2014. november 29., szombat

Top 5 - November



Azt hiszem, az októberi kedvencek kimaradtak, de ebben a hónapban mindenképpen szeretnék írni Nektek néhány kedvencemről, amelyek újonnan, vagy ismét belopták magukat a szívembe.










Innisfree Soybean Energy Essence
Fiatalító bőrszépítő szérum, 91% fermentált Jeju-szigeteki zöld bab kivonattal. - Ildi írt róla  FB oldalán még október végén, majd némi gondolkodás után azonnal megrendeltem én is a mintákat, amelyek hihetetlen gyorsasággal érkeztek meg! Esti szérumként használom, mert gyorsan beszívódik, és megkönnyíti a hidratálókrém beszívódását, ráadásul extra hidratálást nyújt, ami a tél és a hideg idő beköszöntével kifejezetten jól jön a bőrömnek! Bár az én bőröm határozottan igényel utána némi hidratálás, de a hatás abszolút érezhető: bársonyos, hidratált bőr percek alatt (ráadásul a kis kiszerelés kifejezetten jól jött a repülőút során :)




Essence Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk
Olyan sokat emlegetem, ám talán még egyszer sem szerepelt kedvencek között, holott igazán megérdemli! Sajnos a kísérletező kedvem időnként fellángol és kipróbálok egy-egy dicsért fedőlakkot, de mindig rá kell jönnöm, hogy számomra ez a legjobb (nála csak a Seche Vite jobb, de a napi lakkozásokhoz sajnálom azt használni). 
Gyorsan szárad, nem maszatolja el a nyomdamintát (ami nálam kritikus pont!) és szép fényt ad a manikűrnek. Néha hajlamos besűrűsödni, de ezen egy kis körömlakkhígítóval könnyen lehet segíteni.




Maybelline Masterpiece filces tus
A mindennapi sminkrutin része a vékony, de mégis határozott fekete vonal a felső szempillasorba, a szempillák sűrítése céljából. Számomra a legkényelmesebbek a vékony hegyű filces tusok, ezekkel tudom a legszebb, vékony vonalakat húzni. Ennek szép fekete színe van, a hegye pedig tökéletes!




Catrice Lip Smoother
Amikor az első promo anyagok megjelentek az új kollekcióról, éreztem, hogy ezt én is szeretném kipróbálni! Általában nem alkalmazok túl erős szájfestést, egy visszafogott, finom szín jobban illik hozzám. Ebből a "legsötétebb" árnyalatot választottam, de még ezt is kissé haloványnak érzem, jobban örülnék élénkebb színnek, de nem rossz! Ha kicsit jobban kiszárad a szám, kenek alá ajakápolót, de tény, hogy egész hatékonyan ápolja az ajkaim önmagában is.




MUA Undressed paletta
A régi nagy kedvenc! Ha útra kelek és nem vihetek magammal túl sok sminkcuccot, mindig ő kerül a táskámba, mivel az ő segítségével egy komplett natúr sminket el tudok készíteni, ráadásul a szemöldököm megerősítéséhez is van benne szín. Egy egyszerű szemhéjalapozó (vagy helyhiány esetén korrektor) segítségével igazán tartós sminket tudok vele készíteni, ami még a szemfárasztó, monitorbámulós munkanapokat is túléli. 
Ahogy a képen is látszik, látszik rajta, hogy igazán szeretve van, több színnél is elértem a pan alját (szerencsére Esztinek köszönhetően már meg is van belőle az utánpótlás :)


Nektek mik voltak a kedvenceitek?

7 megjegyzés:

  1. Mintha megéreztem volna, hogy kell az utánpótlás ebből a palettából :D
    A BTGN fedőlakk nekem sokáig nem jött be, aztán mire végre összhangba kerültünk, az eredeti verziót kivonták a forgalomból, a magasfényűvel meg megint olyan se vele-se nélküle viszonyom van most.

    VálaszTörlés
  2. Szuper, hogy végre valakinél látszik is, hogy használja is a szemhéjfestékeit, a többség csak mutat pár képet a vásárlás után majd berakja a fiókba a többi közé. Ez a paletta és a Catrice szájfény nekem is megvan, utóbbit gyakran kenem, pedig nem vagyok annyira szájfényes.

    VálaszTörlés
  3. Szuper termékek!:) Nálam is fontos szerepet játszanak a szemhéjtusok. A MUA palettát már régóta nézegetem. Ha jól tudom, akkor ez a paletta egy M.A.C dupe.

    VálaszTörlés
  4. A MUA palettámat én is imádom, csak nekem az Undressed me too van meg. Minden alkalomra tökéletes sminket lehet vele kreálni :) A BTGN fedőlakk pedig nálam is a legeslegjobb fedőlakk, amit valaha próbáltam. Nem is cserélem le semmire :)

    VálaszTörlés
  5. Engem nagyon idegesít a BTGN üvege, hogy nem átlátszó, ezért egyszer vettem és soha többet. Tényleg becsülendő, hogy használod is a palettát :D

    VálaszTörlés
  6. Jó látni, hogy mennyire szeretve van ez a paletta :-) A BTGN pedig tényleg szuper, de lehetne mondjuk sötétbarna üvegből az üvege, hogy óvja a fénytől, ugyanakkor látni lehessen, hogy hol is tart...

    VálaszTörlés