2015. január 26., hétfő

Madár Móka kihívás - Papagáj



A Madár Móka kihívás utolsó előtti fordulójához érkeztünk! Nagyon izgultam, hogy az Angliából rendelt lemezeim időben ideérjenek és a rég kiszemelt lemezt ehhez a fordulóhoz fel tudjam használni. Szerencsére így történt, így a papagájos manikűrhöz felavattam az új Tropical lemezem :)
A körmeim mostani méretére már elég a MoYou lemezek normál mintái (kivétel a hüvelykujjam), ezért a legutóbbi akció alkalmával ezekből vásároltam be.






Mielőtt elkészült a manikűröm, már láttam a többiek alkotásati és irigykedtem is rendesen, hiszen gyönyörű alkotások születtek ebben a témában! Sajnos én nem tudok saját kézzel értelmezhető dolgot rajzolni, így nálam olyasmiről szó sem lehetett. De szerencsére ilyenkor mindig megment engem a körömnyomda, szerencsére ezúttal még az Emberem is be tudta azonosítani a madarat (mindig ő tesztalany).





Eleinte agyaltam, hogy melyik mintát válasszam, de végül az ara papagáj mellett maradtam, mert a sok-sok egyéb állatkám mellé egy ilyet szerettem volna nagyon gyerekkoromban (mert a többféle pinty, hullámos és nimfa papagáj nem volt elég :)
Két mintát használtam a lemezről, a mintákat pedig több színnel nyomdáztam, hogy visszaadjam a papagájok színeit. 






A használt körömlakkok és lemez:
Jollie France alapozó körömerősítő
Moyra Gel Look körömlakk No. 944. Chantal
Konad Special Nail Polish - piros nyomdázólakk
Dashica Stamping Polish - sárga nyomdázólakk
Dashica Stamping Polish - kék nyomdázólakk (nem vagyok elégedett vele, nagyon gyér a fedése)
Dashica Stamping Polish - zöld nyomdázólakk
MoYou körömnyomdalemez Tropical Collection No. 06.
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk






18 megjegyzés:

  1. Persze hogy felismerhető! Tetszik a színátmenetes nyomdázás is, nekem ez eszembe sem jutott :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Szeretem a színátmenetes nyomdázást, szép hatást lehet vele elérni

      Törlés
  2. Ez.. ez.. gyönyörű lett! :) Tetszik ez a papagáj téma, olyan szép színesek a manik, tiéd is nagyon tetszik.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      No igen, ez egy hálás téma volt :D

      Törlés
  3. Nagyon szép színes, tetszik. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! :) És szuper ez a lemez! Mintha csak ehhez a kihíváshoz találták volna ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Ezt a lemezt tényleg ehhez a témához gyártották, izgultam is, hogy ideérjen időben :D

      Törlés
  5. Nagyon jó ez a lemez, szép minta, szép mani! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett, hogy ennyire színes!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a papagáj témával adta magát a sok szín :)
      Bár dolgozni nem mennék ennyire színes manikűrrel

      Törlés
  7. Szia!
    Csúcsszuper körmök! Már én is próbálkoztam (persze sokkal egyszerűbbel), de nem is olyan könnyű elkészíteni.
    Ha van kedved, látogass el hozzám. Oldalam: www.boyszi.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó ez a szárnyas minta. :) SZép színes lett. :) Úgy látom mindenki az ara papagáj mellett maradt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Igen, az ara papagáj nagyon menő volt ebben a fordulóban :)

      Törlés