2014. november 15., szombat

Novemberi körömkihívás Geometria - Négyszög



Kissé megkésve hozom a novemberi körömkihívás következő témáját, a négyszögeket. 







Meg kell valljam, ismét "megharcoltam" ezzel a témával: már nem is számoltam, hány változatot töröltem le a körmeimről, mert egyikkel sem voltam elégedett. Nos, ismét rá kellett jönnöm, hogy nem véletlenül nyomdázok olyan sokat: "segítség" nélkül nem tudok szépet alkotni, mert egyrészt nem szeretek, másrészt pedig nem tudok szabad kézzel rajzolni :)
Úgy tűnik, ez a talentum a családban csak az öcsémnek jutott, aki velem ellentétben gyönyörűen rajzol :D




Így végül egy egyszerű, nyomdázott manikűrt hoztam: minden körmömön sok-sok lekerekített szélű négyszöggel :)





A felhasznált lakkok és lemez:
Avon Colour Attract körömlakk Fuchsia Force
Avon Metallic Effects körömlakk Icy purple
Cici&Sisi körömnyomdalemez Nr04


Nézzétek meg a többiek alkotásait is!







10 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik az alkotásod! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon az én ízlésem :) Az ezüst minta és az alap is!

    VálaszTörlés
  3. Jól áll neked ez az alaplakk, és szuper lett a minta is, csak az nem fér a fejembe, hogy a mágneslakkos alapot miért nem mágnesezted be a nyomda előtt?
    Talán még ennél is figyelemreméltóbb végeredményt kaphatsz, mert ezek a holos-mágneses Avonok a mágnes hatása alatt kelnek igazán életre. Ajánlom hozzájuk nyomdaminta alá a sima, mezei hűtőmágnes-reklám-lapkákat, intenzívebb, sűrűbb csíkokat készíthetsz velük.
    A bemágnesezett varrótűről pedig szuperlatívuszokban tudnék csak nyilatkozni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy miért nem mágneseztem? Mert valószínűleg egyedl vagyok ezzel, de van számos mágneses lakkom, de mágnesem egy szál sem :)
      Mindegyik lakkot azért vettem, mert abban bíztam, hogy nyomdázáshoz jó lesz :D
      De lehet, hogy kipróbálom mágnesezve is megnézem, miféle mágnest találok otthon :)
      Hogy kell elképzelni a bemágnesezett varrótűt? Először a mágnes elé tartom, majd a körmöm fölé?

      Törlés
    2. Neeem! :)
      Fogsz egy darab mágnest és rátapasztod a tűt. Az ügy érdekében célszerű(bb) biztosítótűt használni, aztán a felkent lakk még nedves felületébe belenyúlsz és rajzolsz: vonalakat, indákat, stb.
      A másik módszer szerint a lakkozott felület FÖLÖTT mozgatod, és mintákat készítesz vele, pl pöttyöket.

      A módszeremről íme egy kis bemutató:
      http://kremmania.hu/sminkek/magneses-mezok-4--orchidea

      (Az utolsó fotón láthatod a biztosítótűt, a végére tapasztott mágnesdarabbal)

      Törlés