2014. december 31., szerda

Elfogytak decemberben



Mivel előző hónapban többen is írtátok, hogy szeretitek a hó végi elfogyottas bejegyzéseket, év végén sem maradhatnak el a kiürült flakonok, főleg, hogy még szilveszter éjszakája előtt szeretném kidobálni őket :)








Arcápolás

Balea 3 az 1-ben nedves arctisztító kendő
Bár nem tökéletes, megszerettem ezt az arctisztítót. Jobban örülnék, ha jóval nedvesebb lenne, de ezen lehet segíteni némi arctisztító tejjel. Azt viszont szeretem benne, hogy illatmentes, kíméletes a bőrrel, és gyakorlatilag spórolok vele néhány vattalapot.
Már újra is vásároltam és elkezdtem használni az utódját.

Naturland gyógyszertári mosdókenőcs
Állandó szereplő, semmi pénzért nem cserélném le. Kíméletesen, ám mégis hatékonyan tisztítja az arcom, ráadásul potom pénzért kapható.
Már újra is vásároltam.

Bioderma Sébium micellás víz
Ha jól emlékszem, tavasszal volt kapható egy Bioderma felfedező csomag, annak volt ez a része, így hirtelen elhatározásból megvettem. Sajnos csak itthon olvastam utána is derült ki, hogy ez sajnos illatosított termék. Már régóta nem használok illatosított arcápoló terméket és bizony nagyon zavarja az orrom már az illatanyag - nos, ebben sem tetszett. Emiatt hónapok alatt használgattam el, mert nem mertem többször egymás után használni. 
Emiatt nincs is kiforrott véleményem róla, de ez mindegy is, mert biztosan nem fogom megvásárolni még egyszer. 

Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA Lotion kémiai hámlasztó
A rozi (rosacea) miatt ma már csak BHA hámlasztót használhatok, így nem meglepő, hogy egy év után elfogyott ez a flakon. Szerettem, mert igazán hatékonyan tette a dolgát: puhította, hámlasztotta a bőröm és csökkentette a pirosságot. 
Azonban ennyi idő után meg is untam a használatát, mindenképp ki akartam próbálni valami újat. Így most már egy másik PC BHA hámlasztó terméket használok, de mivel ezt is szerettem, előfordulhat, hogy újra fogom vásárolni. 

Paula's Choice Resist Barrier Repair hidratáló retinollal
Elsősorban a szemkörnyéki bőr ápolására használtam, illetve egy kis plusz hidratálás mellett az egész arcomra (télen ez a krém nekem már kevés).  Szuper, hogy kapható belőle ilyen cuki deluxe minta, mert így nem kell egy nagy flakont megvásárolni előre, főleg, ha csak egy kis területen használjuk.
Kettesével szoktam vásárolni, így van még belőle még egy flakon.

Paula's Choice Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF30
A kedvenc fényvédőm! Bár a száraz bőröm miatt nekem hidratálóként nem működik, mindenképp szükséges az aláhidratálás, ennek ellenére nagyon szeretem, mert nem fénylik a bőrömön, a színezett mivoltának köszönhetően egységesíti az arcbőröm színét, enyhíti a pirosságot és a szemem köré is bátran kenhetem. 
Már akkor újravásároltam, amikor elkezdtem sejteni, hogy nemsokára kifogy, nehogy egy napig is nélküle kelljen lennem.

Aromax csipkebogyó olaj
Régebben nagyon szerettem ezt az olajat, ez talán már a második flakon, amit elhasználok belőle. Azonban amikor kipróbáltam a gránátalmaolajat, rá kellett jönnöm, hogy az sokkal jobban hidratálja a bőröm, így ma már inkább azt használom, nem fogom ezt újravásárolni. 

Innisfree Soybean energy essence
Ha olvasok egy-egy érdekes termékről, azonnal ki kell próbálnom. Így voltam ezzel a termékkel is: Ildi említette ezt a szérumot, a FB oldalán, így felkeltette az érdeklődésem és megrendeltem. Nos, tényleg van némi hidratáló hatása, kellemes érzetet ad a bőrnek, de azért annyira nem extra. Sajnos anti aging hatóanyagok nincsenek benne, így a fő antioxidáns szérum helyét nem tudja átvenni nálam.
Még van belőle néhány kicsi flakonnal, mert egyszer újrarendeltem, de valószínűleg folytatom a kutatást az Igazi után.





Testápolás

Babylove Ultra Sensitive tusfürdő
A kedvenc tusfürdőm! Semmi szükségem (sem igényem) az illatokra, arra viszont sokkal inkább, hogy ne szárítsa a bőröm, ám hatékonyan tisztítson. Erre ez a tusfürdő tökéletes, nagyon megszerettem. Sajnos egy darabig nem lehetett kapni az üzletekben, így egy másikat vásároltam helyette, de tegnap sikerült újra vásárolnom belőle, így egy apró kitérő után visszatérek ehhez (és maradok is nála).

