2015. január 31., szombat

Januári szerzemények



Tavaly év végén úgy döntöttem, hogy egy bejegyzésben havonta megmutatom, milyen, a blog témájához kapcsolódó termékeket vásároltam, vagy épp érkeztek meg az adott hónapban. Én is szeretem másoknál nézegetni ezeket a bejegyzéseket, no meg számomra is érdekes visszanézni, hogy miket vásárolgattam az elmúlt hónapban :)






Az első csomag még decemberi rendelés volt, év végén úgy döntöttem, hátha nem tart már sokáig az akció a MoYou lemezekre a Nailland webshopjában, kihasználom és rendelek néhány lemezt. Amióta elkezdtem lenöveszteni a géllakkot a körmeimről és nagyon vékony géllakk réteggel létezem, rájöttem, hogy a kisebb minták is elegek a körmeimre, ráadásul néhány XL-es méretű minta nem igazán érvényesül a körmeimen. Így mindhárom lemez normál mintás, A Fashionista 08, Pro 01 és Pro 08-as lemezeket rendeltem meg. Emellett megnéztem, melyik lakk kapható még a China Glaze Romantique Spring kollekcióból, mivel azokkal nagyon jól lehet nyomdázni. Sajnos csak egy volt készleten, a Poetic, így ő került hozzám, valamint a Flormar Mirror körömlakkja zöld színben, bár ő sajnos mégsem alkalmas nyomdázásra.




No igen, gondolom nem meglepő információ, hogy a fenti kis lemezt is tavaly rendeltem még E-bayről... Nagyon bíztam benne, hogy megérkezik karácsonyig, de sajnos nem így történt, így majd csak idén karácsonykor tudom használni. 




December elején a Born Pretty Store megkeresett, hogy küldenének néhány körömnyomdalemezt tesztelésre, én pedig nem tudtam nemet mondani egy ilyen csábító ajánlatra, mivel addigra már birtokomban volt néhány lemez az új kollekciójukból. Két kisebb kerek és két nagyobb, négyszögletes lemezt választhattam a kínálatukból. A részletes bemutató bejegyzések folyamatosan készülnek, az egyik kis lemezről itt olvashatjátok a véleményem. 




Hó elején körömlakkstopot fogadtam, mivel úgy éreztem, hogy decemberben nagyon elszaladt velem a ló, már ami a lakkjaim számát illeti. Ha nehezen is, de tartottam magam a fogadalmamhoz, ez alól az Avon rendelésem volt kivétel, csupán innen vettem idén még körömlakkot, mert ezeket már decemberben eldöntöttem, hogy meg fogom rendelni. 
A teal színű homoklakkot DjKaty egyik blogbejegyzése során néztem ki magamnak, majd láttam, hogy Bandita is nagyon dicsérte ezt a színt Krémmánián, így hamar eldőlt, hogy ez nekem is kell. Emellett rendeltem 2 színt az új Gel Finish lakkokból, egy ezüst színűt valamint egy tört fehéret, mivel ilyet már régóta szeretnék (sokszor jobb lenne egy vakító fehérnél a nyomdaminták alá).
A SuperShock termékeiket nagyon szeretem, így amikor akciós egy-egy kedvelt termék, mindig rendelek belőle: ezúttal egy lila szemceruzát és egy fekete spirált. 
Szuper, hogy az Avon is felismerte, hogy igenis van igény érzékeny bőrre készült, illatmentes termékekre! Decemberben is rendeltem már ezekből a termékekből, most hozzácsaptam még egy kézkrémet is, hogy minél több termékről tudjak véleményt írni Nektek (hogy én milyen önzetlen vagyok, haha...).
A Foot Works sarokpuhító krémről a tegnapi elfogyottas bejegyzésben is írtam, nagyon szeretem, így a szuper akciót nem tudtam kihagyni, bár most még a fiókba kerül, ha jó áron kapható, belőle is mindig rendelek. 
Úgy érzem, a Kallos hajvégápoló olaja most nem ad olyan sok pluszt a hajamnak, így visszatérek az Avon hajvégápolóihoz. Most épp ez volt akciós, így az argánolajos változatból rendeltem egy üvegcsével. 




Olyan régóta terveztem már, hogy rendelek Yankee Candle gyertyákat, de valahogy mindig elmaradt. Január elején eszembe jutott ez a terv, így rendeltem is néhány tartot és mintagyertyát, hogy megtapasztalhassam, tényleg olyan szuperek-e, mint ahogy annyi helyen olvasom. Nos, látszik mennyire kíváncsi voltam rájuk, a Honey glow tart már nem érte meg a fotózást bontatlanul :)




Khmm, hát látszik, hogy csak körömlakkstopot fogadtam, nem körömnyomdastopot... Január elején ingyen szállításos akció volt a MoYou-nál, ráadásul volt még egy 15%-os kuponom is, így nem hagyhattam ki ezt a lehetőséget. Ismét kisebb, normál mintás lemezeket rendeltem, főleg olyanokat, amelyek a Nailland-nél épp nem elérhetőek. 
Így került hozzám a Hipster 06, Princess 08, Pro 07, Sailor 03 és Tropical 06-os lemez.



