2014. december 1., hétfő

December színei körmös kihívás - Ezüst



Izgatottan csatlakoztam IsaBella kihívásához is, hisz minden alkalmat megragadok, hogy szépséges téli vagy épp karácsonyi manikűröket alkothassak! :)
Ez a kihívás a téli színekre épül, a téma tehát nyitott, csak a színek adottak. Az első szín, amivel manikűrt kellett alkotnunk, az ezüst volt.








Amikor átfutottam a színeket, már akkor egyértelmű volt, hogy ehhez a színhez valamilyen formában a hóesést társítom majd. Ez hozta magával, hogy nem használhatok mást e manikűrhöz, mint a novemberben érkezett egyik újdonságot, az Infinity Nails 79-es számú lemezét, amelyen nagyon sok, különböző méretű és formájú hópihe található, ideális tehát téli manikűrökhöz. Random módon választottam mintát a körmeimre erről a lemezről, de mint láthatjátok, teljes körmös, sűrűbb hópehelyminta is található rajta.




Alapnak a China Glaze Platinum silver árnyalatú körömlakkját használtam, majd erre nyomdáztam fehérrel a hópihéket, végül egy ezüst glitteres lakkból halászgattam glittereket és ezekkel díszítettem tovább a körmeimet. 










A használt lakkok és lemez:
Jollie France alapozó körömerősítő
China Glaze körömlakk Platinum Silver
Lovely Snow Dust körömlakk Nr 3
Essence Nail Art Stampy Polish stamp me! white
Infinity Nails Nr79 körömnyomdalemez
Avon Color Trend körömlakk Silver Plated
Essence Studio Nails Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk


Nézzétek meg a többiek alkotásait is!





16 megjegyzés:

  1. Csodaszép ez az CG alapszín és hát persze a minta is! :)

    VálaszTörlés
  2. Csodás. :) Úgy látom,ismét népszerű a Lovely lakk. :)

    VálaszTörlés
  3. Uram jóságos, de gyönyörű! Mint valami karácsonyi csomagolópapír *.*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett ez a manid! Vérbeli karácsonyt idéző gyönyörűség és kifejezetten tetszik, hogy kombináltad az ezüst homoklakkal, és a hópihék közepére is került némi csillám.
    Abszolút harmonikus, és eszméletlenül fényűző!

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép lett, nagyon tetszik, hogy nem az a nagyon hideg ezüst :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon elegáns! Igazi karácsonyos! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, de csak én látom, hogy kicsi arany beütése van ennek a CG lakknak? Vagy csak ennyire vacak a szemem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben biztosan nincs arany beütése (úgy talán jobban is tetszene nekem), talán a fotó fehéregyensúly-beállítása miatt lehet, mert kissé csalókának tűnik a képen a színe
      Biztosan nem vacak a szemed! :)

      Törlés
    2. Ja! Én is néztem, hogy van egy kicsi rózsás jelenlét a fotókon, de mivel a felsorolt lakkok közül jól ismerem a Lovely ezüst homokját, könnyű volt belőni, hogy ez a rózsásság csak a fotóknak köszönhető...illetve PAncsi Essie Penny Talk-vágyait tükrözi talán! :D

      Törlés
  8. Ó de jó lett! tetszik a végeredmény! Hóópelyhek. *.*

    VálaszTörlés
  9. Jaj, nagyon tetszik!! Remekül összehoztad a mintákkal!

    VálaszTörlés