Ombia Med 10% Urea testápoló
Az urea a száraz bőr jótevője: ennek tudatában vásároltam meg az Ombia Med urea termékcsaládot az Aldiban. Sajnos azonban ez a testápoló nem lett a kedvencem: ugyan megfelelően hidratál, de annyira lassan szívódik be, hogy javarészt a pizsamámon landolt egy-egy krémezés után, ezért nem fogom újravásárolni.

Avon Bubble Bath soft pink habfürdő
Emlékeim szerint valami szuper akció keretében került hozzám - így legalább annak örülhettem, hogy olcsó volt. Mert az illata az valami borzalmas! Ilyen büdös műanyag szagot szerintem még sosem éreztem habfürdőből! Nem is értem, hogy a páromnak hogy tetszhetett ez, de ő elhasználta habfürdőnek, miközben én már rég ki akartam önteni a WC-be. Ennek fényében biztosan nem fogom újravásárolni.

Balea Sensitive deo creme
A Balea termékek általában beváltak nekem, így gondoltam a téli időszakra beújítok tőlük egy dezodort. Ennek olyan jópofa és szokatlan kiszerelése volt, ezért is választottam őt. Sajnos azonban a kiszerelés is oka volt annak, hogy nagyon nem szerettem ezt a terméket: szörnyen nehéz volt applikálni, állandóan összekenten vele a ruhám, vagy a testem egyéb, nem dezodorálandó részeit, ráadásul nem igazán volt hatásos. Eleinte még elnéző voltam vele, gondoltam otthonra jó lesz, de a végére már nagyon megutáltam, így biztosan nem fogom újravásárolni. 





Hajápolás

Balea selyemfényű sampon füge és gyöngy
Egy kis kiszerelést vásároltam ebből az egyik utamra - milyen jók ezek a mini kiszerelések a DM polcokon! :)  Korábban csak a szőke hajra gyártott Balea samponokat használtam, de ez is nagyon bevált! Megfelelően tisztította a hajam, puha és selymes volt a használata után. Ha taálok belőle nagyobb kiszerelést, hosszabb távon is teszek vele egy próbát.

Balea More Blond sampon és balzsam
Már évek óta használom ezt a termékcsaládot és nagyon megszerettem! A sampon és a balzsam kettőse nem világosítja tovább a szőke hajam, viszont szép fényt ad neki. A balzsam talán nem a legtökéletesebb száraz hajvég-ápoló, de összességében nekem bevált. Most azonban kicsit meguntam, új termékeket szeretnék kipróbálni, de a későbbiekben biztosan visszatérek még ezekhez.

Isana száraz sampon
A kedvenc száraz samponom, ha a Rossmannban járok, szinte mindig veszek belőle egyet :) Frissíti a hajtöveket, viszont nem lesz tőle őszes a hajam, és nem is száll tőle a vékony szálú könnyű hajam. Az egyetlen negatívuma, hogy a párom utálja a szagát, ezért szigorúan zárt ajtók mögött kell használnom. 
Folyamatosan újravásárolom, az utánpótlást már régen beszereztem.

Florillum hajhamvasító
Ezt a hamvasítót egy barátnőmtől kaptam még régebben. Amikor tavaly utoljára melíroztattam a hajam, azóta használok ilyen terméket, mert nem tudtam, hogy az alapvetően hamvas hajam hogy reagál a melírozásra és semmiképp sem akartam sárga hajat. Azonban óvatosan kell adagolni, mert ha túl sokat használok, akkor túlzottan ezüstös lesz a lenőtt, melírozott rész.
Most már azonban egész jól lenőtt a melírozott hajrész, úgy érzem, nincs szükségem erre a termékre a későbbiekben, így nem fogom újravásárolni.




Dekorkozmetikumok

Avon Irresisitibly Sexy szempillaspirál
Egy akció keretében jutottam jutányosan hozzá ehhez a spirálhoz, azt hiszem teljes áron nem vásároltam volna meg, mert alapvetően a szilikonos keféket szeretem. A kefével nem lett volna bajom (bár továbbra sem a kedvencem a normál kefe), de a festék anyaga viszonylag híg volt, így nem hosszabbította olyan szépen a pilláimat, mint szerettem volna, ráadásul állandóan összemaszatoltam vele a szemhéjamat. Nem fogom újravásárolni.

Essence Studio Nails Ultra Strong körömerősítő
Úgy döntöttem, hogy 2,5 év után ismét megpróbálkozom a saját körmeim díszítésével és lenövesztem a géllakkot. Nem akartam lereszelni, inkább csak lenöveszteni a megfelelő körömerősítés mellett. Ehhez először ezt a körömlakkot vettem meg. Majdnem minden nap használtam, ám mivel még nem nőtt le teljesen a géllakk, nem tudom megmondani, mennyit erősített a körmeimen. A biztonság kedvéért mostantól csak körömerősítő lakkot használok alaplakként, mivel gyakran festem a körmeim. 
Első körben tetszett ez a termék, valószínűleg a későbbiekben is meg fogom vásárolni.

Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk
Számomra A Fedőlakk! Nagyon megszerettem ezt a fedőlakkot minden apró hibája ellenére. Ami pozitívum, hogy valóban meggyorsítja a körömlakk száradását, nagyon szép fényt ad és nem maszatolja el a körömnyomdázást (persze csak akkor, ha nem tologatjuk ide-oda a művünkön az ecsetet, akkor bizony még ez is elmaszatolja, de ez nem az ő hibája). Ami negatívum, hogy hajlamos besűrűsödni viszonylag gyorsan, de ha minden nap lakkozok és minden nap használom, akkor szerencsére nincs neki ideje ilyesmire :) Emellett hátrány, hogy nem lehet belátni az üvegbe, az ember lánya nem igazán tudja, hogy mennyi van még belőle, de ha sok-sok üveggel elhasználtunk, egy idő után már az üvegcse súlyából érezzük, hogy mikor kell megvennünk az utánpótlást :D
Nagyon szeretem, remélem sosem fogják kivonni a forgalomból, mert ilyen jó áron nem igazán találunk jó fedőlakkot. 

Isana mandulás körömlakklemosó
Ebből is elhasználok egyet minden hónapban, köszönhetően a sok lakkozásnak :)
Szuper termék: nem túl büdös, hatékonyan eltávolítja a körömlakkot, ráadásul nagyon jó áron kapható. Eszem ágában sincs lecserélni, mindig újravásárolom!


Ti miket használtatok el decemberben?

5 megjegyzés:

  1. Kíváncsi lettem erre az Aromax olajra, hogy milyen.
    Búék neked! :))

    VálaszTörlés
  2. Valami év végi összefoglalóért jöttem a blogodra, de látom, az elmarad. :-) Nagyon szép a rutinod! A Babylove fürdető nekem arcmosásra is tökéletes, még jobb, mint a Schauma babyfürdetője, és nem szárítja ki a bőrömet. A hajam is nagyon puha lesz tőle, szoktam vele hajat mosni is, egy próbát megérhet. :-) Ez a Balea deo szerintem is szörnyű volt. :-S Viszont amit nemrég mutattak nekem, az a spar saját márkás, ronda zöld csomagolású vattája! Az fantasztikus, körbe van varrva és nagyon puha! Most nem tudom, ez hogy jutott eszembe, de ha már eszembe jutott, leírtam. :-D Boldog új évet Pancsi drága!!! puszi

    VálaszTörlés
  3. Eddig mindig "csak" olvastam,de most gondoltam írok én is hátha tudok nedves törlőkendő ügyben segíteni! :) Nagyon sok márkát próbáltam már olyat is ami kifejezetten smink eltávolításra lett kitalálva és sima babapopsi törlőkendőt is és nekem is mindig az volt a problémám,hogy vagy az érzékeny bőröm nem bírta vagy pedig nem volt elég nedves. Egyik vásárláskor gondoltam egy merészet és a kosaramba landolt a Tesco babapopsi törlőkendője a fehér 72db-os verzió ami illatmentes és végre kellően nedves(az első pár használatnál még olyan mint a többi,de utána már álom használni) és szépen leszedi a sminket is és az ára is kedvező!
    Nagyon szeretem a blogodat és Búék neked! :)

    VálaszTörlés
  4. Ha elfogy a 2 felbontott tusfürdőm, akkor nem nyitom ki a harmadikat, hanem vetek egy pillantást erre a Babylove-ra, mert már nagyon birizgálja a fantáziámat! :)
    Az Isana lemosó a legjobb és pont! Nagyon kíváncsi lennék, hogy hány literrel használhattam már el eddig belőle! :D
    Az Essence BTGN-t is imádom, de sajnos egyre drágább. Múltkor rendeltem az iparfümériától és bekerült a kosaramba kíváncsiságból az Astor zöld címkés fedőlakkja, amiről már több helyen olvastam jókat. 990 forint volt, a Rossmannban és a Müllerben 1400... Nem bántam meg, mert nagyon klassz ez is és mennyiségre is többet kaptam plusz 40 forintért (nálunk 950 a BTGN).

    VálaszTörlés
  5. Nálam letaszították a trónról a BTGN-t a praktikusabb üvegű fedőlakkok, és majd szeretnék beszámolni, hogy mik lettek a kedvenceim :-) Egyébként fodrászkellékesnél 250 Ft-ért lehet körömlakkhígítót venni, ami ezen is tökéletesen segít, így én azzal szoktam hígítani, ha sűrűsödni akarna. Az Isana lemosó nálam is nagy kedvenc, a gránátalmaolajat felírtam magamnak, Neked pedig az Aromax körömápoló olaját ajánlom megvételre, mert nálam nagyon bevált :-)

    VálaszTörlés