2015. január 31., szombat

Csajos filmes kihívás - Bridget Jones naplója



Már a harmadik fordulójához érkezünk ezzel a roppant érdekes, nőcis kihívásban, a Csajos filmes kihívásban. Ezúttal a Bridget Jones naplója című filmet kellett újranézni, majd annak hatására alkotni egy manikűrt. 






Nos, meg kell valljam, eddig nem láttam ezt a filmet. Hallottam róla, ismertem nagyjából a sztorit, de mivel nagyon nem tudtam azonosulni a főszereplővel és az ő problémáival, így eddig egyáltalán nem éreztem késztetést arra, hogy megnézzem a filmet. Tegnap viszont kötelességtudóan leültem és megnéztem a filmet, ám a véleményem nem változott: továbbra sem tudom beleérezni magam Bridget helyzetébe, az alkohol-cigaretta-evés problémákkal megáldott, esetlen szingli nő problémáiba. 

Végül Bridget nyuszis jelmeze ihletett meg, így ezzel készítettem én is egy manikűrt:



Mivel a tesztalany (a párom) nem teljesen ismerte fel az összetevőket, le is írom, hogy miket nyomdáztam a körmömre :D
A fekete holos alapra a mutató- és a gyűrűsujjamra egy-egy nyuszifül került, középre egy fűző, ami Bridget állandó súlyproblémáira utal, a kisujjamra pedig egy kis nyuszifarok:





A használt lakkok és lemez:
Jollie France alapozó körömerősítő
PAncsi's Dark Angel DIY fekete-holo körömlakk
Bundle Momster körömnyomdalemezek BM-H09 és BM-420
Moyra Metal Effect ezüst színű körömlakk
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk


Nos, ha nem is lett a kedvenc filmem, azért azt elismerem, hogy ez a tipikus csajos film, ami szinte része az alap műveltségnek, így már tervezem, hogy megnézem a következő részét. 


Nézzétek meg a többiek alkotásait is!







7 megjegyzés:

  1. Nekem egyből leesett, hogy mi mit takar. :)) Nagyon ötletes. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem egyből leesett, hogy mi mit takar. :)) Nagyon ötletes. :)

    VálaszTörlés
  3. Ötletes, úgy látom a playboy jelmez többeket megihletett. :D

    VálaszTörlés