2015. június 1., hétfő

Tavaszi kedvenceim



Ez a bejegyzés is elmarad az előző hónapokban, pedig van néhány termék, amit szeretnék Nektek kiemelni, mint igazán megkedvelt kozmetikum. Így rendhagyó módon ezúttal nem havi, hanem évszakos, tavaszi kedvenceimet mutatnám meg ebben a bejegyzésben.









Paula’s Choice Resist Super-Light Wrinkle Defense SPF 30 fényvédős hidratálókrém
Hű milyen szép hosszú neve van! Akinek érzékeny bőre van, tudja, hogy milyen nehéz megfelelő, fizikai fényvédőt találni. A fizikai fényvédő ugyanis, a kémiaival ellentétben nem lesz láthatatlan az arcon, mindig hagy maga után egy (fehér) réteget, nem is olyan könnyű eldolgozni… Van ugyan más fényvédőm, de azokat inkább csak otthon, a négy fal között, vagy sportolás közben használom, amikor nem érdekel különösebben, hogy milyen színű az arcbőröm. 
A sok-sok arcra kipróbált fényvédő közül ez a kedvencem! Az ára sajnos nem túl baráti, de egyrészt csak az arcomra használom, másrészt pedig ha kísérletezgetek és nem válik be valami, annak az ára is csak kidobott pénz. 
Ez tulajdonképpen egy kombinált-zsíros bőrre készült fényvédős hidratáló, tehát nem egészen az én bőrtípusomra készült, viszont végre nem olyan nehéz, mint más fényvédők, ráadásul nem világít olyan fura fehéren a bőrömön, így én aláhidratálok a szokásos krémemmel és „csak” fényvédőként használom.
Enyhén színezett, az én bőrömön inkább rózsaszínű, ami kicsit ráerősít a pirosas alapszínemre, így én jobban örülnék egy sárgásabb alapszínnek, de mivel ez nem olyan feltűnő, egyáltalán nem zavar és nem keresek emiatt másikat. 




Avon Intensive Relief body lotion
Nemrég írtam az Avon új termékcsaládjáról egy bejegyzést, ott említettem, hogy nagyon megszerettem az Avon új, illatmentes testápolóját. Mivel az arcomon igen érzékeny a bőr, amennyire csak tudom, kímélem az illatanyagoktól a testem bőrét is (őszintén szólva a testápolók műillatait amúgy sem kedvelem). Ez a testápoló nagyon jól hidratál, szép összetevői vannak, a bőröm is nagyon szereti, így biztos helye lett a fürdőszobámban. Ráadásul az ára is kedvező (most júniusban 699 ft a 400 ml-es flakon), így főleg megéri!




Balea sarokbőrrepedés elleni krém ureával
Nagyon rákaptam az utóbbi időben az urea tartalmú termékekre, mert szerintem érezhetően hatékonyabbak a kéz- és lábfej ápolásában, mint az ureat nem tartalmazó társaik. A legutóbbi felfedezésem pedig ez a kimagaslóan magas koncentrációjú (25%) urea krém. Elvileg ez már igen magas érték, de én semmiféle irritációt nem tapasztaltam, pedig már vagy a 3. flakont használom belőle. Mind a lábfejem, mind a kézbőröm puhaságát ennek köszönhetem, ráadásul nekem nagyon jól bevált a körömágybőr ápolására, puhítására is. Saját márkás termékként ráadásul az ára is kedvező, egyetlen hátránya az enyhén szúrós szaga a kámfortartalma miatt, de megbocsátom neki, mert a hatékonysága viszont kiemelkedő!




Balea Pures Volumen sampon
Tavasszal sokat szenvedtem a hajammal, úgy éreztem, mintha semmi nem lenne jó neki. Lelapult, nagyon gyorsan zsírosodott, nem úgy nézett ki, mint ahogy én szerettem volna. Egy alapos, frissítő hajvágás után rátaláltam erre a samponra és úgy érzem, visszakaptam a szép hajam. Átlátszó sampon, ami már a felvitel előtt a tisztaság érzetét kelti számomra. A hajam dús és szép fényes a használata után (bár nyilván ebben szerepe van a hajbalzsamomnak is). 




Yamuna ásványi alapozó
Alapozót már talán egy éve nem vásároltam, mivel volt még otthon bőven korábban vásárolt színezett hidratáló, BB krém. Miután elfogytak, gondolkodóba estem, hogy milyet is válasszak. Mint fent is írtam, érzékeny rosaceás bőrre nagyon nehéz megfelelő terméket találni, amiben nincs illatanyag, „rossz” alkohol és nem is kémiai fényvédős (amit egyrészt nem is bír a bőröm, másrészt pedig nem is ajánlott rosaceás bőrre). Amelyik színezett hidratálóban/alapozóban nem találtam kivetnivalót, annak az ára riasztott el. Aztán Szandránál olvastam a Yamuna ásványi termékekről és úgy éreztem, ezeket nekem találták ki. 
Sokat vacilláltam a színválasztáson, végül két színt rendeltem meg, a Hamvas bézs illetve a Porcelán árnyalatokat. Az előbbi valószínűleg nyáron végig jó lesz, mert a saját színemhez sötét, ha önbarnítózok, akkor viszont pont jó, az utóbbi pedig tökéletes lesz világosításra, ha már kifakulok a „nyári színemből”. 




Sleek pirosító Sunrise
Ha jól emlékszem, még DJKatytól vásároltam egy blogsale keretében ezt a színt. Egy nagyon szép arany fényű pirosítóról van szó, amelyet akkor vettem elő, amikor már nagyon vágytam a napfényre és a nyárra és sokáig elöl is maradt. Nagyon jól pigmentált, tehát óvatosan kell vele bánni, szinte csak megmutatni neki az ecsetet és annyi bőven elég is belőle, de nagyon finom napcsókolta hatást lehet vele elérni. 




Párizsi kocka” körömlakk
Egyértelműen ezt a körömlakkot kentem fel a legtöbbször tavasszal. Bár áradoztam már róla sokat ebben a bejegyzésben, továbbra sem szeretném elhallgatni, hogy mennyire közel áll hozzám a csodaszép színe. Szerintem igazán kifinomult, csajos lakkot készített Bandita, abszolút az én színvilágom. A finomságának köszönhetően akkor is ezt kentem fel, amikor pár napos üzleti útra mentem és nem volt lehetőségem minden nap átlakkozni a körmeim és olyan lakkot kerestem, ami mindenhez passzol.


Nektek mik voltak a kedvenceitek tavasszal?

9 megjegyzés:

  1. A PC fényvédőből én mintákat próbáltam, és nekem annak ellenére, hogy kombinált bőröm van nagyon szárította a bőrömet, szóval sajnos nekem annyira nem jött be, főleg ilyen áron ez nem eltekinthető ellenérv.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos sokan panaszkodnak, hogy szárítja a bőrüket ez a fényvédő.
      Nekem száraz bőröm van, így mindig aláhidratálok, így egyáltalán nem szárít, viszont más fizikai fényvédkőkkel ellentétben nem hagy fénylő fehér réteget az arcomon. Mivel a kémiai fényvédők nekem arcon ki vannak zárva, eddig ez az egyetlen, ami munkanapokon is bevált számomra (ami olcsób, az fénylik a bőrömön, így csak otthon, edzéskor vagy strandra viselem).

      Törlés
  2. Ez a Balea sampon sokáig nagy kedvenc volt nálam is. Sajnálom, hogy most egy hdarabig nem használhatom, megszabadultam a fekete hajszíntől, és a fodrászom tanácsára csak WU2-vel mosok hajat - tapasztalata szerint a "leradírozott" haj a mostani modern samponok hatására hajlamos visszafeketedni. De ha lenő a kezelt rész, és megint az eredeti hajszínemet hordom teljes egészében (14 éve nem volt rá példa, már el is felejtettem, milyen), szerintem a Balea-hoz fogok visszatérni. Ennek a samponnak a ciklámen tubsos változata is nagyon jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow, milyen az "új" hajszíned? :)
      A ciklámenes nekem annyira nem jött be. Nem volt éppen rossz, de kiemelkedően jó sem, ez nekem sokkal jobban tetszik.

      Törlés
  3. Paula Hydralight fényvédőjét Próbáltad már? Nekem is az volt a bajom ezzel a színezettel, hogy szárított, ezert megpróbálkoztam a Hydralight-al. Azt is ajánlják rozaceára is. Meglepődtem a krémmániás meghív véleményeken, mert nekem nagyon bevált! Könnyű és nem marad utána zavaró fehér réteg. :) úgyhogy én ezt leváltottam erre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyi mindent próbáltam már Paulától, meg kellett néznem a Krémmániás véleményeket, hogy véleményeztem-e :D
      Aszerint már próbáltam, de az rajtam fehér réteget hagyott, nem tetszett.
      De mivel bennem is felmerült a kérdés, hogy lehet, az is jó lenne, a következő rendelésemkor teszek a kosaramba néhány mintát a sima és a fényvédős krémből is, hátha most már jobban tetszik :D

      Törlés
  4. Szerintem érdemes kipróbálnod a Clinique City Block Sheer SPF 25-öt. Gigi addig mondogatta, hogy milyen jó, amíg megvettem. :D Az egyáltalán nem szárít, mint a PC, bőrfényt hagy maga után és klassz rá sminkelni. Én a PC ezen kék fényvédője nekem csak nyáron klassz. Bár mindegyiket szeretem. :D
    Ami szuper még a Bare Minerals ásványi alapozója. Nem matt, hanem bőrfényű, és egyáltalán nem szárít, valami csodaszép. Drága, kb. 8500-ért vettem akciósan a feel uniqueról, de megérte. Ha gondolod, majd küldök neked egy adagot postán kipróbálni. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem ma, és a Clinique city block alapszíne sárgás. :-)

      Törlés
    2. A Clinique fényvédőn már tavasszal is gondolkodtam, de itt a világvégén nem elérhető :(
      Felírtam megint a kívánságlistámra, ha legközelebb Müllerben járok, próbálok belőle mintát szerezni és megnézem magamnak. Az szuper jó hír, hogy sárgás színű, a nagy előnye ilyenkor nyáron a pC-vel szemben (a téli fehérségemen jó a PC színe, de most hogy önbarnítok, eléggé elüt)
      Hű, ezt a Bare Minerals cuccot szívesen kipróbálnám! :)
      Nézegettem én is, de nem mertem megrendelni, mert ha nekem mégsem válik be, akkor nem örülnék neki, hogy ennyit kiadtam érte. Most viszont úgy tűnik, hogy a Yamuna beválik, így ha fogyóban lesz, lehet kipróbálnám a Bare Minerals alapozót is.

      Törlés