2015. június 2., kedd

Májusi szerzemények



Májusban megpróbáltam kifejezetten olyan dolgokat vásárolni, amelyekre valóban szükségem van és a lehető legkevesebb ’nice-to-have’ terméket hazavinni. Bár így utólag látva azért nem mondhatnám, hogy alig vásároltam valamit :)





Paula’s Choice
Már április óta készültem rendelni a lassan kifogyó fényvédőmből, de halogattam a rendelést, mert bíztam benne, hogy a tavasz végén - nyár elején akciósak lesznek ezek a termékek. Jól számoltam, májusban akciósak voltaka fényvédős hidratálók, sőt, sikerült kifognom egy szuper egynapos akciót, így végül 10+15%-os kedvezménnyel tudtam beszerezni a kedvenc fényvédőm, a Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF30-at. Rendeltem mellé még egy Barely There Sheer Matte színezett hidratálót is, mivel hétközben számomra ennyi fedés elég.
A minták csak azért kerültek a kosaramba, hogy elérjem az ingyen szállításos határt, de mivel szuper szérumok lapultak bennük, gyorsan el is fogytak :)




Yamuna
Már hetek óta agyaltam, hogy milyen, a színezett hidratálónál nagyobb fedésű alapozót vegyek. Érzékeny bőrre nagyon nehéz jó összetevőjű terméket találni: amiben nincs illatanyag, abban kémiai fényvédő van. Nagyon kevés a fizikai fényvédős alapozó, ha mégis van, az általában már nem az én pénztárcámnak való. A nagy agyalás közepette felfedeztem az ásványi alapozókat, ám kicsit tartottam tőlük, mert állítólag száraz bőrre nem az igaziak, a száraz részeket kiemelhetik, ráadásul az ismertebb márkák ásványi alapozói elég drágák ahhoz, hogy végül ne tudjam őket használni, mivel eddig ilyesmivel nem is próbálkoztam. Mivel az én bőröm mostanában inkább normál, száraz foltjaim pedig egyáltalán nincsenek, így végül tettem egy próbát a magyar Yamuna márka termékeivel. Szandra képei alapján végül a Hamvas bézs és a Porcelán árnyalatokat rendeltem meg, így amikor sötétebb a bőröm, akkor használhatom a sötétebb árnyalatot, télen pedig keverek hozzá a világosabb színből. E kettő mellé rendeltem még egy mályvás-rózsás pirosítót is. A színe csodaszép, ráadásul többfunkciós, mivel akár szemhéjfestékként is használhatom. 




Nailland
Egy pesti kiruccanás során sikerült egy villámlátogatást tennem a Nailland pultjánál is. Mivel nem volt sok időnk, már az autóban átgondoltam, hogy mit is szeretnék. Az elérhető kínálatot látva sajnos változtatnom kellett az elképzeléseimen, mivel sajnos a kiszemelt MoYou lemezek nem voltak raktáron, de így is bővült a körömnyomdalemezeim száma, mert sikerült beszereznem a Pet’la Plate Laces lemezt, amit már szintén régóta vágyakozva nézegettem.
Az MdU lakkokkal azonban bajban voltam, mert sajnos nem tudtam pontosan, hogy melyik színek vannak meg már otthon, így csak két olyan színt (Yellow és Mint) mertem választani, amivel kapcsolatban teljesen biztos voltam abban, hogy nincs még meg otthon. 
A Colour Alike pastel holo kiadásból eddig még csak a lila szín volt meg, ám szeretném a készletemben tudni a többi színt is. Ezúttal a rózsaszínre sikerült lecsapnom (no nem mintha nem lenne elég rózsaszínem, de a másik 2 hiányzó szín nem volt, így ezzel vigasztalódtam).




