2015. január 18., vasárnap

Tél színei körömlakkos kihívás - Babakék & ezüst



Ez egy 3 az 1-ben bejegyzés lesz: a tél színei körömlakkos kihívással alaposan elmaradtam, a babakék és az ezüst szín is kimaradt, így ezeket most egy manikűrbe "építettem be", valamint az új BPS lemezem egyik mintáját is láthatjátok ezzel az alkotással. 








Alapnak egy márványos manikűrt készítettem, mégpedig a körömnyomdapárna segítségével. Tört fehér és babakék színű lakkokat egy fóliára csepegtettem, majd felvettem őket a párnával, picit megforgatva azt a színeken, így szépen összekeveredtek. Ezt a márványos maszatot fevittem a tört fehér színű alaplakkozásra. Kivételesen lefotóztam ezt az állapotot is, ilyen volt a márványozás fedőlakk nélkül:




Majd szürke és ezüst színekkel nyomdáztam a márványos alapra:











No és mivel szegény hüvelykujjam rendszeresen lemarad a fotókról, őt külön is megörökítettem:






A használt lakkok és lemez:
Avon Gel Finish körömlakk - Iceberg White (új árnyalat a Gel Finish lakkok között, szuper tört fehér)
Aden körömlakk - Nr 30 (az egyetlen babakék lakkom, mert nagyon ritkán használom ezt a színt)
Essence Love Letters körömlakk - Inkheart (szürke nyomdázólakk)
Moyra Metal effect körömlakk - Nr 304 (a kedvenc ezüst nyomdázólakkom)
Born Pretty Store nyomdalemez BP-L006


Nos, meg kell vallanom, hosszú ideje ez az első manikűr, ami nekem is igazán tetszik. Remélem Nektek is :)

2 megjegyzés:

  1. Fú, ez a manikűr nagyon ütős lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon mozgalmas mani, nekem is tetszik, sajnálnám lemosni.

    VálaszTörlés