2015. május 5., kedd

Márciusi - áprilisi szerzemények



Mivel a március hónapot teljes mértékben ellustálkodtam (legalábbis ami a blogot illeti, egyébként nem!), ezért elmaradtak a szokásos hó végi bejegyzések is. Ezért most április végén (május elején) egyben mutatom be a jelentősebb márciusi és áprilisi szerzeményeimet. 





Körömlakk keveréshez
Jó dolog, amikor az ismerősök is tudnak az ember hobbijáról (szenvedélyéről)! Március elején jött oda hozzám az egyik kolléganőm, hogy keverek-e még lakkokat (mutogattam a körmeimen néhány művemet korábban), mert kaptak néhány üres lakkos üveget és rám gondolt, hogy ad belőle valamennyit. Nagyon megörültem, amikor megjelent egy doboznyi, azaz 12 db üres körömlakkos üvegcsével!
Örömömben mentem is a biciklisboltba és beszereztem 20 db csapágygolyót. Az eladók arca, amikor előkapom a zsebemből a körömlakkos üveget, hogy akkora golyóra van szükségem, ami belefér az üvegbe, leírhatatlan :D 




Avon
Februárban nem igazán rendeltem semmit, de márciusban megakadt a szemem néhány dolgon a katalógusból! Van már egy sálam a cégtől, de most megtetszett egy bézs-lila színű, virágmintás darab, tavaszra ideális lesz. Több helyen is olvastam dicsérő szavakat az Avon alaplakkjairól, így megrendeltem a barázdakitöltős formulát. A kezemre, illetve nyáron a lábkörmeimre szánom, bízom benne, hogy tényleg tartós lesz rajta a lakkozás (önmagában is nagyon szép, visszafogott a körmeimen). Emellett rendeltem még egy fincsi rózsás-gránátalmás habfürdőt, mert nagyon megtetszett az illata a katalógusban, valamint egy nagy méretű sarokápoló krémet illetve egy kézkrémet. 
Az áprilisi katalógusból is sikerült néhány új dolgot rendelnem: egy új sálat (mert ezekből sosem elég), ezúttal egy tavaszias színvilágú menta darabot. Emellett a nagyon várt illatmentes testápoló és ajakápoló is megérkezett, használom is őket lelkesen (nagyon megszerettem őket). A szokásos szempillaspirál utánpótlás is megérkezett, a Super Shock spirálból mindig rendelek, ha akciós. Emellett érkezett egy az új fedőlakkok közül, valamint egy új hajvégápoló, ami nélkül nálam nincs hajmosás utáni hajszárítás. A krémes szemhéjpúderek közül nagyon bevált a taupe színű, így megrendeltem az arany színű változatot is.




Fodrászkellékes: Moyra 
Először egy nagyobb Moyra rendelést akartam leadni, de miután átnéztem a körömlakkjaimat, rájöttem, hogy jobb lenne több körömlakkot elhasználni, illetve a régieket hasznosítani és nem olyanokat rendelni, amihez van hasonlóm.
Ezért végül fodrászkellékesben vásároltam meg a kinézett 3, tavaszi színt: a Silk nude kollekcióból Paris-t és Madrid-ot, a Peach collection Fortyniner lakkját.




Bandita ajándékai
Még március elején lepett meg Bandita egy hatalmas csomaggal. Értesített ugyan előre, hogy feladott néhány saját keverésű körömlakkot nekem, és én nagyon vártam is a csomagot, mivel tudtam, hogy a Lakodalom és a Párizsi kocka nevezetű lakkok lapulnak a csomagban (gondolom sejtitek, melyik lakkok hasonmásai). Arra viszont nem számítottam, hogy ennyi szépséget kapok! Nagy részük csodaszép holo lakk, van köztük több nyomdázásra is alkalmas csoda és ami a legszebb, hogy mindegyik egyedi, saját keverés! Annyi szépség, hogy csak ámultam és bámultam, hogy még mindig kerül elő valami a dobozból :D Sőt, nemcsak én, de a kollégáim is a csomagom csodájára jártak!
Márciusban nem is vettem ennek köszönhetően körömlakkot, ezekkel az újdonságokkal tökéletesen elvoltam és azóta is nagyon sokszor használom őket. Most, hogy már szépülnek a körmeim, nemsokára több manikűrt is mutatok majd Nektek velük!




