2015. február 2., hétfő

Madár Móka kihívás - Bagoly



A Thimmyke által indított Madár Móka kihívás utolsó fordulójához értünk. Bár nem mindig sikerült olyan minőségű manikűrt alkotni, mint eredetileg szerettem volna (igen, túlvállaltam magam januárban), összességében kedveltem ezt a kihívást is. Utolsóként a manapság roppant divatos madár, a bagoly kerül sorra. 







Alapnak saran wrap technikával maszatoltam össze a körmeimet, de mivel viszonylag hasonló színeket választottam, ebből nem látszik semmi a körmeimen :)
Ezután dupla nyomdázás következett - igen, ismét körömnyomda, mert nekem ez áll kézre, ezzel tudok szépet alkotni. Először egy világosabb barna színnel fa mintát nyomdáztam a körmeimre alapnak (kivéve a gyűrűsujjat), majd erre jött feketével a kisebb-nagyobb bagoly minta. 




Az én kedvencem a csálé mutatóujjam és a kisujjam mintája :)








Összességében ezzel a manikűrrel végre elégedett vagyok, azt hiszem ez a kedvencem az erre a kihívásra alkotott manikűrjeim közül (bár, ha jól belegondolok, múlt héten is ezt gondoltam :D  ).


A használt lakkok és lemezek:
Jollie France alapozó körömerősítő
Avon Gel Finish körömlakk Creme Brulee
Avon Nailwear Pro+ körömlakk Vintage Boutique
Dashice Stamping Polish nyomdázólakk világos csillámos barna (őszintén szólva én pigmentáltabb lakkra számítottam)
Konad Special Nail Polish nyomdázólakk fekete
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk
Essence Express Dry Drops körömlakkszárító szérum

Born Pretty Store körömnyomdalemez BP-L006
Bundle Monster körömnyomdalemez BM-309







Köszönöm Thimmykének ezt a szuper ötletet, alig várom, hogy legközelebb mit eszel ki! :)


Nézzétek meg a többiek alkotásait is!



2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Elsőre nem is tűnik fel a bagoly minden körmön, közelről kell nézni :)

    VálaszTörlés