2015. június 15., hétfő

Manikűrvadász 17. forduló



Ismét eljött a várva-várt nap, a Manikűrvadász napja :)
IsaBella kezdeményezésének köszönhetően ismét "felkerekedett" a lakkos blogtársadalom és átböngésztük egymás blogjait, majd elkészítettük a kedvenc manikűröket újra. Szinte hihetetlen, de immár 17. alkalommal! :)






Ezúttal ismét Szilvi blogját kaptam páromul, kinek oldalát már ismertem korábban is. Nem volt könnyű, de mégsem lila manikűrt választottam tőle (a kedvenc színe a lila és először egy lila manikűrt készítettem újra). Most azonban egy állatos mintát készítettem el, mégpedig ezt a manikűrt:




Repedezős lakkom ugyan nincs (túladtam már mindegyiken), így más módon kellett kiviteleznem Szilvi krokodil mintáját. Így meglepő módon a körömnyomdához és egy mostanában hanyagolt lemezemhez nyúltam.






Alapként az Avon Gel Finish sötét zöld színű körömlakkját kentem fel, az árnyalat nevét sajnos nem tudom, mert ez a lüke cég inkább kódokat ír már csak az üveg aljára (P822)...
Hogy ne csak egy egyszerű nyomdázás legyen, illetve hogy plasztikusabb legyen a minta, a duplanyomdázást választottam: először feketével nyomdáztam, majd pedig egy duokróm hatású Bipa lakkal. 









A használt lakkok és lemez:






Nézzetek be a többiekhez is!






26 megjegyzés:

  1. nagyon érdekes lett a végeredmény, de jó értelemben! nekem tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Nos, nálam sem ez a szokásos hétköznapi manikűr, no de hát ez a Manikűrvadász :)

      Törlés
  2. Nagyon szép, realisztikus hüllőbőr mintát rittyentettél, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon tetszik!!! Szuperjó lett! Egy technikai kérdés (eléggé kezdő vagyok): először nyomdáztál feketével, majd ugyanazt a mintát a feketére a duokróm lakkal? Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Igen, pontosan így készült a manikűr: ugyanazt a mintát nyomdáztam először feketével, utána a duokróm lakkal.

      Törlés
  4. Ez a technika is klassz megoldás , jól megoldottad, tetszik! :P

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is klassz a kivitelezés. Jó lett ^_^

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett! Egy félelmetes állat bőre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      No igen, élő krokodilt nem szeretnék ennyire közel engedni magamhoz :)

      Törlés
  7. Nekem most egy kicsit túl sötét, de tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Nos, főleg nyáron nekem is túl sötét ez, no de ez a Manikűrvadász, legalább ilyen formában lépjek ki a komfortzónámból :)

      Törlés
  8. Na végre eljutok odáig, hogy kommenteljek hozzád! :) Hát álmomban nem gondoltam volna, hogy ezt a manikűrt vadászod le tőlem, olyan kis egyszerű az enyém, de nagyon jól megoldottad a kivitelezést, sőt! Szuper lett ez az állatminta :)

    VálaszTörlés