2015. január 21., szerda

My Grace



Ezúttal egy saját készítésű körömlakkot szeretnék mutatni Nektek. Nagyon tetszik a Picture Polish Grace nevezetű lakkja, de sajnálnék kiadni annyit egy lakkra, amennyit elkérnek érte, mert annyira gyakran valószínűleg nem használnám, hogy megérje. 
Viszont amikor Banditától kaptam néhány saját készítésű körömlakkot és más blogokon is láttam DIY szépségeket, úgy éreztem, nekem is meg kell próbálnom. Nos, ez lett belőle:







Kezdésként fogtam egy alig használt, félig elhasznált Essence Sweet as candy körömlakkot, majd tettem még bele egy kicsit a Jollie France alapozó körömerősítőmből, majd ebbe a kutyulékba jöttel a Moyra holo lakkjai: a rózsaszín a Holographics kollekcióból és a sötétebb rózsaszín 43-ast.




Egy rétegben még nagyon halovány volt a fedése, így inkább hármat kentem belőle, de a harmadik már nem változtatott sokat a megjelenésen. 




Talán rózsaszínebb, mint az eredeti, de nekem nagyon tetszik, megelégszem ezzel a változattal :)






A díszítéshez a Born Pretty Store PB-20 lemez egyik mintáját használtam, amit még ősszel rendeltem. Most már nekem is van 10%-os kódom, ha szeretnétek Tőlük rendelni:



Ti szoktatok körömlakkot keverni?

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett. :) Én egyszer próbálkoztam kevergetéssel, de nem tetszett a végeredmény. Azóta ki is dobtam, de már bánom, mert legalább az üveget megtarthattam volna.

    VálaszTörlés
  2. Én rengeteget kutymászolok, a karácsonyi ajándékaim között is kaptak emberek franken lakkocskákat, de ez még nem jutott eszembe - eddig! Azt hiszem, hamarosan csinálok egy hasonlót, de talán világosabb rózsaszínből vagy egy kis nude kéne még bele, jaj *-* Nagyon csini lett!

    VálaszTörlés
  3. Szép lett. Kétszer kevertem, többet nem fogok :) ez a lemez nekem is megvan.

    VálaszTörlés