2015. június 30., kedd

Júniusi szerzemények



Úgy érzem, ez a hónap kifejezetten „gazdag” volt szerzeményekben, viszonylag sok dolgot szereztem be vagy épp kaptam ebben a hónapban. Próbáltam valóban csak olyan dolgokra pénzt kiadni, amiket valóban el is fogok használni, de azért be kell vallanom, megbújik egy-két olyan termék is a listán, amely nélkül tudtam volna még élni egy kicsit. 







Paula’s Choice
A kedvenc arcápoló márkámtól ebben a hónapban két csomag is érkezett. Az első egy hatalmas meglepetés volt, mivel az önbarnító koncentrátummal megleptek a lányok. Tavaly az önbarnító habot használtam az arcomra (ide kizárólag illatmentes terméket kenek), de nagyon kíváncsi voltam a koncentrátumra is. Bőszen tesztelgetem, tervezek egy összehasonlító bejegyzést írni a két termékről.
A szokásos havi rendelésem pedig egy Barely There Sheer Matte színezett fényvédős hidratálót (a barnított arcomhoz jobban illő Level 3-as árnyalatból), Deluxe mintát az új arcápoló olajból és néhány mintát tartalmazott. Gigi nagyon ajánlgatta a Hydralight fényvédős hidratálót, így ki kellett próbálnom, hogy tetszik a bőrömnek (pontosabban elfelejtettem, hogy ezt már próbáltam és újra kellett tesztelni), valamint a fényvédő nélküli változatot is ki akartam próbálni (nekem túlságosan uborkaszagú a krém). A Resist fényvédőből pedig utazásokhoz rendeltem mintákat: amikor egy-két napra utazom, nagyon jól jönnek ezek a minták, nem kell a teljes kiszerelést magammal vinnem (mindig féltem a drágább kencéimet, hogy elkobozzák valamiért a reptéri átvilágításon). 




Clinique
Ez az első termékem a márkától. Az egyik kencés bejegyzésem alatt Ildi nagyon dicsérte a Clinique fényvédőjét, amin régebben én is gondolkodtam, de a városunkban nincs olyan üzlet, ami e márka termékeit árusítaná. A düsseldorfi reptéren viszont eszembe jutott, hogy itt a remek alkalom, volt sok időm próbálgatni és nézelődni, így végigkenegettem a kézfejem a mintákkal és hazahoztam őt.
Amiben kicsit csalódtam (bár ez nem a krém hibája), hogy a duty free shop-ban semmivel sem jutottam olcsóbban hozzá, mint amennyiért a magyar webshopokban lehet rendelni…
Eddig jónak tűnik, bár nem érzem úgy, hogy jobb ez nekem, mint a kedvenc PC fényvédőm (ez alá is hidratálnom kell). 




Bundle Monster Sun Kissed Collection körömnyomda
Ezt a kollekciót tavaly ősz óta nézegetem, de amikor megjelent, nem láttam értelmét megrendelni, Nyárra viszont must have kategória nálam, hisz mikor, ha nem ilyenkor van szezonja a nyári, tengeri témájú körmöknek. 
Bár ez most „csak” 10 lemezből áll, nagyon tetszik!




Born Pretty Store
Erikánál láttam meg ezt a lemezt, és annyira megtetszett, hogy azonnal megrendeltem. Kicsit izgultam, hogy nehogy nyár végére érjen ide, de ezúttal egész gyors volt a kínai-magyar posta-koprodukció. Teljes körmös és néhány kisebb mintát is tartalmaz ez a lemez, biztosan sokat fogom használni nyáron!




