2015. január 12., hétfő

Madár Móka - Flamingó



Kis kihagyás után, gyógyultan jövök egy rózsaszín manikűrrel. Thimmyke madaras kihívásának második fordulójában  flamingós manikűrt kellett alkotni. 





Őszintén szólva, kissé ötlettelenül álltam neki ennek a manikűrnek: azon kívül, hogy rózsaszín legyen, nem tudtam mit alkossak. Rajzolni nem tudtam volna épkézláb, felismerhető madarat, és felismertem, hogy nagyon hiányzik egy flamingós nyomdalemez (I miss you Bundle Monster Sun kissed!), pedig annyi, de annyi lemezem van! :)
Így tehát lett egy átmenetes rózsaszín manikűr néhány repülő flamingóval :)





Bízom benne, hogy a következő fordulóra sikerül ötletesebb manikűrt alkotni :)





6 megjegyzés:

  1. Nekem azért ez is tetszik ;) De tökéletesen átérzem a helyzetedet, ezzel a fordulóval én is meg voltam lőve. (Pedig van flamingós nyomdalemezem :D)

    VálaszTörlés
  2. Repülő flamingó? :) Szép manikűr, hát nehéz ügy, ha nincs nyomdalemez és nem profi festő valaki. Szerintem én még papírra sem tudnék flamingót rajzolni. De a színek és a végeredmény szép, kár, hogy csak egy kép van.

    VálaszTörlés
  3. Ú, nagyon szép ez az átmenet, nem is gondolnám, hogy a piros rózsaszínnel ilyen szép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagyis egy ilyen pirosasabb és egy pinkesebb rózsaszín árnyalat, így akartam fogalmazni. :D

      Törlés