2015. január 17., szombat

Csajos filmes kihívás - Doktor Szöszi



Ismét itt vagyok, és remélhetőleg maradok is :) 
Sajnos a héten nagyon sok munkám volt, és miután a hétfői alkotást túlságosan erőltetettnek éreztem, úgy döntöttem, hogy a napi 10-12 óra munka mellett inkább hanyagolom a körömlakkozást, hisz túl sok kreatív dolog nem sült ki belőle... 
Így sajnos néhány kihívással elmaradtam, a következő napokban igyekszem pótolni őket. Viszont ha ma már tudtam lakkozni, akkor gondoltam egy olyan témával kezdem a sort, aminek épp ma van itt az ideje. Ma indul ugyanis egy roppant érdekes kihívás, amelyre jelentkeztem, a Csajos filmes kihívás :) Ennek során (újra) megnézzük a felsorolt csajos filmeket, majd ezekből inspirálódva alkotunk egy-egy manikűrt. 







Az első film a Doktor Szöszi volt, melyben a csinibaba szöszi,  Elle úgy próbálja meg visszaszerezni a pasiját, hogy felvételt nyer a Harvardra és bebizonyítja, nem is olyan butuska...
Szőke nőként szinte kötelezőnek érzem a film ismeretét :) Az első rész nekem sokkal jobban tetszett, mint a második, de a lényeg úgyis a könnyed szórakozás, így mindegyiket láttam már többször. 

Az én, filmet idéző manikűröm - a többiekéhez hasonlóan - fő színe nem is állhat másból, mint a rózsaszínből, Elle-t is igen gyakran látni a filmben rózsaszínben (és én is nagyon szeretem ezt a színt viselni). Három körmömre a Moyra rózsaszín homoklakkját kentem fel, mivel ennek a lakknak arany fénye is van és nagyon szépen csillog, igazán e témához illőnek éreztem. Két körmömre pedig fehér alapra nyomdáztam, mégpedig a sikeres diplomázást jelképező magisztrális sapkákat :)










A használt lemez és lakkok:
Moyra Sand effect No. 851
Moyra Gel Look No. 944 Chantal (fehér)
Moyra Holographic No. 256 (rózsaszín)
Bundle Monster körömnyomdalemez BM-H23









11 megjegyzés:

  1. Jajj, ez nagyon tetszik! :) Jó ötlet volt ez a diplomás mani! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez valami irtó cuki lett! Imádom! :*

    VálaszTörlés
  3. Cuki lett. :) Ez a lemez hatalmas. :D

    VálaszTörlés
  4. Mindig rácsodálkozom ennek a Moyra sandnak a szépségére!

    VálaszTörlés
  5. Ez a kihívás eddig a legérdekesebb :) Mindenesetre csak filmnézésnek is jó kis gyűjtemény :)

    VálaszTörlés
  6. Mennyire jó lett, tökéletesen illik a filmhez! Nagyon jó ez a kihívás :D

    VálaszTörlés
  7. Csatlakozom az előttem szólókhoz. Remek ötlet, bájos mani! :-)

    VálaszTörlés
  8. De jól néz ki, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  9. Én még új vagyok itt, de azért megírom hogy nagyon cuki és ötletes lett :) ügyes vagy!

    VálaszTörlés