2014. december 2., kedd

Decemberi körömkihívás - Ünnepek - Téli csodaország



Hogy ne unatkozzam túlságosan, csatlakoztam Manna kihívásához is, mert nem akartam kihagyni egyetlen, karácsonyi témájú kihívást sem idén - ennek köszönhetően esténként rengeteget lakkozok :)
Az első téma az országos helyzetet tekintve épp nagyon aktuális, a téli csodaország. 






Többekhez hasonlóan ehhez a témához én is havazást és havas erdőt képzeltem, most éjszakai változatban, íme:



Nagyon vártam már, hogy használhassam a karácsonyi témájú BPS lemezem fenyőfáit egy manikűrhöz, így most bevetettem őt is. Sajnos nem lett tökéletes az eredmény: egyrészt a Konad nyomdázólakkom nem volt elég sűrű, főleg nem ehhez a lemezhez. Eddigi tapasztalataim szerint azért egy MoYou vagy Bundle Monster lemez minőségével nem vetekszenek ezek a lemezek. Nem rosszak, de nekem a krémes finisű nyomdázólakkokkal nem lesz olyan jó az eredmény, viszont a metál finisű lakkokkal sokkal jobb, valószínűleg olyanokkal fogom a későbbiekben majd használni. 




A használt lakkok és lemez:
Jollie France alapozó körömerősítő
Avon Gel Finish körömlakk Royal Vendetta
Avon Color Trend csillámos körömlakk Daring
Born Pretty Store körömnyomdalemez BP-01
Konad nyomdázólakk fehér
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk




Nézzétek a többiek szépséges alkotásait is!




17 megjegyzés:

  1. Ez valami fantasztikusan jó lett, imádom!

    VálaszTörlés
  2. Beleugranék ebbe a tájba :) Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  3. Szép lett!:) Nekem nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett. :)
    Örömmel fogom nézegetni a manikűrjeid, gyönyörűek. :)

    VálaszTörlés
  5. Tökéletes lett! Talán még szebb is, mint éles kontúrvonalakkal, hiszen a behavazott fenyők a valóságban is éppilyen puhák, súlyos ágakkal.
    Ami még rendkívüli ebben a maniban, az a CSEND és a méltóság. Nem tudom, hogy csináltad, hogy ezeket a gondolatokat ébreszti bennem ez a munkád, de mesteri lett, annyit mondhatok!

    VálaszTörlés
  6. Hihi pont ezt a lemezt rendeltem meg ebay-ről amit annyira vártam :) eddig kétszer használtam - nem nyomdázólakkal - de nem lett szép a minta, vagyis nem rossz de azért tényleg a többi lemezem jobban működik. Én most a télapót akarom majd felrakni csak semmi időm meg energiám, mindegy addig gyönyörködök a Te mintáidban! Szerintem szép lett ez a mani is :)

    VálaszTörlés
  7. Erre a lemezre pályázom, és folyamatosan készlethiányos :( Nagyon szuper lett ez a manikűr is, megint van honnan inspirálódnom karácsonyra :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett, ha eddig nem lettél volna a kedvenc nyomdázóim között, most bekerültél volna :-) De már ott vagy, betonozott hellyel :-)

    VálaszTörlés
  9. Jajj, ez nagyon-nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  10. Hol lehet ilyen nyomdát kapni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Born Pretty Store-tól (Kínából) rendeltem:
      http://www.bornprettystore.com/christmas-xmas-theme-nail-stamp-template-image-plate-born-pretty-p-16848.html

      Törlés