2014. december 1., hétfő

Holiday Wishlist



Már épp itt volt az ideje, hogy én is összeállítsam a saját karácsonyi kívánságlistámat! Láttam, hogy már sok helyen olvasható volt korábban, de én mindenképp meg akartam várni vele a decembert, így ezzel indítanám az idei telet :)





Természetesen nem gondolom, hogy az összes, a listán szereplő tételt megkapom a Jézuskától, nem is várom el tőle, a nagy részét majd én szándékozom megszerezni magamnak, nem is feltétlenül karácsonyig :) De ha már listát írok, akkor nem hiányozhat róla semmi, ami után vágyakozom :D


Kencék



Paula's Choice 1% Retinol Treatment
Ez a termék már a megjelenése óta a kívánságlistámon van, de mivel van itthon retinol tartalmú krém, nem éreztem feltétlenül szükségesnek épp ezt beszerezni. Nos, az előbbi tény továbbra is áll, de már nagyon kíváncsi vagyok, így szeretném, ha a következő (decemberi) Paula's Choice rendelésemben helyet kapna ebből egy deluxe minta, hogy összehasonlíthassam, melyik jobb: ez, vagy a gyógyszertári retinolos krémek.


Paula's Choice Resist Intensive Repair arckrém
Eddig is egy Paula's Choice arckrémet használtam (Skin Recovery), de amint megjelent, felkeltette ez is a kíváncsiságomat, hiszen mintha nekem készült volna! Alig várom, hogy kipróbálhassam! 


Paula's Choice C15 Super Booster szérum
Ezután is már régóta vágyakozom, viszont az ára mindig eltántorított a külföldi rendeléstől (sajnos Európában nem lehet kapni, így Amerikából kell rendelni, ami sajnos jelentősen megemeli az árát). 
Igen jó minőségű C vitaminos szérumról van szó, szépséges hatóanyagokkal, stabil C vitamin származékkal - a tudományos bőrápolás híveinek igazi "Szent Grál"!


Körömlakkok


Essie Mirror Metallics Penny talk
Sajnos az Essie Mirror Metallics kollekció megjelenésekor még nem voltam a körömnyomdázás híve, mert akkor biztosan lecsaptam volna rá! Számos körömnyomdázásra alkalmas lakkom van, de egy ilyen szépséges rose gold szín még hiányzik a tarsolyomból. Most van némi remény, hogy találok egy olcsó hasonmást, de ha nem, akkor nem agyalok rajta tovább, megrendelem külföldről.




Color Club holo lakkok
Őket is elsősorban nyomdázáshoz kívánom használni. Mivel az áruk igen borsos, már jóideje csak a kívánságlistámon szerepeltek. A téli időszakban egy sötétebb árnyalatot szeretnék magamévá tenni, amellyel szépen tudnék nyomdázni, majd tavasszal jöhet néhány világosabb szín.



Moyra Gel Look karácsonyi kollekció
Az utóbbi időben megkedveltem a Moyra lakkokat, ez a kollekció pedig teljesen rabul ejtett! A promokép alapján minden színe tetszik, nem lesz könnyű eldöntenem, hogy melyiket vásároljam meg :)




China Glaze Romantique Spring kollekció
Ez egy hosszadalmas projekt lesz, mert mire észbe kaptam, hogy ezekkel a lakkokkal is csodálatosan lehet nyomdázni, sajnos alig lehet rendelni őket. Így szépen folyamatosan figyelem a webshopokat és majd egyesével megrendelem őket, hogy legyenek csodaszép színes-metális nyomdázólakkjaim. 

Ez a "rövid" körömlakkos lista nem azt jelenti, hogy nem fogok más körömlakkot vásárolni, viszont szeretném visszaszorítani a túl sok lakkvásárlást és a lehető legalaposabban átgondolni minden egyes beszerzést. Mindemellett nem akarok drága körömlakkokra költeni, mert tudom, hogy nem használnám ki őket annyira, amennyire megérdemlik. Talán egy-egy ikonikus és jól kihasználható lakkot beszerzek, de nem túl sokat. 


Körömnyomda


Bundle Monster 2014 Create Your Own Collection
Folyamatosan kívánom gyarapítani a Bundle Monster kollekciómat, mivel teljesen beleszerettem ezekbe a lemezekbe! A 2013-as kollekció már úton van hozzám, karácsonyra szeretném még ezzel a kollekcióval is meglepni magam (majd jövőre jöhet a többi)




Pueen 24B Stamping Buffet körömnyomda szett
Eddig egy Pueen körömnyomda szettem van, amellyel abszolút meg vagyok elégedve (most is egy azzal készült manikűr van rajtam), ezek a teljes mintás lemezek pedig igazán nekem valók (ezekkel nem okoz problémát a körmeim állandóan változó hossza)



Pueen 24B-L Buffet-Leisure körömnyomda szett
Ha jól tudom, ez a legújabb kollekciójuk - látszik, mennyire tetszenek ezek a lemezek, hogy kettő is szerepel a kívánságlistámon. Ezek is teljes körmös minták, amelyeket mostanában preferálom, ráadásul igen izgalmas minták!
Ezt a kollekciót valószínűleg majd az újévi manómtól kérem, a Jézuska elég, ha az első kettőt meghozza :D



Kütyük




Telefon
Bár szeretem a jelenlegi telefonomat, biztonsági okokból (hahaha) 2 évente szeretem lecserélni a régit és egy újat választani - ami decemberben lesz esedékes. Még nem döntöttem el, melyik lesz a befutó, de az biztos, hogy márkahű leszek és maradok a Samsung-nál. 




Laptoppárna
Laptopom van, melyet szinte folyamatosan az ölemben tartva netezek, írok blogot, olvasgatok. A gépnek is jó és nekem is kényelmesebb lenne egy laptoppárna használata, így egy ilyet mindenképpen szeretnék!





Tracx Blue Motion mágnesfékes görgőspad
Ezt valószínűleg a párommal közösen vásároljuk meg: mindketten nagy biciklisek vagyunk és szomorkodunk, hogy a téli időszakban nem túl sokat tudunk tekerni. Egy ilyen mágnesfékes görgőspadra viszont fel tudjuk tenni a saját biciklinket, majd a lakásban tudunk edzeni, tekerni. Nekem sokkal jobban tetszik, mint egy szobabicikli, mert kisebb helyet foglal, ráadásul a megszokott kerékpáromat tudom hozzá használni. 


Mi szerepel a kívánságlistátokon?

3 megjegyzés:

  1. Nálunk a felnőttek nem ajándékoznak egymásnak, csak a gyerekek kapnak igazi karácsonyi ajándékot.
    Persze azért választunk magunknak pár dolgot ilyenkor, ami kell is meg ajándék is. PC hámlasztót és mintákat és is rendeltem, meg körömlakkokat is, pár ruhát is vásároltam mostanában. Párom számítógépet akar, másikat, meg csomó túrázós cuccot vett mostanában.
    Ha már laptoppárnát veszel, érdemes ventilátorosat, ami hűti majd a nagy melegben a gépet, nekünk Logitech van több éve, tudom ajánlani.

    VálaszTörlés
  2. Az az Essie lakk egy időben nekem is vágyam volt, és most megint az lesz, már érzem... Jó lenne, ha a China Glaze ismét ilyen ütős kollekciót adna ki tavaszra, nem úgy, mint az idén... A nyomdalemezeket elnézegetném, annyira szépek tudnak lenni, a kerékpáros kütyü pedig remek találmánynak tűnik :-)

    VálaszTörlés
  3. Körömlakkból sohasem elég! :)

    VálaszTörlés