Avon
Tanácsadónőként minden hónapban rendelek az Avontól, így nem meglepő, hogy van ilyen blokk is. Azúttal főleg kiegészítőket rendeltem: egy korall színű, tört mintás táskát, ami sajnos élőben nem tetszik, úgyhogy vissza is küldöm. A naptejszerű doboz egy nagyon trükkös valami, nem naptej van benne, hanem értékek tárolására lehet használni a strandon (remélem sokat tudunk idén strandolni és kihasználhatom). Valamint rendeltem még egy bedugós fülbevaló szetett, nagyon szeretem nyáron ezeket az apró fülbevalókat, valamint egy balzsamot, mert az új olajos hajbalzsamukról eddig csak jót olvastam. Még előző hónapban rendeltem ugyan, de csak most érkezett meg az új pelyhes fedőlakk (bár mostanában ritkkán használok ilyen fedőlakkokat, szokás szerint mire rájövök, hogy nekem mégiscsak kell ilyen, már nem kapható, így inkább megrendeltem most)
Valamint volt még a dobozomban egy körömvágó csipesz is, amit én pedikűrhöz használok (a párom pedig rendszeresen kicsorbítja, így kellett az utánpótlás). Ennek kifejezetten erős, éles élei vannak, így lehet rendelek az Embernek is egyet.



Oriflame
Az Oriflame katalógust ritkán látom és még ritkábban rendelek belőle, de most nem tudtam kihagyni ezt a szép ékszerszettet (rá vagyok kattanva az ékszerekre rendesen). Egy nude színű statement nyaklánc és a hozzá tartozó fülbevalószettet rendeltem meg, már hordtam is őket néhány alkalommal, nagyon csini!
Sminktermékem nem igazán van ettől a cégtől, de mivel akciósak voltak a krémes szemfestékek, én pedig nagyon szeretem ezeket a termékeket más márkáktól, úgy döntöttem, kipróbálom ezt is. A Bronzed Burgundy árnyalatot rendeltem meg, amit valószínűleg inkább majd ősszel fogok többet használni, és picit sajnálom, hogy inkább a bronz érvényesül benne és nem a burgundi szín, ám így is nagyon szép.



DM
A DM hó eleji 10%-os Facebook-os kuponját mindig kihasználom, ilyenkor vásárolom meg a szokásosan használt termékeimet. Mint látjátok, érzékeny bőrre készült termékeket használok, mivel ezekben nincs illatanyag vagy szárító alkohol (bár ez utóbbi szerencsére ritkábban fordul elő a krémekben).
A Balea Med Ultra Sensitive termékek általában megfelelnek az általam támasztott kívánalmaknak, ebből a termékcsaládból a tusfürdőt és az éjszakai arckrémet szoktam rendszeresen vásárolni, ezt tettem most is (ám már hallottam, hogy az arckrém megújul és sajnos elrontják az összetevőit, így félő, hogy sokszor már nem kell újravásárolnom...).
Lassacskán megújult a Babylove Ultra Sensitive termékcsalád is, szerencsére az általam rendszeresen használt termékeket már visszahozták a kínálatba, így meg tudtam vásárolni ismét a szokásos tusfürdőmet és a kedvenc testápolómat.




Rossmann
Amennyire tudtam, visszafogtam magam a Rossmann-látogatásaim során. Mivel még nem volt egyetlen darabom sem az Essence új körömlakkjaiból, két színt engedélyeztem magamnak, hogy kipróbálhassam őket. Az egyik az Indian Summer lett, mert régóta keresem azt a barack színt, amely a bőrtónusommal kompatibilitis és a blogbejegyzésekben nagyon megtetszett. A másik választottam pedig a Play With My Tint árnyalat lett, ami pedig a nyár aktualitása miatt tetszett meg nagyon. Bár szépek az új kollekció színei, de a készletem már így is elég nagy, nem akartam a meglévőkhöz hasonló körömlakkokat beszerezni. 
A Rival de Loop Young körömbőr ápolóját már próbáltam korábban. Érdekes, hogy akkor nem voltam tőle elájulva, majd kipróbáltam az Avonost és rájöttem, hogy bizony egész jó és hasznos ez a kis cucc. Mostanában ugyanis nem annyira kedvelem az olajos körömápolókat, inkább a vizes állagú, gyorsabban beszívódó termékeket kedvelem, így újra megvettem ezt és hatalmas a szerelem! 
Mindezek mellett a szokásos, minden hónapban beszerzésre kerülő Isana száraz sampont és Rival de Loop sminklemosó balzsamot vásároltam ismét meg.


Ti miket vásároltatok májusban?

10 megjegyzés:

  1. Lakkot, lakkot és lakkot, de most már tényleg le kellene állnom.
    Így összesítve sosem tudom, hogy miket veszek, mert ami fogy, azt pótolom, tisztálkodócuccok és sminkek nálam fogyóeszközök, csak a lakk az, amiből több van, mint kellene.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régebben én sem írtam össze így, hogy miket vettem egy hónapban, pedig nem árt, mert így látszik, hogy elég sok dolgot vásároltam (pedig próbálom magamv isszafogni és olyan dolgot semmiképp sem megvenni, amit nem fogok használni).
      Nálam is a körömlakk az, amiből sokkal többet veszek, mint amennyit el tudok használni, de mostanában már próbálom visszafogni magam.

