2015. május 18., hétfő

Párizsi kocka virágokkal



Már akkor tudtam, hogy erről a körömlakkról lesz bejegyzés a blogon, amikor még csak vártam. Eredetileg a Picture Polish Paris nevű lakkja után ácsingóztam, azonban akármennyire is tetszik az a lakk, egyszerűen nem akarok annyi pénzt kiadni egy kis üvegcse körömlakkért, mint amennyibe kerül (pedig esküszöm, próbáltam: ott álltam a Nailland pultja előtt, "stíröltem" a PP lakkokat és biztattam magam, hogy na egye kukac, válassz egyet, de nem, nem vitt rá a lélek).
Amikor írtam a vívódásomról Banditának, körömlakk-keverő kedvében járt és elkészítette nekem az ő verzióját, mely a Párizsi kocka nevet kapta.








A hatalmas kupac körömlakk közül, amit márciusban kaptam tőle, ez lett a kedvencem, amit tökéletesen mutat az, hogy mennyi hiányzik belőle csupán 1,5 hónap után (ha nem tűnik soknak, halkan megjegyzem, hogy kb 200 lakkom van és nagyon-nagyon ritkán kerül sor ugyanarra a lakkra rövid időn belül, ezt viszont minden héten egyszer felkenem, amióta megkaptam). Izgulok is kissé, mi lesz, ha egyszer elfogy! :)




Az abszolút favoritjaim mindig is a rózsaszín lakkok voltak, így nem meglepő a rajongásom! Gyönyörű szép színű, közben pedig izgalmas finisű lakkot kaptam. 
A lakkot ezúttal egy egyszerű nyomdázással díszítettem: az egyik kedvenc BPS lemezemről (BP-20) választottam egy virágos mintát, melyet fehér Konad lakkal vittem fel. 




Nagyon cuki pelyhecskékkel nyomta tele Bandita ezt a lakkot, ami nagyon tetszik benne! 





Tudom, hogy néhányan hiányoltátok a macsekokat a blogról, ezért készítettem egy képet Jägerről, így napozott, miközben én a körmeimet fotóztam :)





Köszönöm mégegyszer Bandita, nagyon szeretem ezt a lakkot! :)

10 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz színe van és a minta is jól áll neki :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg gyönyörű a szín. :) És nagyon tetszik a körmöd formája és hossza is, nagyon szépen kiemeli ezeket ez a szín. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :)
      Köszi, most már alakulnak a körmeim, bár még nem olyan egységes a formájuk és hosszuk, mint szeretném, de bízom benne, hogy néhány hét és kinövik magukat :)
      Írok is majd róluk, mert ost már ismét készülök manikűrökkel :)

      Törlés
  3. Tényleg jó szín lett, szerintem szebb, mint az eredeti, az nekem annyira nem jön be. Ez a minta az egyik kedvencem!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a lakk és a vele készült manikűr is! :)

    VálaszTörlés
  5. nem is csodálom, hogy olyan gyakran használod, hát ez a lakk tényleg csodásan szép!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a szín, a nyomdázás plusz feldobja, szuper a végeredmény. :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is megvan ez a lakk és a másik szín is, én imádom. Krémmánián jól lehúzták, de szerintem fantasztikus mind a színe mind pedig a tartóssága. És a minta is nagyon jól mutat rajta :)

    VálaszTörlés