DM
Minden hónap elején kihasználom a DM Facebook-os kuponját és akkor vásárolom meg a rendszeresen használt, elsősorban saját márkás termékeket. Sajnos a Balea Med Ultra Sensitive termék megújult, az új receptúra borzalmas, így gyorsan feltankoltam a régi összetevőjű termékekből (a képen nem szerepel, de összesen hármat vettem).
Emellett beszereznem a mostanában nagy kedvenc SunDance önbarnítót, a Balea Pures Volumen smapont, Babylove Ultra Sensitive tusfürdőt, pelenkakiütés elleni krémet (bár ezt benéztem, mert nem ez szerepelt a listámon...), valamint a Balea arctisztító kendőket.




Wishtrend
Szerencsére Ildi felhívta a figyelmem, hogy ingyen szállításos akció volt (még május végén) az új C vitaminos szérumra, ezért gyorsan rendeltem belőle kettőt, mellé pedig egy új BHA hámlasztót. 
Mire megérkeztek, már június volt, így itt kaptak helyet. Már hetek óta használom őket, szuper cuccok, eddig nagyon tetszik mindkettő!




Yamuna
Nagyon megszerettem a Yamuna ásványi alapozóját! Ha a PC színezett hidratálójánál több fedésre vágyom, akkor csak ezek után nyúlok (mert nincs is más alapozóm, haha). 
A korábban rendeltem Hamvas bézs árnyalat azonban nem elég sárgás az önbarnítózott bőrömhöz, így megrendeltem a Búza elnevezésű árnyalatot. Önmagában ez viszont túl sötét lesz a bőrömnek, de a kettő keverve szuper. Mellé megrendeltem még a Karamell színű pirosítót (bronzosítót), ami szintén tökéletes lesz nyárra (illetve szemhéjra). 




Fodrászkellékes
Komolyan mondom, szinte hősnek érzem magam, de ebben a hónapban csak egy színes lakkot vásároltam! :) 
A fodrászkellékestől csupán a Crystal Nails bőroldóját, a Moyra új rózsaszín lakkját, a 952-es Solange árnyalatot valamint egy Moyra gombaölő folyadékot hoztam haza. Érdekes, ez utóbbiról kiderült, hogy a már kialakult gombára jó, de én megelőzésre használom...




Rossmann - Catrice kiárusítás
Nem akartam nagy bevásárlást tartani a kifutó termékekből (nem látom értelmét sok cuccot csak azért megvásárolni, mert olcsó, ha amúgy úgy sem használnám), azonban néhány dologra fentem a foga. Az egyik bumszli fejű szempillaspirál jött velem haza, sajnos nem igazán tetszik, talán régi lehet már, mert nagyon sűrű a festéke. A Pure Shine színezett ajakbalzsamokat nagyon szeretem, már majdnem minden színt próbáltam, ezekből mindig elhozom a kifutó árnyalatot. Ecsetekből sosem elég, így ezt a kétfejű ecsetet is hazahoztam. Bár nem a kedvenceim a kétfejű ecsetek, mert nehéz őket tárolni, de jók a Catrice ecsetek, a szemre való ecsetekből pedig mindig sok kell, így jó hasznát veszem. 




Avon & Oriflame
Az Avon rendelésem most elsősorban testápolási termékeket rendeltem: a Foot Works lábkrémeket nagyon szeretem, mindennapos használatban vannak, hogy jól nézzenek ki a lábikóim a nyitott szandikban. Az jázmin illatú kézkrémet is nagyon kedvelem, ez az egyetlen terület, ahol engedélyezek magamnak némi illatosított krémet. A sampon a páromé, neki nagyon bevált, puha-selymes hajat varázsol neki (és szuper illatot is hagy maga után!).  Az Intensive Relief testápolóból kettőt is rendeltem, mert hihetetlenül megszerettem, nagyon jól hidratálja a bőröm. 
Körömlakkból csupán egy alapozó lakkot rendeltem, amit már több blogon is láttam, hogy dicsérik, a körömlakkszárító spray-t pedig majd áttöltögetem egy pipettás üvegcsébe, mert bár az állagát/anyagát szeretem, de a kiszerelését nem (túl sokat pazarolok el a spray használata közben). 
A Color Trend szemceruzát már nem is emlékszem miért rendeltem meg egy korábbi katalógusból, csak most érkezett meg, de már le is mondtam róla, mert nem tetszik...
Kivételesen az Oriflame katalógusból is rendeltem, mégpedig egy önbarnítót. Nem ismerem a krémjeik minőségét, de ennek viszonylag elfogadhatónak tűnt az INCI-je, mostanában pedig teljesen rá vagyok kattanva az önbarnítókra, így gondoltam teszek vele egy próbát. 


