomdázás során. 


Ti szeretitek a Born Pretty Store lemezeit? Mi a kedvenc nyári színetek? 

12 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik ez a forma!!!A manikűr csodás lett-mint mindig :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű a körömformád! ;)
    Nagyon szép lett a manikűröd is, igazi tengerparti manikűr lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Örülök, hogy Nektek is tetszik :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, és ez a körömforma is sokkal jobb :)

    VálaszTörlés
  4. Szép a manikűr! Én meg pár hónapja szoktam rá a kocka formájú körömre, és örömmel tapasztaltam, hogy milyen könnyű ezt a formát kialakítani. Régebben is hasonló volt, csak kerekítettebb.
    A BPS lemezei nekem eddig minden lakkal működtek, csak ami nagyon halvány lakk, azzal nem volt érdemes nyomdázni, mert áttetsző, ugye. De egyre inkább érdekelnek a nyomdalakkok, biztos rendelek még pár MdU-t.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Nekem a Konad és az Essence lakkokkal nem igazán működtek együtt szépen a BPS lemezek és épp nemrég olvastam valakinél, hogy a nyomdázásra használt normál lakkjai nem működtek a BPS lemezével, ezért is írtam a bejegyzésben, hogy talán érdemes a jó minőségű MdU lakkokkal kipróbálni. MdU lakkokból van már jópár színem, de biztosan be fogok még szerezni néhányat.

      Törlés
  5. Szép lett az új forma és a mani is! :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jól áll ez a forma és a manikűr is szép lett. :)

    VálaszTörlés