2014. december 7., vasárnap

Decemberi körömkihívás - Ünnepek - Télapó és segítői



Sajnos kissé elmaradtam a kihívásokkal, mert bár a lakkozás kész volt időben, de nem voltam itthon hétvégén és nem volt időm elkészíteni a bejegyzést (sebaj, szuper és eseménydús volt a hétvégém).
Ma hozom a tegnapra esedékes Télapós manikűrt, holnap pedig a mai piros manikűrt.







Manna kihívásának második állomása Mikulás napjára esett, így nem meglepő, hogy ekkora időzítette a Télapó témát. No de nemcsak az öreg fehér szakállú volt a téma, hanem az ő segítői is, így ha a manókat nem is, de rénszarvasokat festettem a körmeimre:




Arra már nem emlékszem, milyen megfontolásból lett arany az alapszín, de az biztos, hogy nem akartam ismét sötét manikűrt alkotni, viszont ezt a DjKaty-tól zsákmányolt lakkot már igen régen használtam, így ő lett a soros. A körmeimre pedig egy hosszabb mintát daraboltam fel.




A használt lakkok és lemez:
Jollie France alapozó körömerősítő
Avon Nailwear Pro körömlakk Golden Vision
MoYou körömnyomda Festive Nr 01
Essence Nail Art Stampy Polish stamp me! black
Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk







6 megjegyzés:

  1. Klassz lett. Az arany alap adott neki egy kis plusz csavart. Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! Tetszik az arany alap és ez a hosszú minta tök vicces! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Igen, ez a hosszú minta szerintem is nagyon jópofa!

      Törlés
  3. Nagyon nagyon cuki lett :) Imádom a rénszarvasos körmöket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Cukik ezek az állatok szerintem is!

      Törlés