2015. február 3., kedd

Nail stamping challenge - Red & Purple



Lora körömnyomdázós kihívásában ezúttal a piros és lila színek vannak porondon, én ezúttal csak a piros színt használtam, mert nem igazán tudtam a két színt elképzelni egy manikűrben. 







A mostani manikűrt több mintával már többször elkészítettem. Mostanában nagyon gyakran készítek hasonló struktúrájú manikűrt, melyben 3 körmömre a választott alapszín kerül, 2 körmömre egy fehér szín, majd a színes alapszínnel erre nyomdázok. Sokszor túl soknak ítélem meg az összes körmöm nyomdázását, így viszont egységes, mégis kreatív manikűrt kapok. 
Sajnos pont nem a legszebb ilyen manikűrömet sikerült lefotózni, a nyomdázás sem lett tökéletes, ráadásul a csálé kis mutatóujjam lakkozásába sikerült kissé belenyúlni.  




Az alapszín egy metálpiros Avon lakk, amely karácsony előtt jelent meg a katalógusokban, bár akkor nekem nem tűnt fel, csak amikor Andi blogján láttam vele egy manikűrt. Sajnos kialakult az a nem túl pozitív szokásom (vagy mondhatjuk inkább kényszernek), hogy ha azt olvasom egy lakkról, hogy lehet vele nyomdázni, az nekem is kell, így a következő rendelésemkor ez is bekerült a kosaramba. 




A fehér színre ezúttal került egy kis pelyhes fedőlakk is, hogy ne legyen olyan unalmas a manikűr, szerintem nagyon jól mutatnak a minta indái között felsejlő arany pelyhecskék. 




Esetlenül bár, de ezúttal lefotóztam a jobb kezem is, mivel azon szebbre sikerült a nyomdázás:





A használt lakkok és lemez:
Eveline 8in1 Total Action körömerősítő (alaplakként)
Moyra Gel Look körömlakk No. 944 Chantal
Saját készítésű arany pelyhes fedőlakk
Avon Nailwear Pro+ körömlakk Refined Ruby
Pueen Encore körömnyomdalemez SE03B
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk
Essence Express Dry Drops körömlakkszárító szérum (én főleg az olajtartalma miatt használom, jól ápolja a körömágybőrt lakkozás után)




Nézzétek meg a többiek alkotásait is!





26 megjegyzés:

  1. Gyönyörű az a piros lakk, a mimta is nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Egy piros lakk mindig nyerő :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik! Jól sikerült :) És nagyon dögös ez az Avon metálpiros lakk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Igen, szuper ez a szín, nagyon örülök, hogy felfedeztem Andinál :)

      Törlés
  3. Az Avon lakk nagyon tetszik.Imádom az ilyen metálos piros lakkokat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nekem is nagyon bejön, bár szinte minden piros :D

      Törlés
  4. Remek ötlet volt erre a csillámos lakkra nyomdáznod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nekem is nagyon bejön mostanában ez a kombó :)

      Törlés
  5. Szépséges, szeretem az ilyen egyszerű és nagyszerű megoldást! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában én is az ilyen egyszerűbb megoldásokat kedvelem :)

      Törlés
  6. eddig nem tudtam, milyen körmöt fessek. eddig. :D nagyon csinosak ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nagyon örülök, hogy sikerült inspirálni valakit! :)

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  8. I like your stamping, so energetic red! Cool for Valentines :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó! Ez a pueen paletta nagyon tetszik, szép minták vannak rajta :)

    VálaszTörlés
  10. nagyon szép lett :) én hirtelen azt hittem a pirosra, hogy A-England.

    VálaszTörlés
  11. Szép ez a metálos piros lakk! Hát igen, próbálok én is mindenféle lakkal nyomdázni, előnyt élvez vásárlásnál, ami jó erre a célra is :)

    VálaszTörlés