2015. január 19., hétfő

Madár móka - Fácán



Ma a Thimmyke által indított Madár móka kihívás harmadik fordulójával jelentkezem, amelyben fácános körmöket kellett alkotni. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy könnyű dolgom volt: azt gyorsan kitaláltam, hogy milyen színvilágú lesz az alkotás, no de hogy mégis hogyan fogom a madarat megjeleníteni, azzal bizony bajban voltam...






Végül ebből a képből inspirálódtam:




Abban biztos voltam, hogy a fej kékjét is szeretném belevinni a manikűrbe, mert azzal együtt lesz szép színes-díszes a madár. Végül ilyen lett a manikűr:




A két bronzos arany, valamint a teal színű lakkal átmenetet készítettem, majd erre nyomdáztam. A párom szerint a fekete foltok nem lettek igazán fácánosak, nekem némi fehér folt hiányzik belőle, ám összességében tetszik az alkotásom. 







A használt lakkok és lemez:
Moyra Gel look körömlakk: No. 948 Elie (a karácsonyi kollekció része, gyönyörű szín, bár szerintem cseppet sem karácsonyi)
Catrice  Ultimate Nail Lacquer körömlakk: Oh My Goldness!
Avon Stardust homoklakk: Teal glitter (annyian dicsérték, nekem is meg kellett rendelnem és tényleg szépséges!)
Cici&Sisi körömnyomdalemez Nr 09 (pirossal bekereteztem a mintát)
Konad Special Nail Polish körömnyomdalakk: metál fekete
(az állandó kedvenc Essence BTGN magas fényű nem szerepel a képen, de állandó zárója a manikűröknek)


Nézzétek meg a többiek alkotásait is!







5 megjegyzés:

  1. Brutálszépségű manikűr, minden apró részletében tökéletes!
    "fácán"-érzetem lett tőle, mert a felhasznált színek, a textúrák, a foltocskák a madarat idézik.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Nagyon jól illenek a témához ezek a színek és a minta is. :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt nagyon eltaláltad, gyönyörű mani! :)

    VálaszTörlés
  4. Hát nem tudom, hogy ez mitől fácános, de nekem akkor is fácános érzésem van tőle, talán a csillogás, a fekete minta miatt, nagyon szuper lett!!!

    VálaszTörlés