2015. január 5., hétfő

Manikűrvadász - Szülinapi forduló



Ma - vagy mostanában - van a sokunk által kedvelt játék, a Manikűrvadász 2. szülinapja, ezért a mai egy szülinapi forduló! :)
Ezúttal a szervező a játék kitalálója, Bella volt, a sorban ez a 14. játék. Ezúttal annyi csavart vitt Bella a dologba, hogy nem a jelentkező blogokat sorsolta párba, hanem külföldi blogokat kaptunk párunkként. Számomra ez azért volt szuper, mert nagyon sok, számomra eddig ismeretlen külföldi körmös blogot ismertem meg, sokra fel is iratkoztam (sőt, az én párom is ismeretlen volt korábban számomra).






Én ezúttal a Nailstorming blogot kaptam páromul, a 2011-ben "született" blogot Gianna írja. Úgy látom, az utóbbi bejegyzések inkább afféle lakkbemutatók voltak, de korábban született sok tutorial, nail art bejegyzés is, így könnyedén tudtam válogatni. Bár hozzá kell tennem, hogy a keresgélés nem tartott túl sokáig, mert amikor megláttam ezt a manikűrt, egyből tudtam, hogy ez az, amit újra kell alkotnom, pedig sosem voltam egy túl nagy Hello Kitty rajongó.


Az eredeti manikűr:




Az alkotáskor azonban szembesültem vele, hogy matricákkal sokkal egyszerűbb lehetett ezt a manikűrt elkészíteni, én körömnyomdával próbálkoztam, de sajnos nem volt ilyen mintájú masnim, úgyhogy másikat használtam:





Sajnos a cicafej masnija nem lett túl látható, mivel viszonylag picike a minta, így gondoltam egyet és elkészítettem még egyszer a manikűrt, ezúttal azonban nem teljesen ugyanígy, hanem picit megvariáltam a színeket. hogy az új, piros masni jobban érvényesüljön:





Nektek melyik tetszik jobban?


Nézzétek meg a többiek alkotásait is!








25 megjegyzés:

  1. Mennyire cuki már! :) Mind a két verziód nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  2. Próbáltam választani, de mindkét verzió jó lett, tetszik fekete és fehér alappal is :)

    VálaszTörlés
  3. Mind a kettő nagyon jó! Bár ha nagyon választani kellene akkor talán egy hangyányit a második. :) Nagyon szuperül megoldottad, nagyon cuki lett. :)

    VálaszTörlés
  4. A fehér verzió nagyon szuper lett, a feketében tényleg elvesznek kicsit a részletek, de a második bájos és nőcis egyszerre :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki! Nekem a fekete tetszik jobban! :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon édes lett mindkettő, bár az első kicsit jobban tetszik, talán a fekete alap miatt :)

    VálaszTörlés
  7. Szuper cuki :D Mindkettő szuper, nekem fekete alappal egy kicsit talán jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. Na most befizetek hozzád egy manira!!!! Imádom Hello Kittyt szóval ez a top1-es manim tőled!!!! Nagyon jó lett *-*

    VálaszTörlés
  9. Hát ez valami fantasztikus lett :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett, mindkét manikűrödnek vannak ütős pontjai!
    Én összegyúrnám őket az alábbiak szerint:
    Az első verziód szélsőkét ujjával pakolnám össze a második verzió középső kettesét! :)

    Vicces, de simán össze is lehet vágni, ahogy nézem a fotókat! :D :D

    VálaszTörlés
  11. Mindkettő csodás, nekem a második a kedvenc a vidámabb színválasztás miatt. :)

    VálaszTörlés
  12. Juhúú, nagyon cuki :) a második mani "elrendezése" nekem jobban tetszik

    VálaszTörlés
  13. Imádom Hello kittit, szep lett, én is ki akarom próbálni! :)

    VálaszTörlés
  14. Mindkettő szupi lett, talán egy picit az első nekem jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
  15. nem igazán szeretem a hello kittyt, de ez nagyon aranyos lett!! : ))

    VálaszTörlés
  16. Mindkét mani nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  17. Jujj, nagyon aranyos mindkettő manikűr*-*

    VálaszTörlés
  18. Hát én nem tudok választani, mindegyik tetszik :)

    VálaszTörlés
  19. Hát nem csodálom, hogy gyorsan ment a választás. ^^ Nekem az első változat tetszik jobban. Brutál jó lett. *.*

    VálaszTörlés