2015. június 1., hétfő

Elfogyasztottam májusban



A hétvégén nem volt ugyan időm lefotózni a kiürült flakonjaimat, de ma jövök a májusban elhasznált termékeimmel. Ezúttal nem gyűlt össze olyan sok flakon, ám szerencsésen megszabadultam több, nemszeretem terméktől és persze itt vannak az állandóan használt kedvencek is.










Arcápolás

Gyógyszertári mosdókenőcs
Aki rendszeresen olvassa a bejegyzéseimet, tudja, hogy ez a termék minden hónapban szerepel, mivel havi egy tubus elfogy belőle. Nyilván kaphatóak ennél dizájnosabb, csinosabb csomagolású arctisztítók, azonban én azt az elvet vallom, hogy ne az arctisztítóra, hanem az arcápolóra költsünk többet. Amit én egy arctisztítótól várok, azt tökéletesen teljesíti: megtisztítja a bőröm úgy, hogy nem húzódik a használata után. 
Szuper termék, folyamatosan újravásárolom. 

Rival de Loop sminklemosó balzsam
Ez a másik, aminek állandó helye van a fürdőszobámban (ha nem újítják meg és rontják el az összetevőit). A smink eltávolításához nekem tej állagú lemosóra van szükségem, ez az egyetlen, amiben nincs illatanyag és nem is csípi a szemem és a fenti gondolatmenetet követve nem is drága.
Természetesen ezt is újravásárolom (sőt, mintha egy picit olcsóbb is lenne most, mint amikor először vásároltam). 

Bioderma Sensibio H2O micellás víz
Szinte hihetetlen, de nagyon sokáig kitartott a tavalyi Bioderma rendelésem! Még tavaly adtam le egy nagyobb rendelést a DermaOnline oldalon és most fogyott el az utolsó Bioderma micellás vizem. Szerettem, de azért őszintén szólva én nem éreztem akkora áttörést az arcápolási-arctisztítási rutinomban, mint vártam. Ennek egyik fő oka az lehet, hogy én elsősorban nem arctisztításra, inkább az arctisztítás utáni lépésként, az arctisztítók maradékának eltávolítására használtam. Arra természetesen tökéletes volt, tényleg igazán tisztának éreztem a bőröm a használata után, azonban erre azért elég lenne egy olcsóbb termék is. 
Így nem fogom újravásárolni, hanem egy olcsóbb, ám igen jó hírnévnek örvendő micellás vizet próbálok ki (Paese). 

JimJams pórustisztító tapasz
Hullámzó a véleményem ezekkel a tapaszokkal kapcsolatban, bár lehet, hogy ez nem is az ő hibájuk :) Régebben írtam ugyanis, hogy ezek a tapaszok váltak be számomra a legjobban, mivel más nem tisztítja ilyen hatékonyan az orromon lévő mitesszereket. Az utóbbi hónapokban azonban mintha nem lettek volna már olyan hatékonyak, hanyagoltam is kissé őket. Mikor e doboz utolsó darabját használtam el, akkor jutott eszembe, hogy talán mindezt a BHA hámlasztó gyakori használatának köszönhetem, és nem arról van szó, hogy nem lennének eléggé hatékonyak ezek a tapaszok.
Mivel találtam még egy dobozzal a fiókomban, azokat elhasználom, de bízom benne, hogy a későbbiekben nem lesz már rájuk szükség :) 

Paula’s Choice Resist BHA hámlasztó
Még tavaly vettük egy kedves Krémmániás társammal felesben ezt a hámlasztót, igen sokáig kitartott. Mivel már régóta hámlasztok, nagy változást nem vettem észre a bőröm állapotán, bár én ezt abszolút nem érzem negatívumnak. Nincsenek pattanásaim, csupán a rosacea miatt kell BHA hámlasztót használnom (az AHA az esetleges irritáló hatása miatt nekünk nem ajánlott, bőrradír pedig főleg nem). Az orromon lévő apró mitesszereket ugyan ez sem tudta eltüntetni (bár talán nem is olyan rossz a helyzet, mint korábban gondoltam…), viszont a mindennapi használat nagyon-nagyon sokat javított a kinézetükön (bár az egész arcom nem bírja, ha minden napra felkenem). 
Amit viszont nem kedveltem benne, az a nagyon híg állaga. A tenyerembe szoktam csepegtetni belőle és onnan ujjal vittem fel a bőrömre, de a roppant szökős híg hámlasztóból sajnos sok landolt a karomon az arcom helyett. Ezért most kipróbálok egy másik (koreai) hámlasztót, amelyről azt olvastam, hogy zselésebb, könnyebben kezelhető állaga van. Ha viszont az nem válik be, akkor visszatérek ehhez, mert a hatásával teljes mértékben elégedett vagyok (az ára sajnos ennek sem kevés, viszont rettenetesen sokáig elég!). 