Ebay- folyékony latex
Szeretem az átmenetes manikűröket, hisz igazán szépségeseket lehet velük alkotni, de az azt követő körömágytakarításért már nagyon nem rajongok... Még Áginál olvastam erről a változatról, ami nem olyan drága, mint a sokat reklámozott PP változat, így inkább ezt rendeltem meg.
 



Glamour napok
Nem akartam külön bejegyzést szentelni a Glamour napi szerzeményeknek, egyrészt mert nem vettem túl sok dolgot, másrészt pedig mert nem akartam a visszatérés után egyből szerzeményes bejegyzésekkel elárasztani a blogot. Így csak most említem meg, miket is szereztem be a shopping ünnepen.
Eredeti terveimmel ellentétben nem utaztam el Fehérvárra pénzt költeni (utólag cseppet sem bánom), így csak a Veszprémben is elérhető akciókat tudtam kihasználni. Egy Bioderma krémet mindenképp szerettem volna beszerezni, ezért a jeles napok előtt kértem néhány mintát gyógyszertárakból. Végül a választásom a Sensibio Forte krémre esett, ennek az állaga tetszett a legjobban a bőrömnek. Mostanában egyre gyakrabban nyúlok rúzsokért, ezért két Essence rúzst vásároltam a Rossmannban, a Natural Beauty és a Coral Calling árnyalatokat (drágábbakat nem akartam, mert nem tudom milyen hamar száll tova ez a „szeszély”). Az utóbbi időben acetonmentes körömlakklemosót használok, amiből az Isana nekem abszolút nem vált be, így DJKaty egy korábbi ajánlására váltottam az Essence körömlakklemosójára. Ez nagyon bejött, így ebből is vásároltam 2 flakonnal az akció keretében. 
Sokat ácsorogtam a többi drogériás sminkmárka kínálata előtt, de valahogy semmi sem fogott meg igazán, vagy nem éreztem úgy, hogy nekem az adott termékre mindenképp szükségem van. Végül csak egy Rimmel lakkot hoztam haza magammal, emlékeim szerint nincs hasonló lakkom ehhez a szép tavaszias menta színhez. 




MakeUp Plaza
Eredetileg Bioderma micellás vizet szerettem volna vásárolni, de amikor Bia megemlítette egyik videójában a Paese akciót a MUP-nál, osztottam-szoroztam és arra jutottam, hogy jobban megérné végre kipróbálnom a Paese micellás vizeit. Egyrészt mivel én csak az arctisztító maradványainak eltávolítására használom ezeket a termékeket, nem igazán arctisztításra, érdemes lenne kipróbálni egy picit olcsóbb terméket, másrészt pedig már régóta kíváncsi voltam rá. Amikor pedig rájöttem, hogy a Bioderma áráért majdnem lesz még egy teljes Sleek palettám is, nem hezitáltam, gyorsan megrendeltem két flakon Paese vizet és a Storm palettát. A micellás vizek megvárják, amíg elfogy az előző, így még nem tudok róluk nyilatkozni, de a Storm paletta valami csodaszép! Ez a sokadik (talán ötödik Sleek palettám), de egyértelműen kijelenthetem, hogy ezek a legjobb minőségű paletták a készletemben!




Nailland
Áprilisban egy hirtelen ötlettől vezérelve elkísértem az Emberem „Pöstre”, no és ha már ott jártunk, nem hagyhattuk ki a Nailland standját sem :) 
Az utóbbi hetekben nem túl sok körömlakkot vásároltam, mivel igen sok lakkom van és próbálom alaposan átgondolni a lakkvásárlásaimat, ráadásul mostanában már főleg a drágább lakkok tetszenek :( … Ezért kötöttem magammal egy kompromisszumot, hogy ha hó közben megállom, hogy ne kerüljön a kosaramba sok körömlakk a drogériákban vagy épp az Avon katalógusból, akkor időnként megvehetek egy-egy drágább lakkot is. Így lehetett az enyém az első A-England lakkom, a Sleeping Palace :D Már régóta nagyon tetszett ez a szín, korábban is meg szerettem volna rendelni, de amikor aktuális volt a dolog, épp nem volt készleten. A standnál állva viszont nagyon örültem, hogy ott sorakozott ez a szín is, így gyorsan lecsaptam rá. A Colour Alike márkától is ez az első lakkom, ezt a tavaszi lila holot a páromtól kaptam ajándékba :) Szerettem volna a pasztell holo kollekció összes tagját megvásárolni, de ottjártamkor sajnos csak ez az egy szín volt készleten.
Nagyon megszerettem a Mundo de Unas nyomdázólakkokat, így szép lassan ezekből is megvásárolom majd a kapható színeket, hisz a körömnyomdázás továbbra is nagy szerelmem. Ezúttal egy pasztellkék szín jött velem haza, tavaszi nyomdázásokhoz tökéletes lesz ez a szín!