Göncök és kiegészítők

Az előző hónapban talán egyáltalán nem vásároltam ruhát: a május olyan átmeneti hónap, nem éreztem szükségét új ruháknak, azonban ahogy beköszöntött a nyár, egyből megjött a kedvem egy „kis” vásárolgatásra, amit aztán sikeresen túlteljesítettem…
Nem tudom, hogy az én ízlésem változik, vagy a boltok kínálata, de ahol régebben sokat vásároltam (C&A), ott ma már egyáltalán nem találok magamnak fogamra valót, ahol régebben semmit sem találtam (pl New Yorker), onnan viszont nem tudok kijönni üres kézzel (szatyorral). 





Elsősorban egyberuhákat kerestem, mostanában nagyon sok ilyet hordok. A New Yorkerben egy szép rózsaszín darabot, valamint egy fehér alapon fekete csíkosat találtam.





A Vögerle üzletébe is nagyon ritkán tévedek be, de a türkiz színű, egyenes vonalú, kellemesen hűs anyagú ruhának nem tudtam ellenállni (ráadásul mivel nem túl szűk, ez jó lesz üzleti utakra is akár, sőt, már kitaláltam hozzá manikűrt a Sun Kissed lemezekkel). A fehér-rózsaszín ruha pedig a nőies szabásával rabolta el a szívem.




A Lidl-ben nem igazán szoktam ruhákat vásárolni, de megakadt a szemem ezen a fehér csipkebetétes sorton, így hazahoztam felpróbálni és szerencsére jó lett. 






Egy üzleti útra szükségem volt egy elegánsabb ruhára, amiben kiállhatok prezentálni, így erre a bézs színű ruhára esett a választásom. Az alkalmi ruhára nincs mentségem, egyszerűen megtetszett magamon, amikor felpróbáltam, remélem lesz alkalmam felvenni valahova :)
A piros-fehér-sötétkék csini ruha pedig a tengerészes stílus miatt lopta magát a szívembe. Nagyon nőies, csinos darab – szeretem az ilyen ruhákat!




Szerettem volna egy telitalpú szandit, mert mostanában nem tudok sokat sétálni a magas sarkú szandijaimban, erre a kényelmesnek gondolt telitalpú barna szandira esett a választásom (tényleg kényelmes!).




Mindemellett egy világos színű, ám elegánsabb táskára is szükségem volt, erre a darabra esett a választásom. Kicsit pici, a könyvolvasómat nem tudom magammal vinni, de nyáron jobb szeretem a kisebb táskákat, így ezt elnézem neki. 



Ti miket vásároltatok júniusban?

15 megjegyzés:

  1. De jó dolgokat vettél! :)
    Sajnos még a catrice kiárusítással nem találkoztam...:(
    Viszont az avonos sprét én nagyon szeretem! :)

    Mi szobába vettünk kiegészítőket, néhány ruhát, cipőt, avonoztam is én is, pár képregénnyel jutalmaztam magam érettségire, és kaptam egy új aloét - remélhetően tovább fogja bírni, mint az előző...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Avonos spray-vel nekem az a bajom, hogy több megy a körmöm mellé, mint rá, ezért én inkább csepegtetem.
      Milyen képregényt olvasol?
      Az aloe nálunk a macsekok kedvence, ha elérhető közelségbe kerül egy aloe, mindig tövig rágják :)

