2015. május 11., hétfő

Manikűrvadász - 16. forduló



Juhhé, ismét Manikűrvadász! :)
Rég volt már manikűr a blogon, mostanában nem voltam elégedett a körmeimmel, most viszont ismét összekaptam magam, hogy mutathassak egy manikűrt. A Manikűrvadász játékot már senkinek nem kell bemutatni, hisz IsaBella kezdeményezését már az egész magyar bloggervilág ismeri :)







Páromul ezúttal Elenit kaptam, aminek nagyon örültem, mert régóta ismerem a blogját és irigykedve nézegetem gyönyörű körmeit :) A választásom ezúttal az egyik legutóbbi manikűrjére esett, mivel az utóbbi időben én magam is gyakran viselek kékes-zöldes manikűrt és igazán nyári hangulata van ennek az alkotásnak:





Sajnos az én körmeim jelenleg nem olyan szép hosszúak, mint Elenié, de igyekszem. Régebben is nagyon szerettem az átmenetes körmöket, de mindig ódzkodtam az elkészítése utáni körömtakarítás miatt. Egy olcsó és könnyen elérhető segítség ehhez a Miss Sporty lehúzható alaplakkja, tényleg szuperül működik!
A színek az én körmeimen kicsit sötétebbek lettek, inkább zöld lett az alapszín és személy szerint én a glittereket már lehagynám a manikűrről, de ez most nem rólam szól :D











A használt lakkok és lemez:


Avon barázdakitöltő alaplakk
Miss Sporty Peel Off lehúzható alaplakk (bőrre)
Max Factor GlossFinity körömlakk Snow White
Rimmel Rita Ora körömlakk Roll in the grass
Avon Nailwear Pro+ körömlakk Savage
Konad Special polish nyomdázólakk: fehér
Lovely Classic körömlakk Nr 115
Essence The Gel fedőlakk
Körömlakkszárító cseppek

Born Pretty Store körömnyomdalemez BP-L007




Most pedig megyek és megnézem, milyen manikűrt választott tőlem Bandita :D

23 megjegyzés:

  1. Már Eleninél is nagy kedvencem volt ez a manikűr, és a Te változatod is csodás lett, ráadásul most megint tengerpartra vágyom tőle :-D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a kedves szavakat ❤
    Csodás!!!!! Nagyon nagyon tetszik. A minta is a szívem csücske, és az átmenet is tiszta szép.
    Amúgy a köröm formás nagyon szép, így jól mutat röviden is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Szép-szép, de azért boldog lennék, ha olyan szépek lennének alapállapotban, mint a Te körmeid! :)

      Törlés
  3. Mindkettőtök munkája gyönyörű!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! :) és szeretem ezeket a színeket :)

    VálaszTörlés
  5. Mindkettő nagyon szép mani! :)

    VálaszTörlés
  6. Óóó kedvem lenne leruccani a tengerparty egy koktélra. Nagyon tetszik mindkét verzió, igazán nyáriasak :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem mindkettőtök manija nagyon tetszik! :3

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik, nagyon nyárias, nagyon tengerpartot idéző. Imádom az eredeti és átalkotott verziót is :)

    VálaszTörlés
  9. Egy tölcsér mentafagyit ebbe a kézbe! :D
    Nagyon szép lett, és jól tetted, hogy nem hagytad le a gittereket, úgy kellettek azok oda, mint egy falat kenyér!
    PAncsikám, már nagyon ki voltam éhezve a manikűrjeidre, remélem, gyorsan jön a folytatás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bandita!
      Igen, jön a folytatás, már alakulnak a körmeim és szívesen mutogatnám újra az alkotásaimat :)

      Törlés
  10. Nagyon tetszik a manikűröd. :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik mind a két manikűr! :)

    VálaszTörlés
  12. Az eredeti maniba és szerelmes voltam, de a te verziód is elbűvölt. :)

    VálaszTörlés
  13. Jaj, nagyon szép, mindkettő mani!!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szépen sikerült, szerintem bőven elférnek a glitterek is, csodás az alap is! :)

    VálaszTörlés
  15. Imádom az eredetit is, és a te újraalkotásod is csodás lett :)

    VálaszTörlés
  16. szépséges, tengerpartra illő!! : ))

    VálaszTörlés