      Törlés
  2. Szuper dolgokat szereztél be. :) Az Indian Summer-t én is megvettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Az Indian Summer lakkra szerintem sokan kíváncsiak voltunk :)

      Törlés
  3. Az Avon naptej-értékvédője nekem is nagyon tetszett, de én valahogy kevésbé direktbe reklámoztam volna, mert így mindenki, aki fogott butikot a hónapban a kezében, tudja, hogy hogy működik...x'D
    Az essence lakkokkal én is szemeztem, ki is néztem néhányat, de aztán megszámoltam hány lakkom van, és eldöntöttem, hogy csak akkor veszek, ha elfogy belőlük egy (vagy több), mivel mostanában nincs időm lakkozni, elég nagy a valószínűsége, hogy szortiment váltásig nem próbálkozok velük - aztán meg fogom a fejem, hogy meg kellett volna vennem azt a lakkot...xD

    Egyébként én könyveket, körömlakkokat, szoknyát és "hasznos dolgokat" (hajfesték, sminktörlőkendő, körömreszelő, stb) vettem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azért bízom benne, hogy a tolvajok keveset forgatták az Avon katalógust :D
      Az ötlet maga jó, de sajnos nekem pl a telefonomsem fér már bele, így épphogy csak egy kis készpénzt és a kocsikulcsot tudjuk belegyömöszölni a flakonba.
      A lakkokkal én is bajban vagyok, mindennap lakkozok, de így sem fogynak elég gyorsan, így időnként szelektálok és a nem használt színeket elajándékozom, így nyugtatom magam, hogy nem csak nő a készlet, de fogy is. No meg próbálom magam visszafogni mostanában, hogy tényleg csak olyan színt rendeljek, amit használni is fogok és nincs hozzá hasonlóm.

      Törlés
  4. A Paula színezett hidratálójat nagyon fogod szeretni! Igen, teljesen átérzem a problémàdat a kémiai fémyvédős alapozos dologgal, sokszor ugy vagyok vele, hogy jobb lenne ha nem is tennének az alapozokba fényvédőt, hasznaljon mindenki külön.
    A Yamunáról mindenképpen írj, nagyon kivancsi vagyok! Én kb. Egy hónapja rendeltem Bare Minerals original ásványi alapozot. Nem volt túl olcsó, de sokáig elég lesz. Egyáltalán nem matt a végeredmény, hanem bőrfényű és a szemem köré is használhatom, nem szárítja ki, pedig ez nálam nagy szó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színezett hidratáló szuper, ez már a második flakonom :)
      Pontosan így vagyok a kémiai fényvédőkkel, mint Te! Főleg, mivel az a fényvédő mennyiség úgysem elég, ami benne van, arra viszont pont jó, hogy bántsa a bőröm. Ráadásul ha a fizikai fényvédőm fölé kenem, az sem tesz túl jót.
      Na mindegy, nekem ez az alapozó téma úgyis mindig túl macerás, most tökéletesen elvagyok ezzel a hármassal (PC fényvédő, PC színezett hidratáló és Yamuna alapozó), ennél több nekem nem kell.
      Készítek majd bejegyzést a Yamunáról, de eddig nagyon tetszenek! Ez sem teljesen matt, inkább bőrfényű, de az az szép, egészséges bőr kinézetű. Nem szárítja a bőröm, e miatt izgultam kicsit, de nem is érzem, hogy felvittem. Nekem a felvitel volt nagyon szokatlan, ezt kellett megszoknom, mert korábban nem használtam még ilyen ásványi alapozót.
      Én is nézegettem a Bare minerals alapozókat is, de mivel fogalmam sem volt, hogy az nekem beválik-e ez a típus, nem mertem egyből azzal az árkategórával kezdeni (na meg macerás a színválasztás a netről - legalábbis nekem).

      Törlés
  5. Jó kis dolgokat szereztél be :) Tegnap én is pont azt a menta Essence lakkot vettem meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a lakk tökéletes nyári szín, biztosan Te is szeretni fogod! :)

      Törlés