2015. január 2., péntek

2014-es összefoglaló



Eddig még sosem készítettem ilyesmit, de megtetszett az ötlet, hogy áttekintsem a blogot és az elmúlt évemet, valamint kiválasszam a kedvenc bejegyzéseimet. Lássuk hát, milyen is volt a 2014-es év a blog szempontjából!







Január
Az évet egy igen személyes bejegyzéssel kezdtem, a korábbi szoláriumfüggőségemről írtam Nektek. Egy év távlatából már mondhatni felsóhajthatok, ugyanis azóta sem kívánkoztam a barnító ágyakba, és bár jobban örülnék, ha a lábaim barnábbak lennének, ma már elfogadtam a világos bőröm és furcsállva nézem magam a régi képeken.
Ekkor még vegyes témájú bejegyzéseim voltak, de azért sikerült egy kedvenc manikűrt választanom, mégpedig a fenti képen is látható párduc mintás manikűrt.

Február
Ebben a hónapban belekezdtem a 100 kérdés tag-be, amit sajnos nem fejeztem be. A blog legfontosabb témája ebben a hónapban az arcápolás volt: írtam a fényvédelem fontosságáról, a kémiai hámlasztásról illetve az akkori arcápolási rutinomról, amit nem is linkelek, mert azóta már sokat változott, a jelenlegit Ildinél tudjátok elolvasni. 




Március
Az év harmadik hónapjában sikerült találkoznunk Pápán a csajokkal egy mini blogtali keretében (amit remélem nemsokára meg tudunk ismételni). Bemutattam az azóta is nagyon szeretett fényvédőmet és "nyári alapozómat", ami a tegnapi kedvences bejegyzésben is szerepelt.
A kedvenc manikűröm (bár még akkor sem szerepelt túl sok a blogon), a fenti ezüst-rózsaszín saran nail wrap alkotás lett. 




Április
Belekezdtem a kedvenc termékeim csoportonkénti bemutatásába: készült bejegyzés a 10 kedvenc alapvető sminktermékről, a bőrápolási termékről és körömlakkról is. 
A kedvenc manikűröm a fenti,  főnököm kérésére készített átmenetes-körömnyomdás alkotás lett. Készült egy DIY bejegyzés is, amelyben körömlakkot használtam a húsvéti tojások díszítésére. 




Május
Sajnos ebben a hónapban egy szomorú családi esemény miatt nagyon kevés bejegyzés született, azonban azok nagy része már körmös bejegyzés volt. Ekkor fedeztem fel a DM Ultra Sensitive termékcsaládját, amit azóta is nagyon szeretek és napi szinten használok.
A kedvenc manikűröm egy mintás fürdőnadrágra emlékeztető alkotás volt. 




Június
Még ebben a hónapban is kevés bejegyzésre volt időm, de elsősorban a bőrápolási témájú posztok szerepeltek a blogon, mivel ekkoriban rengeteget olvasgattam ebben a témában. Megfontolandó tanácsok születtek a bőrápoló termékek kiválasztásával kapcsolatban, az önbarnítással kapcsolatban illetve bemutattam az általam próbált fényvédőket is. 
Ebben a hónapban találkoztam néhány bloggertársammal Tatán: DjKaty-val és Nikki-vel - szuper volt, mindig nagy öröm személyesen is megismerni azokat, akik oldalát nap, mint nap olvasom!
A manikűrjeimre nagy hatással volt egy új, azóta is tartó barátság kezdete Banditával, elkezdtem márványos manikűröket készíteni egy új módszer alapján, így a kedvencem ez a nyári márványos manikűr lett ebből a hónapból. 




Július
Ekkor indult be a "körömnyomdász karrierem": megrendeltem az első MoYou lemezeim a Naillandtól és a nyomdázott manikűrök elkezdték elárasztani a blogot. No azért nemcsak ez volt a téma, írtam az önbarnítós tapasztalataimról, a természetes olajokról, amelyeket bőrápolásra használtam, illetve az ékszertárolóimat is megmutattam. 
Itt már nehéz dolgom volt a kedvenc manikűröm kiválasztásánál, mert legalább 3-4 manikűrt választottam volna, de talán a matrózos manikűr tetszett a legjobban. 




