2014. december 15., hétfő

December színei körmös kihívás - Fehér



A hétvégi nagytakarítás és munka miatt sajnos nem tudtam időben hozni a vasárnapra esedékes kihívásokra alkotott manikűröket, így ma munka után siettem haza, hogy pótoljam őket :)
Lássuk először az IsaBella kihívására készített fehér manikűrt!






Igen ritkán hordok tisztán fehér manikűrt, ha mást nem, nyomdázni mindenképp kell erre a túl tiszta színre :)  Talán a csillámló fehér homoklakk az egyetlen, amit önmagában is szívesen nézegetek a körmeimen, de még ezt is ki kellett egészíteni néhány hópehellyel, főleg azért, mert már nagyon kíváncsi voltam a most kapott ezüstmetál Moyra lakk nyomdázó-képességére (ezt a szót most alkottam, remélem így írják helyesen Katy!)

















A használt lakkok és lemez:
Moyra körömlakk Nr 03 (fehér)
Lovely Snow Dust homoklakk Nr 2 (fehér)
Moyra Metal Effect körömlak Nr 304 (ezüst)
Essence Nail Art Express dry drops körömlakkszárító szérum


Nézzétek meg a többiek alkotásait is!







7 megjegyzés:

  1. Ez nagyon nagyon elegáns lett :)

    VálaszTörlés
  2. Hasonló megoldásban gondolkodtunk :) Nekem nagyon bejön a fehér-arany páros.

    VálaszTörlés
  3. Te vagy a hókirálynő, olyan a manikűröd. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépséges lett ez a manikűr!

    VálaszTörlés
  5. Annyira gyönyörű lett! A szívem csücske ez a Lovely fehér homok, és ezek az ezüst hópelyhek a felületén bámulatosan szépen mutatnak! :)

    VálaszTörlés
  6. Tegnap vettem én is Moyra ezüstöt, fehérre és világoskékre akarok nyomdázni, de most, hogy eszembe juttattad a fehér homoklakkot, lehet, felhasználom azt is. Nagyon tetszik a manid, nekem még sosem volt ennyire fehér manim, de most muszáj lesz hasonlót alkotnom :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűséges manikűr lett! *.*

    VálaszTörlés