2014. december 31., szerda

Decemberi körömkihívás - Ünnepek - Szilveszter éjszakája



Az idei utolsó bejegyzés - stílusosan - egy körmös bejegyzés lesz, mivel mára csúsztattam Manna decemberi körmös kihívásának utolsó fordulóját. Ezúttal ugyanis a szilveszter éjszakáján viselt manikűröm mutatnám meg Nektek!






A manikűr alapja egy általam kevert feketés holo lakk, ami a Colour Alike Black Saint mintájára készült. Alapja a Lovely fekete lakkja, de került bele egy kis Essence Galaxy black, Moyra holo lakk és Essence Hello holo fedőlakk is. Készítettem róla egy képet, hogy aki kíváncsi, láthassa önmagában is :)


az alapszín


A fenti alapszínre pedig nyomdáztam - mily meglepő :D - mégpedig a szilveszteri éjszaka kellékeit: tűzijátékot, trombitákat és pezsgőspoharakat:







A használt lakkok és lemezek:
PAncsi's Dark Angel körömlakk (saját gyártmány)
Moyra Metal Effect körömlakk Nr 303 (lila), 304 (ezüst) 305 (arany)
Bundle Monster Holiday körömnyomdalemezek BM-H14 és BM-H22



Nézzétek meg a többiek alkotásait is!





4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, a színvilága különösen jó :)

    VálaszTörlés
  2. Csinos, hasonló az enyém is, Black Saintre nyomdáztam a Sinner ladyvel, kicsit darkos, de nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett ez a fekete holos keverék! A neve is nagyon találó, és milyen jól mutat rajta a nyomda! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lakkot kevertél! A manikűr is tetszik, és bevallom, sokszor csak néhány ember kihívásos bejegyzését tekintem át, de a Tiéd mindig köztük van :-)

    VálaszTörlés