2015. június 20., szombat

Nyári körömnyomdalemez kívánságlista



A képzeletbeli körmös kívánságlistámon jelenleg csak nyomdalemezek vannak. Ennek oka, hogy olyan sok körömlakkom van, ha nem veszek egyetlen új lakkot sem, akkor is el tudok készíteni gyakorlatilag bármilyen manikűrt. Új mintákra viszont mindig "szükségem" van, azokkal nehezebb betelni, annyi szép új lemez jelenik meg.
No persze ez nem jelenti azt, hogy egyáltalán nem veszek új körömlakkot, de minél kevesebbet, nagyon alaposan átgondolom, hogy mi az amilyenhez hasonlóm nincs és igazán ki tudom használni. 






Bundle Monster Sun Kissed Collection

Tavaly ősszel jelent meg ez a 10 lemezből álló kollekció, amin tengeri témájú minták vannak. Akkor nem rendeltem meg, mert télen egyáltalán nem használtam volna ki. Már akkor eldöntöttem, hogy idén nyárra viszont beszerzem, mert nagyon tetszenek a mintái. 
Nos, már úton is vannak ezek a lemezek, de a kívánságlistán még itt a helyük. 





Born Pretty Store lemezek

A BPS kínálatát mostanában nem nézegettem, így nem vettem észre, hogy megjelent egy szuper nyári témájú lemez, a BP-L017. Angelnél láttam meg ezt a lemezt és azonnal meg is rendeltem, alig várom, hogy ez is megérkezzen és alkothassak vele (remélem nem nyár végére ér ide).



Két kisebb lemez (BP-23 és BP-33) is ilyesmi témájú a kínálatukban, főleg a második, matrózos témájú tetszik nagyon, főleg, mert úúúúgy szeretem a matrózos témájú manikűröket.  




 



MoYou Sailor és Tropical lemezek
Na jó, ennyi lemez már talán túlzás lenne, de ezek is nagyon tetszenek! :)
A Sailor 01-es lemez ugyan szokatlan módon nem teljes körmös lemez, de szuper lenne a tengeri manikűrökhöz, a Tropical lemezek közül pedig a 02-es számút szeretném mindenképpen beszerezném, úgy érzem anélkül nem lenne igazi a nyár :D












Ti hogy álltok az ilyen mintájú lemezekkel?

8 megjegyzés:

  1. Nekem is a MoYou Tropical és Sailor lemezek a legnyáriasabbak, nagyon szép minták vannak rajzuk. :)

    VálaszTörlés
  2. A bundle monster nagyon szuper :) Jó,hogy megrendelted.
    Amúgy minden egyes soroddal egyetértek,most én is abban a fázisban vagyo,hogy inkább lemezek kellenek mint lakkok :D
    Az új Pueen lemezek nem tetszenek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon büszke vagyok magamra, mert júniusban egy színes körömlakkot vettem, képzeld!
      A legújabb Pueen kollekció egyelőre nem tetszik (bár magamat ismerve ez még változhat), viszont a Laces lemezükre fenem a fogam, mert az viszont igazán nekem való :)
      Te azért cska mutasd meg őket ha megérkeznek, mert az is lehet, hogy elcsábulok rájuk (bár a meglévő kollekciót sem használom ki teljesen, van egy-két kedvencem és főleg azokat használom közülük)

      Törlés
  3. Szuper lemezek választottál, a Bp lemezek közül a L017 meg van, a többit meg is lesem :) A Tropical lemezek közül nekem a 09 lemez van meg, a többi is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. a Tropical kollekciót én úgy ahogy van, imádom! gyönyörűek a minták, igaz még csak a 07-es van meg, de épp ma rendeltem még kettőt. :) a héten jött meg a BP-23-as lemeze és már megrendeltem az L017-est is, remélem hamarosan ideér. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az L017-es nekem szerencsére nagyon gyorsan ideért, remélem Te is hamar megkapod! :)

      Törlés
  5. Ide nekem az összes MoYou lemezet! :D

    VálaszTörlés