2015. február 27., péntek

Februári szerzemények



Hó végével elárasztják a blogot a szokásos hónap végi bejegyzések, ami nem is baj, hiszen a februárt meglehetősen ellustálkodtam, már ami a blogot illeti…
Mondhatni visszafogtam magam a vásárlások terén is, de azért sikerült néhány dolgot beszereznem lássuk mik is voltak azok.





Rossmann
A február egy izgalmas leárazással kezdődött, hó elején igen olcsón lehetett kapni a Rimmel 60 seconds lakkjait. Miután olvastam, hogy ezek állítólag alkalmasak nyomdázásra is, több sem kellett, futottam is a boltba és beszereztem néhány árnyalatot. Nos, szépségesek, de azért vannak ezeknél jobb alkalmasabb lakkok is nyomdázáshoz. 
Melléjük beszereztem még egy szájceruzát is, mivel Evinde nagyon ajánlotta a Rival de Loop szájkontúrceruzáit, ráadásul az egyik sminkjében nagyon megtetszett, ezért én is beszereztem a Rosewood árnyalatot. 



Majd még egyszer jártam itt, amikor elfogyott a körömlakklemosóm. Beszereztem utánpótlást a kedvenc samponomból (Babydream Extra sensitive), valamint a fedőlakkomból (Essence BTGN). A körmeim védelme érdekében áttértem az acetonmentes körömlakklemosóra, amiből érthetetlen módon csak kiszerelés van, ami napi lakkozás mellett gyorsan fogy, ezért ebből is be kellett szereznem még egy flakont, valamint vettem egy új, szivacsos lemosót is, mert a múltkori már nagyon elkoszolódott, ezért kidobtam januárban.
Az érzékeny bőrre készült arctisztító kendőt az Aldiban vásároltam. 




Müller
A Rossmannunkban épp hogy elkezdődött az Essence kiárusítás, miközben a Müllerekben már javában kaphatóak az új termékek. A hó elején sikerült eljutnom egy Müllerbe, ahol megnézegethettem az új szortiment darabjait. Abból, amit előre kinéztem, csupán a pirosító volt a polcokon, erre gyorsan lecsaptam. Hamar kedvenccé vált ez a szép szín!




DM
A szokásos hó eleji kupont minden hónapban kihasználom, általában ilyenkor szerzem be az éppen kifogyóban lévő, saját márkás kencéket. Ezúttal nem igazán volt szükségem sok dologra, ezért a macskakaja mellé csupán egy ureás lábkrém és körömolaj került a kosaramba. Mindkettőt nagyon megszerettem, a mindennapi körömápolási rutinom oszlopos tagjai lettek!




Nailland
Már régóta szerettem volna Mundo de Unas nyomdázólakkokat, mert az Instagramon nagyon sok szép, velük készült manikűrt láttam, ezért nagyon megörültem amikor meghallottam a hírt, hogy ezt a márkát is lehet már kapni a Naillandnél. Gyorsan rendeltem is belőlük néhány színt, mielőtt elkapkodják őket. Még nem próbáltam ki mindegyiket, de eddig nagyon szupernek tűnnek, azt hiszem idővel minden színüket beszerzem majd (főleg egy szép citromsárgára ácsingózok most). Nailland rendelés pedig nem történhet nálam MoYou lemezrendelés nélkül, így beugrott a kosaramba két Kaleidoscope lemez is (a 2-es és a 3-as számú). Valamint rendeltem még két China Glaze lakkot is, amelyeket szintén nyomdázáshoz fogok használni.




Nyereményem Moon Angel Annától
Megérkezett a nyereményem Moon Angel Annától is, amit egy mini játék keretében sikerült elnyernem. A nyereményeket mintha csak rám szabta volna: körömlakk, körömdíszítő glitterek, Yankee Candle tart és finomságok voltak a csomagban - a teák és a forrócsoki már el is fogyott :D




E-bay - fülbevaló
Régen rendeltem már ékszereket, ezért a hónapban leadtam néhány ékszerrendelést is. Az egyik érkezett meg mostanáig, egy piros fonalas nagyobb fülbevaló, jó választás volt, élőben is nagyon tetszik!



Ti miket szereztetek be februárban?

6 megjegyzés:

  1. A fülbevaló nagyon szép. A Rimmel akcióról lemaradtam, és ami még bosszant, hogy Dorogon nincs a Rossmannban rdl állvány, sőt talán Esztergomban sem láttam. Muszáj lesz egyik hétvégén Vpben is körbenéznem :-) A hónapban majdnem leadtam én is egy nailland rendelést, mert a PL Moscow-ja nagyon beitta magát a gondoltaimba :-) :-), de sajnos nem volt készleten.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sok mindent beszereztél a naillandos rendelésre vagyok a legkíváncsibb, vagyis a lakkokra, és a fülbevalót amit nyertél gyönyörű!!

    VálaszTörlés
  3. Úgy sajnálom, hogy ilyen messze van a Müller tőlünk...:/
    Hónap elején volt csak lehetőségem elmenni, és akkor még javában kiárusítottak...Pedig az új termékekre annyira kíváncsi vagyok...:/
    Egyébként szép kupac lett! :)
    Azok a lakkok gyönyörűek! :D

    VálaszTörlés
  4. Várom a MdU nyomdalakkos tapasztalataid. :))

    VálaszTörlés
  5. Két Nailland-rendelésem volt, szóval azt hiszem, elment az eszem, de hát ez van.
    Mi a véleményed az acetonmentes lemosóról? Nekem az még jobban szokta szárítani a körmömet, mint az acetonos.

    VálaszTörlés
  6. Annyira cukik azok a kis mini nyomdázó lakkok. :3

    VálaszTörlés