2015. április 7., kedd

Beauty kívánságlista



Bő egy hónapos kihívás után visszatértem!
Meg kell valljam, semmi különös nem történt velem, csak egyszerűen nem volt kedvem írni :(  Úgy éreztem, maga alá temetett a sok körmös kihívás, túlvállaltam magam, miközben már nem éreztem jól magam a majd' mindennapos alkotási kényszer miatt, végül már írni sem volt kedvem, így adtam magamnak egy kis "pihenőt". Közben pedig lenőtt a géllakk a körmeimről, aminek utózöngéit még most is szenvedem, mivel sajnos számomra nem lett ez olyan sikertörténet, mint másoknak. Így most egy darabig ritkábban lesznek manikűrös  bejegyzések, inkább a bőrápolásra (és talán a sminkekre) koncentrálok majd.
Az utóbbi időben ismételten elmerültem az arc- és bőrápolással kapcsolatos bejegyzések olvasgatásában (ha már a körmeim nem olyan szépek, haha). A nagy „művelődés” persze mi mással is járhat, mint hogy felkerült néhány új termék a képzeletbeli kence-kívánságlistámra, ezt mutatnám meg Nektek ebben a bejegyzésben.








Cosrx BHA Blackhead Power Liquid Moisturizer
A rosaceának köszönhetően le kellett mondanom az AHA savas hámlasztásról, ami be kell valljam, nagyon hiányzik. Használok ugyan BHA savas hámlasztót, a bőröm is szép, de hiányzik az „imént hámlasztottam, érzem a hatását és hűha de szép lett a bőröm érzés”. Így amikor Vikinél olvastam erről a hámlasztóról, egyből felkeltette a kíváncsiságomat! Ez elvileg egy 4%-os hámlasztó, kicsit tartok tőle, hogy ez már erős lenne a bőrömnek, így először mintát szeretnék belőle kipróbálni, ha találok valahol.



Pure Vitamin C21,5 Advanced Serum
Szintén Vikinél olvastam először erről az új C vitaminos szérumról. Az előző verziót próbáltam, de mivel az nagyon alkoholos volt, gyorsan túladtam rajta, mivel rettenetesen szárította a bőröm. Már azt hittem megtaláltam a számomra ideális C vitaminos szérumot, de sajnos a Mad Hippie szérumomban felhívták a figyelmem az illatanyagra, ráadásul ez a második üveg már igen szárítja a bőröm, így nem fogom újravásárolni. Erről a termékről viszont sok jót olvastam, így eldöntöttem, ő lesz a következő.




Life Flo Health Retinol 1% olajszérum
Elhasználtam a kis mintát a PC 1%-os retinolos termékéből, aminek tetszett ugyan a hatása, az ára viszont cseppet sem. Mivel az anti-aging összetevők egyik legjobbika a retinol, mindenképp szeretnék a rutinomban tartani egy ilyen terméket, hisz nem vagyok már mai csirke, jobb erre figyelni. Ildi javasolta ezt az olajos szérumot, ami az én bőrömre ideális lenne. Sajnos sok más embernek is javasolhatta, mert mire rendeltem volna, már nem volt készleten az iHerb-en, így most várom a készletfeltöltést, hogy megrendelhessem. 




Clinique Even better dark spot defense SPF45
Mostanában sokat agyalok a fényvédő kérdésen is. Nincs könnyű dolgom, mert a bőröm miatt kizárólag a fizikai fényvédő jöhet szóba, de semmiképp sem szeretnék fehér réteget hagyó fényvédőt használni a képemre. A PC fényvédőt továbbra is szeretem, de közeleg a nyár és a strandra jobb lenne egy erősebb fényvédőt találnom (annak ellenére, hogy tudom az SPF 45 csupán 1-1,5%-nyival több napsugarat szűr ki, mint az SPF 30…). Ildi javaslatára ezt néztem ki és erősen bizakodom, hogy a hétvégi Mülleres 40%-os akció keretében jó áron be tudom szerezni. 