Augusztus
Ettől a hónaptól érezhetően a blog fő vonala a manikűrözés lett, túlnyomó többségében nyomdázott lakkozásokat mutattam Nektek.
Pedig nem csak ez a téma érdekelt, megírtam a részletes arcápolási rutinomat Ildi blogjára, amit itt tudtok elolvasni. Apró változtatások történtek benne ugyan, de nagy vonalakban ugyanazokat a termékeket használom most is. 
Emellett igen nagy megtiszteltetés ért, mert én szervezhettem a Manikűrvadász 11. fordulóját is a nyáron :) Készítettem saját keverésű nyomdázólakkot is, amit egyébként azóta is használok nagy lelkesedéssel. 
A kedvenc manikűrömnek a fenti, rózsaszín virágos alkotást választottam, azóta is nagy kedvencem mind a lakk, mind a minta. 
Meg kell említenem az augusztusi vendégünket is, Kaktuszt, a fehér cicát, aki 2 hétig boldogított minket jelenlétével - a cicás képek között róla is láthattatok jónéhány cuki képet. Ő volt egyébként az augusztusban indított Instagram profilom kezdőképe is :)




Szeptember
Megérkezett a Pueen Encore lemezszettem, amit nagyon vártam, és több manikűrt is láthattatok ezekkel a mintákkal a blogon.
Mivel ennyire belelendültem a körömnyomdázásba és tudtam, milyen érzés az, amikor a sikertelenség miatt majdnem feladja az ember, összegyűjtöttem egy mini sorozatba a tippjeimet ezzel kapcsolatban: először az általam kipróbált lemezekről írtam, majd az egyéb, nyomdázáshoz hasznos kellékekről
A kedvenc manikűröm ez a klasszikus piros-fehér-fekete kombináció lett, amit a Max Factor játékra kapott lakkokkal készítettem. 




Október
Ebben a hónapban vettem részt először körömlakkos kihívásokban: korábban mindig csak nézegettem ezeket a bejegyzéseket, de tartottam tőle, hogy nem tudnék mindegyik fordulóban részt venni. Nagyon élveztem mindkettőt, azóta is lelkes résztvevője vagyok az általam ismert bloggerek meghirdetett kihívásainak :)
Alaposan bevásároltam új nyomdalemezekből, amelyeket részletesen be is mutattam a blogon: Bundle Monster Holiday nyomdaszett, Cici&Sisi Jumbo szett Nr 1 és Nr 2
Folytattam a körömnyomdázási tippjeimet is: írtam az általam próbált nyomdázólakkokról, majd pedig egy részletes leírás következett a stamping decal technikáról
A kedvenc manikűröm a fenti, Halloween szellemes dupla nyomdázás lett.




November
Ugyan a legtöbb bejegyzés körömlakkos kihívásokra készült, azért helyet kapott egy-két bőrápolásos bejegyzés is, például a kedvenc sminklemosómról, és a nemrégiben felfedezett urea stiftről
Talán kicsit sok is volt a kihívásokból, de nem tudtam választani a sok izgalmas lehetőségből, így részt vettem Bia nail art techniques kihívásában, Manna novemberi geometrikus kihívásában és Thimmyke kedvenc körömlakkos kihívásában is. 
Vettünk egy új fényképezőgépet, aminek köszönhetően igen sok képet mutattam Nektek vasárnaponként (itt és itt). 
A kedvenc manikűröm ez a zöld hüllős manikűr lett.




