2015. június 3., szerda

Csipkés nude manikűr



Hoztam ismét egy manikűrt, amit nagyon szerettem viselni. Youtube-on láttam egy videót, az inspirált e manikűr elkészítésére. Még régebben vásároltam az alapot szolgáltató Moyra körömlakkot, ám még nem sokszor használtam, így épp itt volt az ideje. Egy kis csipkemintával dobtam fel, a színhez illően ezúttal fekete színben.








vakuval

A fél körmös minta nagyon egyszerűen készült: miután felvettem a párnára a mintát, egy bankkártya lapját rányomtam átlósan a mintára és levettem a felét. Úgy éreztem, túl sok lenne minden körömre a teljes minta, és ezzel az egyszerű módszerrel szépen lehet feles mintát készíteni (és mi magunk választjuk ki, hogy melyik felét használjuk a körmeinkre mintának.






A használt körömlakkok:
Moyra Silk Nude körömlakk Paris
Konad Special Polish fekete nyomdázólakk
Essence The Gel Nail Polish fedőalkk

A használt lemez: Bundle Monster BM-618



Szeretitek a csipkés manikűröket?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett.
    Ez a paletta nekem is megvan,pont tegnap akadt a kezembe.....Ideje lesz tesztelnem :)

    VálaszTörlés
  2. Mindig is ki akartam próbálni ezt a féloldalas nyomdamintát.:)

    VálaszTörlés
  3. A csipkéket szeretem, és csodaszép lett ez a manikűr, de magamon ilyen körmöt nem tudnék elképzelni...:/
    Vagyis sötétebb alappal esetleg...viszont neked nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés
  4. Nahát, nekem is ki kell próbálnom a féloldalas mintát :) Tetszik a mani!

    VálaszTörlés