NeoStrata Bionic Face Cream vagy Serum
Végre valahára sikerült eljutnom a városunk egyetlen, NeoStrata termékeket árusító gyógyszertárába és beszereztem néhány mintát a PHA hámlasztóikból. A PHA (poli-hydroxi acid) a NeoStrata szabadalmaztatott hatóanyaga, az igazán érzékeny bőr kíméletes hámlasztója, mivel cseppet sem irritálja a bőrt, a laktobion sav pedig egy erős öregedés gátló összetevő, amit az általam választott minták szintén tartalmaznak.
Egyelőre tesztelem a mintákat, így még nem döntöttem el, hogy az arckrémet vagy a szérumot választom-e, de valamelyiket a kettő közül szeretném beépíteni a rutinomba.




Avon Intensive Relief testápoló
Legutóbbi DM-es vásárlásomkor nem találtam a polcokon a bevált Babylove testápolót, így keresnem kell egy illatmentes helyettesítő terméket. Ebből a családból próbáltam már a tégelyes testápolót, ám az túl sok volt a bőrömnek, így kipróbálnám ezt a flakonos, remélhetőleg hígabb változatot.



Nektek mi szerepel a kívánságlistátokon?

16 megjegyzés:

  1. A C vitaminos szérum engem is érdekel, lehet nemsokàra megrendelem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy reményeket fűzök hozzá én is! :)

      Törlés
  2. Üdv a fedélzeten újra! :)) Jó kis termékek! Viszont nem akarlak elkeseríteni, de a 40% csak a Cinique smink termékekre jár.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Igen, tegnap, miután megírtam a bejegyzést, Ildi is felvilágosított, hogy arra nem lesz olyan nagy kedvezmény, sajnos :(
      Lehet, hogy akkor viszont a PC fényvédőt veszem újra, azt legalább ismerem és bevált.

      Törlés
  3. Jó hogy visszatértél! :) Nekem is picit hiányoznak a régi témáid, a bőrápolás, a sminkek, outfitek, hajas bejegyzések. No meg a cicásak. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Igen, a végén már nagyon egysíkú volt a blog, ezen mindenképp változtatni szeretnék. Hozok majd cicás képeket is megint :D

      Törlés
  4. A fényvédőre biztosan nem lesz 40% a Müllerben. Csak sminkre vonatkozik! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infót, miután leírtam, már Ildi is felvilágosított :(
      Így most elbizonytalanodtam, valószínűleg maradok a PC-nél, mert azt legalább ismerem és bevált.
      A strandra vagy kinti sporthoz pedig van végülis egy 50-es fényvédőm, esetleg ha elfogy, kipróbálom az általad ajánlott Biodermát.

      Törlés
    2. Szerintem a Biodermát nyugodtan próbáld ki, nekem egyre jobban tetszik arcra! Ne bánd az Even Bettert, nem olcsóbb 20%-al sem mint a Paula, és ebben nincsen semmi más hasznos a fényvédőn kívül, a Paulában pedig van!

      Törlés
    3. Szerintem a Biodermát nyugodtan próbáld ki, nekem egyre jobban tetszik arcra! Ne bánd az Even Bettert, nem olcsóbb 20%-al sem mint a Paula, és ebben nincsen semmi más hasznos a fényvédőn kívül, a Paulában pedig van!

      Törlés
    4. Lehet, hogy nyárra beruházok majd Biodemára!
      Gyorsan meg is békéltem a Clinique hiányával, én is épp kiszámoltam, hogy nem lesz olcsóbb, a PC-t viszont már legalább ismerem és bevált. Ráadásul Ildi írta, hogy felkenték a bőrére és nagyon fénylik tőle az arca (bár az én bőröm szárazabb, mint az övé, de én általában a Skin Recovery krém fölé kenem a fényvédőt).