Paula’s Choice Resist retinolos krém
Ezt ismeretlenül rendeltem még tavaly, amikor megjelent, mert szeretem a retinol tartalmú krémeket, ráadásul ezt kifejezetten az én bőrtípusomra készítették. Sajnos azonban nem vált be: egyrészt a szemkörnyékem nem bírta, könnyeztem tőle, másrészt nem igazán volt kompatibilis a bőrömmel. Nem hidratált eléggé, viszont nagyon zsíros hatású volt a bőrömön, csak fénylett a fejem, miközben kissé húzódott a bőröm. Elhasználtam, de egyáltalán nem tetszett, így nem fogom újravásárolni. Tökéletes példa arra, hogy ne döntsük látatlanban, nagyon jó lehetőség, hogy Paulánál lehet mintákat rendelni, használjuk ki!

Balea Ultra Sensitive éjszakai krém
Az egyik legújabb kedvencem kence téren: bár igen fapados krém egy PC-hez képest, az állaga szuper és nagyon kedvező árú. Az állaga a nyári, melegebb időszakban tökéletes, mert viszonylag vizes krémről van szó. A szokásos nehezebb krémem ilyenkor már túl sok a bőrömnek, ez viszont szuper, mert nagyon jól hidratál viszont cseppet sem nehéz, így nem fénylik a bőrömön.
Azt sajnálom, hogy nincs benne túl sok antioxidáns, de az már másik árkategória lenne. Sajnos rebesgetik, hogy megváltozik az összetétele (negatív irányban), így nem tudom, meddig tudom még újravásárolni, de most még volt az üzletekben így megvan az utánpótlás. 




Testápolás

Balea Med Ultra Sensitive tusfürdő
Akkor fedeztem fel, amikor nem találtam a szokásos Babylove tusfürdőmet és keresnem kellett egy alternatívát. A kívánalmaknak ez is megfelelt, jól tisztított és nem szárította a bőröm. Nagyon tetszett benne, hogy átlátszó folyadék volt, ami számomra fokozza a tisztaság érzetét (viszont az új szerzeményem már nem átlátszó...). 
Bár most sikerült vásárolnom a szokásos tusfürdőmből, de ezt is újravásároltam és felváltva fogom őket használni. 

Babylove Ultra Sensitive babafürdető
Ő pedig a szokásos Babylove tusfürdőm. Írtam már erről a termékcsaládról, de már ebből a bejegyzésből is láthatjátok, hogy szeretem a Babylove Ultra Sensitive termékeket. Ezeket ugyanis tényleg a kisbabák érzékeny bőrére készítették, illatmentes (sőt, ez a termék még SLS mentes is), igazán kímélő tusfürdő (ami akár samponként is használható, bár arra számomra nem vált be). 
Jól tisztít, kíméletes a bőrömmel és nincs illata – számomra tökéletes, amikor csak megtalálom a polcokon, újravásárolom. 

Babylove Ultra Sensitive Körperlotion 
Jelenleg két testápolót használok felváltva, ez az egyik, mondhatni régebbi kedvencem. Nagyon szép összetevőkkel rendelkezik ez a kence, igazán kíméletes az érzékeny bőr számára. Az állagát én viszonylag hígnak mondanám, ám érdekes módon, mégis jól hidratál. Mikor felviszem a bőrömre, átváltozik egy sűrűbb krémmé, aminek köszönhetően a bőröm pedig puha és egészséges lesz (marad). Ebben a csomagolásban már nem kapható, viszont szerencsére már kint vannak a polcokon az új csomagolásban elérhető testápolók, abból egyet már haza is hoztam (bár még nem próbáltam). 

