2015. január 5., hétfő

Madár Móka kihívás - Páva



Január sem maradhat körmös kihívások nélkül, még ha nem is lesz olyan sok, mint előző hónapban. Hogy ne csak téli témák legyenek, Thimmyke kitalált egy igazán színes kihívást, melyben madarakat próbálunk megjeleníteni a körmeinken, elsőként pávát.  








A pávák az egyik legkecsesebb, legszebb madarak - szerintem. Kicsit sajnálom, hogy régebben még nem laktunk a jelenlegi lakásunkban, ugyanis azt mesélték, hogy anno, amikor még nem voltak olyan szigorú "biztonsági kapuk" az állatkertben, gyakran sétáltak itt az utcánkban a pávák (igen, az állatkert mellett lakunk). 

Az én pávakörmeim ilyenek lettek:



Alapszínnek az Avon Nailwear Pro+ Green goddess árnyalatát használtam, ami egy nagyon szép zöld körömlakk arany mikropigmentekkel, úgy gondoltam, hogy erre tökéletes lesz a Moyra Metal Effect arany lakkjával nyomdázni, igazán passzolnak egymáshoz. Ezután pedig egy világosabb és egy sötétebb kék színnel, valamint egy pontozóval tovább színeztem a manikűrt. 




A mintához a Pueen Encore SE03A lemezét használtam, mivel mostanában nagyon elhanyagoltam ezt a szettet, pedig szuper minták vannak rajta...






Nézzétek meg a többiek alkotásait is!





7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Az alapszíned varázslatos! :)

    VálaszTörlés
  2. Húú, csodaszép pávát alkottál! A tiéd az egyik kedvencem ^^

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett, az egyik legjobb ebben a témában :-)

    VálaszTörlés
  4. Ez milyen gyönyörű lett! :))

    VálaszTörlés