      Törlés
  2. Ejha mennyi minden!:) Szuper dolgok gyűltek össze. Egyébként még én sem találkoztam a Catrice kiárusítással de holnap benézek a Rossmannba.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, én már vagy 2 hete vettem a cuccokat a Rossmannban (úgy látszik kivételesen időben elkezdték nálunk a kiárusítást)

      Törlés
  3. Szuper dolgokat vásároltál!
    Jellemző, hogy mire megtalálok egy jó arckrémet arra megújítják, és kezdhetem megint elölről a keresést. :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez engem is nagyon bosszant! Főleg, hogy egy szinte már közellenségnem számító összetevőt tesznek bele... :(

      Törlés
  4. Köszi az említést! :) Próbáltad már a mintát? Milyen? Kíváncsi vagyok szted milyen a hydralight fényvédő... :) Az Avon testápolót én is nagyon szeretem. Kár, hogy a City Block nem lett a kedvenced, Ildinek is én ajánlottam. Pedig sztem sokkal jobban hidratál, mint a PC super light...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, ez természetes! :)
      Próbáltam a mintát, a fényvédő nélküli nekem kicsit kevés, ráadásul olyan fura illata van, ami zavarja az orromat (mintha uborkát éreznék, pedig nem látok benne uborkát).
      A Clinique fényvédővel kapcsolatban azt hiszem túl erősen fogalmaztam, mert azért nagyon tetszik ez is ám! Sőt, ahogy napról napra jobban megismerem, mintha egyre jobban tetszene (nemrégi, kb 1,5 hete vásároltam). Én arra számítottam, hogy ez alá nem kell egyáltalán hidratálnom, de az én bőrömmel ez nem volt túl realisztikus elvárás. Abban viszont teljesen igazad van, hogy a PC-nél jobban hidratál (kitaláltam, hogy valamelyik este felkenem az arcom egyik felére az egyiket, másikra a másikat, hogy összehasonlítsam, melyik milyen :D

      Törlés
    2. Igen, a a fényvédő nélkülinek olyan szúrós savanyú szaga van! Először azt hittem romlott, de aztán megszoktam, meg a hatása is tetszett. Na de a fényvédő változat? Azt milyennek találod? Mert nekem az legnagyobb kedvenc most!
      Azt hittem veszek nyárra egy city blockot meg egy hydralightot és meg van oldva a fényvédelem. De úgy fogynak, mint a víz nálam... :D

      Törlés
    3. Rémlett, hogy olvastam erről a szagról a KM-en, akkor ezek szerint ez a krém volt az. A fényvédőset még nem próbáltam, mert most a Clinique-t tesztelgetem, az viszont tényleg egyre szimpatikusabb :)
      É azt hiszem fényvédőkkel most abszolút el vagyok látva :) Van egy teli Clinique és PC fényvédőm, plusz ezek fölé még a PC színezett hidratálójából is viszek fel egy keveset - munka közben szerintem ennyi fényvédelem (hétvégén csak a fényvédő, napközben újrakenve a biztonság kedvéért).
      Strandra pedig ott van a Tőled vásárolt Bioderma mineral spray :)

      Törlés
  5. Szuper dolgok. :)
    Tényleg egész gyors volt a bps posta, várom a manikűröket ezzel és a BM lemezekkel is. :) A Moyra Solange lakkja nekem is megvan, csodás árnyalat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kivételesen gyorsak voltak (sajnos általában kb egy hónapot kell várnom a csomagra).
      Már ki is próbáltam, épp az egyik mintája van a körmömön, de nem lett olyan nagyon izgalmas ez a manikűr, lehet, hogy majd másikat mutatok a blogon :)

      Törlés
  6. Úú, de csini rucik :) A Juliette kéket hol sikerült beszerezned? Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Veszprémben, a sétálóutcán lévő Szeder nevű ruhaboltban :)

      Törlés
  7. Jó kis dolgokat szereztél be :)

    VálaszTörlés