Balea Handkonzentrat kézkrém
Emlékeim szerint Ildi ajánlására vásároltam meg ezt a kézkrémet és cseppet sem bántam meg! Viszonylag sűrű álagú krém, ám meglepően gyorsan beszívódik és igazán jól hidratálja a bőrt. Nagyon megszerettem, biztos, hogy újra fogom még vásárolni, azonban nem biztos, hogy egész évben kapható, a csomagoláson látható télies grafika legalábbis ezt sejteti.




Hajápolás

Balea Pures Volumen sampon
A legújabb kedvenc samponom! Találomra emeltem le a polcról, amikor épp elégedetlenkedtem a hajammal és egy cseppet sem bántam meg. Nagyon tetszik az állaga: átlátszó zselé, ami az abszolút tisztaság érzetét kelti számomra. A hajamnak nagyon jó tapintású, amióta ezt használom: puha, fényes és dús. A gyors zsírosodáson ugyan nem segített, ám az allergia miatt amúgy is indokolt számomra a gyakori hajmosás, így ezt nem rovom fel neki.
Abszolút szerelem, újra fogom vásárolni.

Kallos Elixír hajolaj
Még régebben ajánlotta a fodrászom, másodszor használtam. A hajvégeim a korábbi szőkítés miatt igen szárazak, így szükségem van a mosás utáni olajozásra az „alvégeken”. Nem éreztem kiemelkedően jobbnak a szokásos Avonos hajvégápolóhoz képest, bár tény, hogy az összetevői ennek szebbek, mivel a szilikonon kívül több természetes olajat is tartalmaz. Eleinte szerettem, a végére azonban kicsit meguntam. A hatása viszont nem maradt el más hajvégápolókétól, ráadásul kb fele annyiba kerül, így biztosan fogom majd még használni a későbbiekben. 

Isana száraz sampon
Ez is minden hónapban szerepel az elfogyottas bejegyzésekben. Sajnos nagyon gyorsan zsírosodik a hajam, így még a gyakori hajmosás mellett is szükség van erre a termékre is. Bár régebben szerettem a poros változatokat is, ma már kizárólag ilyen terméket használok, mert amellett, hogy jól felfrissíti a hajtöveket, nem lesz poros érzete a hajamnak. Arra figyelni kell, hogy alaposan kifésüljük a hajból, mert ha nem tesszük, akkor megfoghatja a ruhákat, de a száraz samponok ilyenek. Nagyon szeretem, folyamatosan újravásárlom. 





Smink és köröm

Avon Super Shock szempillaspirál
Az egyik kedvenc szempillaspirálom, mindig rendelek belőle, ha akciós. Számomra a szilikonos kefék váltak be, csak ilyen spirálokat használok. Bár a nagy bumszli feje néha ijesztőnek tűnik, szép pillákat lehet vele varázsolni. Sajnos ez a példány érzésre nagyon gyorsan beszáradt, de mivel sokat elhasználtam belőle, tudom, hogy ez nem általános jelenség.
Mindig rendelek belőle, ha jó áron kínálják a katalógusban, így már megvan belőle az utánpótlás. 

Lovely Pump Up! szempillaspirál
A másik kedvenc szempillaspirálom, gyakorlatilag e kettőt szoktam váltogatni. Az olcsó, de jó kategóriába tartozik, mivel nagyon jó áron kapható a drogériákban. Az én pilláimat inkább dúsítja, mint hosszabbítja, ám mivel gyárilag hosszú pilláim vannak, számomra ez így megfelel. Szilikon keféjét is nagyon szeretem, kellemes használni.
Újravásárolom, mint mindig. 

Essence Stay All day korrektor
Őszintén szólva én magam sem tudom, hogy miért vásároltam ilyen korrektort. Egyrészt nincs szükségem a szem alatti területre ilyesmire, másrészt nem is szeretek oda kenni ilyen korrektorokat, az arcomon szereplő apró foltokra pedig nekem ez cseppet sem működött. Végül szemhéjbázisként használtam el, bár arra sem volt tökéletes.
Nincs rá szükségem, nem fogom újravásárolni. 

Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk
A mindenkori kedvenc fedőlakkom, mivel szerintem ár-érték arányban igazán kiemelkedő termékről van szó. Mivel általában késő este lakkozok, számomra fontos, hogy ne kelljen sokat várni a körömlakk száradására, a párnalenyomatokat pedig különösen nem kedvelem. Az alá kent rétegeket gyorsan megszárítja, és nem keni el a körömnyomdát, ami nálam nagyon fontos szempont. Bár hajlamos gyorsan beszáradni, egy fillérekért kapható körömlakkhígítót érdemes otthon tartani, mert néhány csepp a besűrűsödő lakkba és olyan, mint új korában. Én a legalját sem szoktam kidobni, hanem felhasználom DIY projektekhez. 
Bár most kipróbáltam az Essence új fedőlakkját (The Gel Nail Polish), amint elfogy, ehhez fogok visszatérni, mert nekem sokkal jobban bevált, mint az. 

Crystal Nails CrystaLac GL0 Clear Top
Már nem sok maradt benne tavaly, amikor abbahagytam a géllakkozást, így gyorsan elfogyott, amikor májusban újrakezdtem. Mint számos alkalommal írtam már, én színtelen géllakkot kenek a körmeimre és erre körömlakkozom. Nekem ez nagyon bevált így, a néhány hónapos szünet után ehhez a rutinhoz tértem vissza.
Már újra is vásároltam ezt a terméket, szerintem nagyon jó!

Essence acetonmentes körömlakklemosó
A természetes körmeim védelme érdekében kezdtem acetonmentes körömlakkot használni, hogy a lehető leginkább kíméljem őket a káros hatásoktól. Az általam próbált három acetonmentes lemosó közül (Isana, Cien és ez) ő vált be leginkább, bár meg kell jegyeznem, hogy egyikük sem annyira jó, mint a sokunk által kedvelt mandula illatú Isana (amiben viszont van aceton).
Most, hogy visszatértem a géllakkozáshoz, már nincs szükség arra, hogy olyan nagyon kíméljem őket, így ezt nem fogom újravásárolni, visszatérek a nagy kedvenc lemosóhoz.



Ti miket használtatok el májusban? Próbáltátok valamelyiket a fentiek közül?

4 megjegyzés:

  1. Öröm nézni ezt a sok kencét :)
    Nálam is sok minden fogyott de egyszerűen lusta vagyok befotózni az üres flakont...:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó volt olvasni a cikkedet! :) Én is ezt a Paula hámlasztót használom most, igen, semmi különös, de teszi a dolgát, nagyon pattanásos bőrűeknek viszont biztos kevés lenne. Próbáltad úgy használni, hogy a tenyeredbe öntesz, összedörzsölöd a két tenyeredet és úgy viszed fel? Írásban nem tudom jobban szemléltetni, de nekem így soha nem folyik szét, nem csöpög le. A tonikokat is így viszem fel.
    Tényleg ilyen jó ez a száraz sampon? Mert én a Balea Trend it up változatot szerettem meg nagyon, de most egy ideje nem lehet kapni, talan új illat jön... De akkor kipróbálom ezt. Nekem is muszáj száraz samponozni, mert különben minden nap moshatnék sajnos hajat. Eddig én semmi olyat nem találtam (sampon, Balzsam) amivel csökkenteni tudtam volna a zsírosodást, így marad ez a megoldás. Én is szeretem ezeket a baba cuccokat, csak az a bajom, hogy babásak. Mármint tudom, hogy nem a csomagolás a lényeg, de azért ên szeretnék "felnőtt" csomagolású cuccokat használni, nem olyat amin babák nevetnek vissza. :) van értelme?

    VálaszTörlés
  3. Én csak szemceruzát és CC krémet...:/ (Meg tusfürdőt, sampont, tonikot, vattakorongot, meg ilyen mindennapos dolgokat...xD)

    Egyébként a szilikonkeféket én is jobban szeretem, mint a "simát"...:D

    VálaszTörlés
  4. Végre rátaláltam erre a Balea Ultra Sensitive éjszakai krémre, ami helyrehozta a száraz bőrömet, erre megakarják változtatni az összzetevőit??? Tipikus, most is megszívom akkor... köszi az infót.
    Amúgy a Te és Ildi hatására jobban figyelek az összetevőkre, és egyre szebb a bőröm. :)

    VálaszTörlés