Kiko
Az én Drága Szerelmem Németországban járt áprilisban és "rendes körömlakkszerető" lány módjára, amikor kérdezte, mit hozzon, nem édességet kértem, hanem körömlakkot - ami a diétám miatt is célszerűbb választás :). Persze tiltakozott, hogy rengeteg körömlakkom van, így le is tettem róla, hogy tényleg hoz valamit. Azonban egyik este megcsörrent a telefonom, bejelentkezett a Drága, hogy itt áll egy körömlakkos bolt előtt. A döntést rábíztam, ő pedig kék körömlakkot hozott, mert neki az a kedvenc színe. Nagyon vicces lehetett, ahogy két férfiember válogat a körömlakkok között :)
Ráadásul egy szettet, egy Perfect Gel Duo-t kaptam, amelyben egy teal színű krémes lakk és egy fedőlakk van. A színek nagyon szépek, amint megfelelő színű ruházat lesz rajtam, fel is kenem őket az összes körmömre!
 



Cipők és ruhák
Ruha fronton a Glamour napokon nem jártam sikerrel. Amit neten kinéztem, abból semmi nem volt az üzletekben, de olyan is előfordult, hogy a kinézett blézerből pont az én méretemből nem volt készlet.
A C&A-ban fehérneműt vásároltam, azokról nem hoztam képet. A New Yorkerben nem volt sajnos kuponos akció, de mivel ott találtam olyan nadrágot, ami tetszett, nem hagytam ott őket. Így lett egy fehér és egy menta színű nadrágom, valamint egy egyszerű kis pólóm. 




A cipőket még márciusban vásároltam: szükségem volt egy barna lapos(abb) sarkú cipőre, ami mégis csinos, a CCC-ben találtam meg a nekem tetsző darabot. Nem teljesen lapos sarkú, van egy kb két centis sarka, nálam ez már a sportos kategória, hétvégékre, városban csavarogni, vásárolgatni tökéletes. Az üzletben vásárolva pedig beleszerettem egy másik, piros színű csinos cipőbe. Piros cipőknek, kiegészítőknek mindig nehéz nemet mondanom, ezúttal sem volt ez másképp, így jó szokásomhoz híven ismét két pár cipővel tértem haza.


Ti miket zsákmányoltatok az elmúlt időszakban?

4 megjegyzés:

  1. Jaaaaj sok szép lakk *-* de várom a bejegyzéseket ^_^
    Én sem vásároltam sok mindent. Másoktól vettem meg a magunt lakkjaikat...igaz abból sokat :D

    VálaszTörlés
  2. Szuper dolgokat vettél, várom a teszteket :)

    VálaszTörlés
  3. Ez aztán a zsákmány! Teljesen új lakkos üvegek? Wow!
    Fortyniner nekem is megvan, még csak anyámnak nyomdáztam vele. A-Englandot én is vettem, új kedvenc márkám. Sajnos vissza kell fognom magam, mert sok a lakk és kevés a köröm. A kedvenceimet kenem újra mindig, csak más lakkal párosítva, van amit meg egyszer kentem fel és csak porosodik.
    Ági tanácsolta a lehúzható alaplakkot is nyomdázáshoz, én azt szoktam, ha már megvettem, de elég kis kiszerelés.
    Jó cuccokat vettél :)

    VálaszTörlés
  4. Milyen szuper kis dolgok, legjobban az a Kiko lakk tetszik :)

    VálaszTörlés