2015. január 2., péntek

Decemberi szerzemények, karácsonyi ajándékok



Még egy, 2014-el kapcsolatos bejegyzést terveztem erre az évre, utána pedig nekiugrom az újévi bejegyzéseknek :)
Biánál láttam, hogy hó végén összegyűjti, miket is vásárolt az adott hónapban és mindig érdeklődve olvastam a bejegyzéseit. Régebben én is írtam ilyen bejegyzéseket, de végül elmaradtak. Most ismét szeretném feleleveníteni ezt a szokásom, egyrészt, mert a karácsonyi ajándékokat amúgy is megmutattam volna, másrészt pedig nem árt, ha én is látom, miket vásároltam össze egy-egy hónapban, akár még visszatartóerő is lehet ez egy-egy impulzusvásárlástól, hogy hó végén meg kell mutatnom őket.






Avon rendelés
Tanácsadónőként minden katalógusból rendelek, úgyhogy ez egy biztos pont lesz a szerzeményes bejegyzésekben. Örömmel láttam, hogy az Avon is felismerte, hogy érdemes figyelni az érzékeny bőrű vásárlókra és bevezetett egy új termékcsaládot Intesive Relief néven, melyben intenzíven hidratáló, illatmentes kozmetikumokat kínálnak. Nem akartam én sem kihagyni ezeket, így rendeltem belőlük néhány darabot (kézkrémet, testápolót és egy balzsamot).




Emellett néhány körömlakknak sem tudtam ellenállni: egy rózsaszínes homoklakkot rendeltem, valamint metálfényű pirosat és kéket, illetve egy kék csillámos lakkot, mert a csillámokat nagyon jól fel tudom használni a körömdíszítő projektekhez. 





Csomag Banditától
Miután felfedeztem, hogy az egyetlen Moyra Metál lakkommal szuperül lehet nyomdázni, Bandita felajánlotta, hogy beszerzi a család többi tagját, mivel nálunk nem igazán kapható már ez a termékcsalád. Emellett ő lett az egyik Jézuskám is, mivel készített nekem két piros holo lakkot (már láthattátok is őket a blogon), valamint egy Essie Penny talk hasonmást. 
(Kaptam még pigmenteket is, de azok nem igazán érvényesültek a képeken, így csak írásban említem meg őket)




Paula's Choice rendelés
A kívánságlistámon is szerepelt már ez a krém és szérum, így decemberben gyorsan meg is rendeltem magamnak :) A retinolos szérum és arckrém mellé beugrott még a kosaramba egy antioxidáns szérum is. 





Bundle Monster körömnyomdák
A 2013-as Create Your Own Collectiont még novemberben rendeltem meg, mondhatni a Mikulás hozta :)



A 2014-es Create Your Own Collectiont viszont egy kései Jézuska, mert december utolsó napjaiban kopogtatott velük a postás, egy manikűrt már láthattatok is vele.




Sokat tanakodtam, hogy hogyan tároljam ezeket a lemezkéket: először ömlesztve kaptak helyet egy dobozban, de amikor bővült a készlet már kezdett átláthatatlan lenni. Kissé sajnáltam kiadni az árát, de végül meggondoltam magam és megrendeltem az eredeti Bundle Monster tokot, így már tökéletesen átlátható módon tudom tárolni a lemezkéimet. 





Rossmann
A Rival de Loop állvány már régebben megjelent a veszprémi Rossmannokban, körömlakkokból be is vásároltam, de a sminkek hidegen hagytak. Azonban láttam egy bejegyzést Evindénél, amiben megtetszett két mono, így egy kisebb palettával együtt hazahoztam őket kipróbálásra.  



Gyógyszertár
A Krémmánián annyian dicsérték már a Tibolina kéz- és testkrémet, hogy én is kíváncsi lettem rá! Sikerült találnom egy gyógyszertárat, ahol kapható, így végre én is kipróbálhatom (tényleg szuper!)



Ékszerek
Mostanában nemcsak a körömlakkok, de az ékszerek is a gyengéim lettek. A két gyöngy fülbevalót egy munkatársam anyukája fűzte, mindig nagyon várjuk, hogy mikor érkezik egy újabb szállítmány, amiből szemezhetünk. Az aranyat az ünnepi alkalmakkor viseltem már, a mályvás rózsaszínt inkább tavaszra szánom. 
A lógós pirosas fülbevalót pedig az Oriflame katalógusban fedeztem fel - nem pont olyan a színe, mint gondoltam, de szerencsére így is tetszik.




Az egyik Jézuskának azt súgtam, hogy egy piros nyakláncnak nagyon örülnék, őt hozta:



Tracx Blue Motion mágnesfékes görgőspad
Róla már használat közben készült képeket hoztam, mert karácsony előtt beszereztük és azóta is szorgalmasan tekerünk rajta (az Emberem most is épp nyüstöli :)
Egy-egy film vagy sorozatrész alatt egész sokat lehet vele tekerni, no és persze izzadni!

igen, azok az én fehér lábaim :)


Kiegészítők és egyebek
Karácsony előtt betértem a kedvenc táskás üzletembe, mert a régi táskám már nagyon elnyűtt volt és még az ünnepek előtt szerettem volna lecserélni. Nagyon örültem, amikor találtam egy szép piros darabot! :)



Állatmintás sálakból sosem elég! Ezt a darabot a munkatársamtól kaptam ajándékba :)


A Jézuska meghozta a laptoppárnát is:



Ez pedig egy igazi cukiság, amit az egyik rokonunk személyesen készített: lila orchidea gyöngyökből! Sajnos az igazi orchideák nem sokáig bírják nálam a kiképzést, de ez biztosan nem fog meghalni nálam :)




Nektek mit hozott a Jézuska?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ajándékokat kaptál. A piros táska nagyon <3

    VálaszTörlés
  2. Nálunk a felnőtteknél nincs ajándékozás, desszert és pia volt csak, ennyi szerintem elég, persze vettünk magunknak dolgokat decemberben :)
    Nagyon kíváncsivá tettél ezzel az illatmentes Avon termékcsaláddal, remélem, lesz róla INCI és beszámoló.
    Mennyi lemez! Ezekhez tényleg tok kell :)
    Metal Effectes Moyrám nekem is van, sőt van a régi kollekcióból ezüst is, azzal is jól lehet nyomdázni, a Metal Effecthez képest sokkal fémesebb és csillogóbb.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ajándékok, mind szupi, az avon lakkot a homoklakkot én is megszeretném rendelni :)

    VálaszTörlés
  4. De szépek! A piros avon lakk nekem is megvan, de még nem volt lehetőségem kipróbálni, viszont a lila (lilás) moyra lakkot nagyon szeretem, csak a színe nem nagyon megy a hajamhoz (a vörös haj hátránya...)...
    Az az orchidea pedig csodásan néz ki, nagyon ügyes ismerősöd van! :)

    VálaszTörlés
  5. Az ékszerek nagyon szépek, na meg a piros táska is. :) az avonos homoklakknak milyen a fedése? Én is szemeztem már vele :)

    VálaszTörlés
  6. Mennyi szuper ajándék! A lemezeid pedig megérdemlik az eredeti tokot, és a színe is nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés