2015. március 5., csütörtök

Stílus kihívás - Absztrakt



Márciusban több új kihívás is indul, és bár nem jó ómen, hogy már az elején megkéstem, de hozom a Thimmyke által indított sorozat első részét.






Megvallom hősiesen, azért késtem e bejegyzéssel, mert az első alkotásom nagyon nem tetszett... Tegnap már nem volt kedvem újat készíteni, ezért inkább halasztottam a dolgot, ma pedig eszembe jutott ez a manikűr:



A színek ezúttal nem jelentősek, hisz a technikának köszönhetően nem túlságosan felismerhetőek, ezúttal a minta érdekesebb. Amikor megkaptam az első teli mintás nyomdalemezem, motoszkált a fejemben az ötlet, hogy egyszer készítek olyan manikűrt, ahol a minták találkozása adta "mintakavalkádot" használom fel, így tettem ebben a manikűrben, hogy eléggé elvont legyen.









A használt lemez:
Pueen körömnyomdalemez Nr 52




A többiek alkotásait láttátok már?





9 megjegyzés:

  1. Eszméletlen jó lett! A tiéd és Naoimé nálam a befutó ebben a sorozatban! Ez a fekete valami hihetetlen jól működik az alatta lévő vibráló színekkel!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó, nekem is tetszik az élénk színekkel! :)

    VálaszTörlés
  3. Soha nem gondoltam volna, de rendkívül jól áll Neked ez a modern minta és színvilág!

    Díjat kaptál tőlem:
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2015/03/szemelyes-sokoldalu-blogger-dij.html
    :-)

    VálaszTörlés