2015. július 28., kedd

Matrózos manikűrök



A nyaralás miatt nem volt időm blogolni, viszont van néhány manikűr, ami júliusban készült és szeretném Nektek megmutatni. Időközben körömformát váltottam ugyan, viszont nem akarom keverni a régebbi és az újabb manikat, így először a régieket mutatom meg (aki kíváncsi az új körömformámra, Instagramon láthatja :)
Hogy ne húzzam túl sokáig, egy bejegyzésben mutatom meg a matrózos-tengerészes ihletésű manikűröket, szám szerint kettőt. 







A kedvenc nyári témám a tengeri és a matrózos ihletésű körmök, sőt, ha tehetem, hozzájuk is öltözöm :)  Ezúttal a matrózos manikat mutatom meg, egy másik bejegyzésben érkeznek majd a tengeri körmöcskék. 


Az első manikűr nem sikerült úgy, ahogy szerettem volna, de ez egy külső szemlélő számára talán nem olyan feltűnő. A csíkok ennél a témánál adják magukat, és itt jött az első bibi: a körmöm igen íves, így az egyenesek (melyek a MoYou Pro 01-es lemezéről származnak) nem lettek egyenesek (azóta olvastam Ági tippjét, aki ilyen esetekben a mintát stamping decal-ként készíti el, legközelebb kipróbálom!). A fehér-piros csíkok mellé kék színre hajókötelet és vasmacskát álmodtam meg, ezúttal a kék mellé aranyat képzeltem el. A kötélminta a Bundle Monster 509-es lemezéről származik, a vasmacska pedig egy Born Pretty Store lemezről, a BP-33-as számúról.









A másik manikűr hasonló színvilágú lett, bár itt a kék-fehér körmök mintája szándékosan lett hullámos :)  A kedvenc hullámmintámat használtam a MoYou Sailor 05-ös lemezről. A Konad piros nyomdázólakkja nagyon jól működött a már fent is említett BM lemezzel. 







Ezt a manikűrt a lenti ruhámhoz alkottam, a képen egy nagyon kedves, csini kismama barátnőmmel láthattok - én vagyok a bal oldalon :)




Szoktatok ilyen témájú manikűrt készíteni? Melyik tetszik jobban? 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a manikűrök, nem is tudok választani, hogy melyik a szebb. :)
    Csinosak vagytok a barátnőddel. :) Sok boldogságot a kismamának. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszenek, imádom a matrózos manikat. Nekem is épp egy hasonló van a körmeimen, bár kicsit bénáztam a nyomdázással, de majd új variációban újraalkotom ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki mindkét manikűr!

    VálaszTörlés