      Törlés
  5. Örülök, hogy visszatértél, nekem nagyon hiányoztak a bőrápolásos, sminkes, terméktesztes bejegyzéseid. Az Avon testápolóval kapcsolatban nem akarlak elkeseríteni, én úgy hallottam, elég sűrű és ragacsos. Ezért nem mertem megrendelni sem, szabályosan rosszul vagyok a sűrű testápolóktól, pláne ha lassan szívódnak be (ennek a termékcsaládnak a kézkrémjét használja a férjem, mivel nagyon kiszárad a keze a napi sokszori fertőtlenítős bemosakodástól, és legalább 10 perc, mire rendesen beszívódik).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      (szoktatlan még nekem ez az új "neved" :D
      Tegnap este megérkezett az Avon testápoló és jelentem, nekem nagyon bevált! A tégelyes változata valóban nagyon sűrű, az tényleg csak rinocéroszoknak való, ahogy a kézkrém is nagyon sűrű (bár én már megbarátkoztam vele), ez a fenti képen látható testápoló viszont nem sűrű, folyékony állagú és gyorsan beszívódik. Szerintem nyugodtan vedd meg! Már az első próba után úgy érzem, hogy nálam lekörözi az eddigi kedvenc Babylove testápolót is.

      Törlés
  6. Pancsi, én ennek úgy örülök! :-) Őszintén szólva az én ízlésemnek túl hosszú volt a körmöd úgy is. :D Viszont tök jó, hogy végre van még egy magyar bloggerina, aki ért a bőrápoláshoz, és száraz, rosaceás a bőre, tehát teljesen más, mint akik még erről írnak. Szóval üdv a fedélzeten!
    Illatmentes testápolóból a piros Neostrata (száraz bőrre való illatmentes) nagyon gyorsan beszívódik, és ahhoz képest jól hidratál. Nekem kedvenc itthoni kézkrémem lett emiatt, hogy nem ragadok utána még egy órát.
    A PHA-tól is pihipuhi lett a bőröd, mint az AHA-tól?
    Azért azt nem hiszem, hogy miattam fogyott ki az iherben a szérum. :D Csak nem, ennyire sokan olvasnának? :-D Csak FB-re írtam ki, az annyira nem népszerű azért. :-)
    A Clinique Even Bettert ma próbáltam ki, jelentem, a fejem csillog, mint egy diszkógömb. :D Nagyon vicces, hogy milyen szinten átfényesedett a bőröm, erre nagyon rég nem volt példa. (Pedig a Clinique-ben le is púdereztek. :-) ) Persze száraz bőrre tök jó lehet. :-) Szóval én a Biodermát veszem most meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Némelyik képen most már én is túl hosszúnak látom a régi körmeimet, na mostanában ilyen problémám nincs...
      Az Avonos testápoló tegnap már meg is érkezett, egyszer próbáltam, szerintem szuper (nem olyan nehéz, mint a termékcsalád többi terméke, kicsit még tesztelgetem és írok az egész családról egy részletes bejegyzést)
      A PHA-tól szerintem nem lett annyira pihipuhi a bőröm, mint az AHA-tól, bár tény, hogy cserébe nem is irritálta annyira a bőröm. Én a leheletnyivel vizesebb állagú krémeket szeretem, mint a Bionic Face Cream, ezért még nem döntöttem el, hogy mit fogok megvásárolni, a szérumot még most fogom tesztelni. Az összetevőket nézve is inkább a szérumra szavazok, abban van laktobionsav is.
      Csak vicceltem a Retinol szérummal, de ahogy láttam, azért sokan lelkesedtek az FB bejegyzésednél, szóval ki tudja! :D
      Én azt hiszem maradok a PC fényvédőnél: az árát tekintve azzal jobban kijövök, mint a Clinique-el, ráadásul azért nem kell utaznom, de ami fő, azt ismerem, szeretem, nem kell kísérletezni vele. Gigi is nagyon ajánlotta a Biodermát, valószínűleg nyárra a strandra megveszem majd azt (addig meg használgatom azt, ami még itthon van)

      Törlés