A Pueen 24B lemezkollekcióját még tavaly december elején rendeltem, én kis naiv abban bíztam, hogy ideér még karácsonyig... Nos, a mai napig nem értem, hogy egy Hollandiában feladott csomagnak miért volt szüksége 1,5 hónapra, hogy ideérjen, ha a fenti, angliai csomag 1 hét alatt ideért. 
Ebben a szettben is teljes körmös minták vannak, amelyek szuperek!




Láthattátok, hogy elfogyott a Mad Hippe C vitaminos szérumom, és szerencsémre épp akciós volt az iHerb-en, így cseppet sem haboztam, gyorsan meg is rendeltem az utánpótlást.




Sajnálattal vettem tudomásul, hogy jelentős mértékű áremelés történt a magyar Paula's Choice webshopban :(   Az első gondolatom az volt, hogy esetleg keresnem kellene olcsóbb alternatívát, de hamar rá kellett jönnöm, hogy a bőröm már szinte függő lett ezektől a termékektől, a régebben szeretett gyógyszertári hidratáló már vajmi kevés volt neki...
Így alaposan átgondoltam és a kifogyóban lévő termékeimből rendeltem, kihasználva a 10%-os kedvezményt. Nagyon örülök, hogy sokáig halogattam a rendelést, mert hó végén megérkezett a webshopba a Barely There alapozó/színezett hidratáló, amit én is használok. Azt tudom, hogy szuper termék, azt viszont nem, hogy a mostani színemhez melyik illene jobban a világosabb színeik közül, így gyorsan rendeltem egy mintaszettet. Teljes kiszerelésben a Skin Recovery hidratáló krémet és hidratáló maszkot rendeltem meg, mivel ezeket minden nap használom (a maszkot éjszakára, a krémet nappalra). 




Nagyon figyeltem, hogy a Rossmannban ne csábuljak el semmi olyanra, ami nem volt a listámon, így csak három dolgot vettem: a szokásos száraz sampont, a babatusfürdőt és egy kis csomag törlőkendőt kipróbálásra, mivel lecserélem a szokásos arctisztító kendőmet. 


A ruhaneműket elfelejtettem lefotózni, de csupán két inget vásároltam a New Yorkerben éppen ma, most pedig már a mosásban vannak, így már nem fotó-kompatibilisek. Nagyon megszerettem az elöl néhány gombos, színes ingjeiket, így azokból vásároltam két újabb színt. Sőt, biztosan veszek majd februárban is belőlük újabb színeket, majd akkor megmutatom őket. 



Ti miket vásároltatok januárban?

13 megjegyzés:

  1. Mennyi szép dolog! :)
    A körömlakkokra nagyon kíváncsi leszek!:)
    Most én is próbáltam visszafogni a koltekezest és hónap végéig várni a kozzetetellel, de nem sikerült...talán februárban...:)

    VálaszTörlés
  2. Én is lakkstoppal akartam nyitni az évet, de a Nailland keresztülhúzta a számításaimat az 50-70%-os akcióival... épp ma adtam le a 2. rendelésem... ki se merem mondani hány darab lakkal gyarapodott a készletem és most nagyon furdal a lelkiismeret, mert a Rossmann-ban meg az Eveline ápolók lesznek akciósak és már érzem a vesztem... de az már február lesz!!!! :) Szép dolgokat halmoztál fel, várom én is a manikat!

    VálaszTörlés
  3. A PC termékekkel én is így vagyok. Kipróbáltam néhány mintát, meg vettem deluxe méretű mintákat is, de már tudom, hogy mi az ami nélkül nem tudok élni, és kell a teljes kiszerelés. Hosszabb távon lehet jobban megéri megvenni ezeket a termékeket, mint állandóan kísérletezgetni drogériás termékekkel.

    VálaszTörlés
  4. Ó, mennyi szépséget és finomságot vettél..:)
    Év végén én s gondolkodtam egy lakkstopon, de nem komolyan, no de 3-4 lakk havonta nem mennyiség, szóval semmi lakkstop, ez bejön. :D

    VálaszTörlés
  5. Lakkstop? Á, nincs értelme...Jó dolgokat vettél :)

    VálaszTörlés
  6. Az ezüst Avon lakkra nagyon kíváncsi vagyok, ha a snow starról van szó :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó dolgokat vettél a hónapban. Én nem sok dolgot szereztem be, volt egy pink panda rendelésem, egy kis rossmannozás Anyuval és ennyi :-) Inkább az áhított Mac rúzsra dobálgattam a pénzt az erre kinevezett perselybe. Már a rúzs egyharmada megvan :-)

    VálaszTörlés
  8. Engem leginkább a nagy BPS lemezek érdekelnek. :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon klassz dolgokat vettél,avon lakkok és a nyomdalemezekre kívancsi vagyok! :))

    VálaszTörlés
  10. Klasszak a lemezek. :) A 007-es L-es BPS lemez nekem is a héten ért ide. :3

    VálaszTörlés
  11. az e-bayes lemez mennyire használható? :) én is tervezem megrendelni, csak nem vagyok benne biztos, hogy jó-e vagy sem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel épp nem aktuálisak a mintái, ki sem próbáltam még :(
      Ránézésre nagyon vékonyak a mintái, nem hiszem, hogy az Essence nyomdázólakkokkal működne, inkább csak metál finisű lakkokkal. De ha érdekel, akkor készítek róla is tesztet a közeljövőben

      Törlés
  12. Avon teal lakk, YC és MoYou *.*

    VálaszTörlés