December
Ismét számos kihívásban vettem részt, utólag úgy érzem, hogy a mennyiség ezúttal kissé a minőség rovására is ment, erre a jövőben jobban szeretnék majd figyelni (de a karácsonyi témákat egyszerűen nem akartam kihagyni...). 
Decemberben úgy döntöttem, hogy lenövesztem a géllakkot a körmeimről és megpróbálkozom a saját körmeim erősítésével, többek között ennek apropóján is született ez a bejegyzés a gél lakk eltávolításáról. Egy témára beköszönt a bőrápolás is, az általam próbált, leghatékonyabb pigmentfoltok elleni fegyverről írtam. 
A kedvenc manikűröm ebben a hónapban a zsiráfos minta lett :)




Úgy érzem, a 2014-es év igen termékeny volt a blog szempontjából: ha a téma erősen korlátozódott is, több olyan bejegyzés is született, amire igazán büszke vagyok és úgy érzem, hogy megérte a rá fordított időt. Mindeközben természetesen tisztában vagyok a hiányosságaimmal is, tudom, hogy mi az amiben fejlődnöm kellene.
2015-ben valószínűleg marad a fő téma a körömdíszítés / nail art, azonban szeretnék több bőrápolással, sminkeléssel kapcsolatos bejegyzést is. Nagy feladat számomra a fényképek minőségének javítása: ehhez a technikai feltételek már adottak, csupán az én képességeimet kell fejleszteni :)
A blog valószínűleg ismét kap egy kis ráncfelvarrást, picit szeretnék még rajta alakítani, szépíteni, új elemeket beépíteni, de ezeknek még utána kell olvasnom. 

10 megjegyzés:

  1. Boldog Új évet!! Mindig olvastalak, de rendszeresen Július környékétől olvaslak,csak így tovább, és minden jót kívánok!!

    VálaszTörlés
  2. Boldog Új Évet PAncsi :) Remélem én is, hogy idén ismét meg tudunk ejteni egy (vagy több) blogtalit :) A Max factoros mani a kedvencem, gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog Új Évet PAncsi :) Remélem én is, hogy idén ismét meg tudunk ejteni egy (vagy több) blogtalit :) A Max factoros mani a kedvencem, gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  4. Mennyi szép manikűr :) Boldog új évet, nagyon érdekes a blog :) Én is valahogy így kerültem képbe a bőrápolással és a körömnyomdázással, úgyhogy pont jókor jöttek az új témák!

    VálaszTörlés
  5. Búék! Mindig is szerettem a manikűrjeid, kezdetben is szépek voltak, és látszik rajtuk a fejlődés is, olyan gyönyörűen nyomdázol!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem olyan június-július környéke óta vagyok rendszeres olvasód. nagyon megtetszett a blogod, csak így tovább. <3

    VálaszTörlés
  7. De jó volt így összegezve olvasni az évedet :)

    VálaszTörlés
  8. Én nagyon szeretem az alkotásaidat, mindig gyönyörködöm bennük, szóval csak így tovább! :* :)

    VálaszTörlés
  9. Boldog új évet, és ünnepélyesen megígérek egy tavaszi bloggertalit :)

    VálaszTörlés
  10. Most komolyan meghatódtam PAncsikám, mert a bejegyzésed hatására felidéztem megismerkedésünk első levélváltását! :)
    Nem említettem még, de most megteszem: az első hozzád írott segélykérő levelemet napokig aszaltam a levelező rendszeremben piszkozatként, mert a blogod színvonalát látva nem is mertem remélni, hogy lesz időd/kedved válaszolni egy kezdő gyermeteg kérdéseire! :)
    ...ÉS azonnal válaszoltál, támogattál, kedves voltál, gondos, korrekt- talán ezen személyiségvonásaidnak köszönhető a blogod kiemelkedő sikere.
    Nagyon sokat köszönhetek Neked, túl a barátságon, tőled tanultam géllakkozni, a hatásodra vásároltam a MoYou lemezeimet, és a díszítő-technikáim fejlődésében is oroszlánrészed volt! :)
    Nélküled eszembe nem jutott volna lakkokat kutyulni, és merész színárnyalatokat felvonultatni.
    Büszke vagyok a barátságodra, és csak egy bajom van Veled, túl messze élünk egymástól! - a párjaink feltételezett örömére!!!! :D :D

    VálaszTörlés