2015. január 1., csütörtök

Tél színei körömlakkos kihívás - Fehér



Boldog új évet kívánok minden kedves olvasómnak! :)
Kezdjünk is neki az új évnek egy új körömlakkos kihívással, melyet Thimmyke eszelt ki, témája pedig a tél színei, elsőként a fehér. 









A fehérről a tél közepén pedig mi más juthat az eszünkbe, mint a frissen hullott hó ragyogása, a tél tisztasága. Ennek jegyében alkottam meg 2015 első manikűrjét:





Az alap minden körmömön fehér körömlakk volt (Moyra 03), majd 3 körmömre a legtélibb körömlakkom, a fehér Lovely Snow Dust (Nr 2)  került, a gyűrűs- és középső ujjamra pedig először egy réteg az Avon Platinum fedőlakkból (amelyet önmagában elég kevésnek éreztem, ezért néhány hete felturbóztam némi fényglitterrel, azóta pedig ahova csak tehetem, felkenem), majd nyomdázás következett.




A nyomdázáshoz az Avon Metallic effects Arctic steel körömlakkját valamint az Infinity Nails 79-es számú lemezét használtam. 





Nézzétek meg a többiek alkotásait is!





15 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Én is a Snow drust lakkot használtam :)

      Törlés
  2. Szép lett , én is hópelyheket nyomdáztam a körmömre :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett, mint mindig. :))

    VálaszTörlés
  4. Wow! Ez annyira elegáns lett és gyönyörű, hogy ihaj! Szemet gyönyörködtető! o_0

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, és elegáns! :)

    VálaszTörlés
  6. Húdeállat! :)
    Tetszik a pelyhek véletlenszerű elosztása, és az, hogy szinte vacogtatóan téli hangulata van ennek a manikűrnek, mesés, ráizgultam! :)

    VálaszTörlés
  7. Szép lett. :) Úgy látom többen is a fehér homoklakk után nyúltunk. :)

    VálaszTörlés